Kara Defter - Çizim #6 - Bebek Yüzü / Black Notebook - Illustration #6 - Baby Face.

in #tr5 years ago

YeniBelge 2019-06-02 18.47.06.jpg

8DAuGnTQCLptHK3w4xbU3SMDsfFVWre2qvkWUixoMRzeeZKYcDFctN8wa1R3SKR6hHJsi8NFg9PVfW16nDVe7nQDP8Puf1fwubmCn7jepVPZLoA3N42DvziXBnezcGp19UENpcaYzxKSHrGJoygqc2fCWyXnCtFEpm28sqKf4z2.png

Merhaba Arkadaşlar,

Yeni bir çizimle karşınızdayım. Bir önceki paylaşımımda sürpriz bir çizim yapacağımı söylemiştim. Şimdiye kadar hiç yapmadığım bir çizimi yapıp sizlerle paylaşmak istedim.

Evet, bu seferki çizim bir bebek yüzü. Daha önce erkek ve kadın yüzü,kedi, köpek ve at resimleri çizmiştim. İlk defa bebek yüzü çizdim. Değişik çizimler yapmak istiyorum. Kim bilir, bir sonraki çizimim bir çiçek resmi olur belki. Hem de yine siyah zemin üzerine beyaz kalemle.. Bunu yapmayı düşünüyorum Allah izin verirse.

Daha önce de belirttiğim üzere çizimlerimde beyaz tükenmez kalem ve beyaz kuru boya kalem kullanıyorum. Bu iki kalem arasındaki geçişlerde tam olarak istediğim sonucu elde ettiğim söylenemez. Benim yaptığım resimlere detayına girmeden bakarsanız beğeneceğinizi düşünüyorum.:)

Bebekler..
Keşke dünya da onlar kadar masum olsaydı. Hani bir söz var:

”Bir bebeğin masumluğu ile yönetilmeli dünya; çıkarsız ve mis kokulu.”

Tam tersine çıkar uğruna bebeklerin acımasızca öldürüldüğü bir dünyada yaşıyoruz maalesef..


Umarım beğenirsiniz.
Başka bir çizimde görüşmek dileğiyle.
Hoşça kalın.

YeniBelge 2019-06-02 18.52.25.jpg

YeniBelge 2019-06-02 18.50.50.jpg

YeniBelge 2019-06-02 18.49.41.jpg

YeniBelge 2019-06-02 18.48.30.jpg

YeniBelge 2019-06-02 18.47.06.jpg

20190602_183946.jpg

2r8F9rTBenJQfQgENfxADE6EVYabczqmSF5KeWefV5WL9WSKUopcRPoC9Zw1wvP5rpo14x1FThGZHn6Escsvm5urtPw6gs1wRYaRPRrHxMfnzdVBJNMVPp9J7gREDRHqg.png

Hello friends,

I'm here with a new drawing. I told you I was going to make a surprise drawing on my previous sharing. I wanted to make a drawing that I've never done before and share it with you.

Yeah, this is a drawing of a baby face. I have drawn pictures of men's and women's faces, cats, dogs and horses before. I drew the baby face for the first time. I want to make different drawings. Who knows, my next drawing might be a flower picture. And again with a white pencil on a black background.

As I mentioned before, I use a white ballpoint pen and a white dry paint pen in my drawings. I cannot say that I have exactly what I want in the transitions between these two pens. I think you will like it if you look at the pictures I made without detail. :)

Babies..
I wish the world was as innocent as they were. There's a saying:

”The world should be managed with the innocent of a baby; unrequited and fragrant."

On the contrary, we live in a world where babies are brutally killed for the sake of interest.


I hope you will like it.
Hope to see you in another drawing.
Goodbye...

Sort:  

Sürprizin ne olacağını merak etmiştim. Beklediğime değmiş. Bebek resmi olağanüstü olmuş. Ellerine sağlık. Çiçek de çok güzel olur diye düşünüyorum.

Güzel sözlerin için çok teşekkür ederim @damla. 🌼
Beğenmene çok sevindim. Umarım yapacağım çiçek resmi de beğenini kazanacak kadar güzel olur.

Tebrikler! Yazınız Trproje discord sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @trproje hesabından oy almıştır.

Trproje küratör ve projelerin önerdikleri Türkçe yazıları desteklemeye devam ediyor. Proje ekibi tarafından seçilen yazılar ayrıca edebiyat, gezi, trliste, hosgeldin ve C² küratörlerine oy için önerilmektedir.


Siz de beğendiğiniz yazıları oylama için önermek isterseniz Trproje discord sunucusuna buradan ulaşabilirsiniz.

Çok güzel olmuş ya. Bebek resmi beklemiyordum. :) Ellerine sağlık hocam. Çok beğendim.

Beğenmenize çok sevindim hocam. Çok teşekkür ederim.

Sürpriz bebek resmiymiş demek. Ellerine sağlık çok güzel olmuş. Çeşitlemelerinim artması güzel bence de. Siyah fon beyaz kalem ve bebek resmi olunca, bir ultrason görüntüsü şeklinde anne karnındaki bebeği de resmedebileceğini düşündüm. Sen de bir düşün derim ;)

Hocam ultrason resmi biraz zor olur. Çünkü neresi burnu, neresi ağzı ben pek anlamıyorum ultrason görüntülerini.:)

Öneriniz ve değerli yorumunuz için çok teşekkür ederim.:)
Beğenmenize çok sevindim hocam.

Your post was upvoted by the @art-venture account after manual review and included in Art-Venture magazine. The upvote and support of Art-venture magazine would greatly appreciated!
Unbenannt-1a.jpg


Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır. @c-squared hesabı topluluk witness'ı olarak faaliyet göstermektedir. Projemizi desteklemek isterseniz bize buradan witness oyunuzu verebilirsiniz.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.
@c-squared runs a community witness. Please consider using one of your witness votes on us here

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64104.40
ETH 3148.52
USDT 1.00
SBD 4.25