Brownie / Islak Kek 🍩

in #tr6 years ago


Merhabalar herkese, Mutfakla pek aram yoktur fakat sık sık girip birşeyler denerim, özellikle stresli olduğum zamanlarda bol bol mutfakta vakit geçiriyorum. En favori tarifim de görsel'de gördüğünüz Islak Kek, tadı bir yana pişmeye başladığında evin içerisine saldığı o miss kokusu beni cezbediyor. Gerçekten demlenmiş çay yanına, mis gibi kokan bir kek kadar insana iyi gelen birşey bilmiyorum ben...

Kek adıyla,sanıyla, kokusuyla, tadıyla tam bir EFSANE! Ben bu görsel de gördüğünüz Kekimi ocakta buharda pişirdim, puf puf oldu. Hazır kekler inanın yanından bile geçemez.

Ben zaten bu tür yiyecekleri genelde evde yapmayı tercih ediyorum. Dışarıda olanlar her ne kadar görsel olarak cezpetsede, yedikten sonra ciddi mide rahatsızlığı yaşatıyor. En güveniliri eviniz de kendi hazırlamanız.

 

Sevgiler...


Posted from my blog with SteemPress : http://emeltunc.steemblogtr.ovh/2018/08/10/brownie-islak-kek-%f0%9f%8d%a9/

Sort:  

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by miniklady from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Canım harika görünüyor ellerine sağlık.
Buharda nasıl pişirdin tarifini istiyorum 🤗

Teşekkür ederim canım😘 Tadı görüntüsünden daha iyi inan. Normal kek harcını karıştırıp, ısıya dayanıklı bir kabın içine koyuyorsun daha sonra büyük bir tencere içine bu ısıya dayanıklı kabı yerleştiriyorsun ama tencere içinde su çok olmasın yoksa kaynarken kek harcının içine sıçrar. Daha sonra tencere ağzını kapat 40 dakika pişsin ocakta biraz geç pişiyor,kontrol edersin olduysa ocaktan alıp biraz dinlendirirsin. Daha sonra ekleyip afiyetle yersin 😂 çok güzel oluyor yaparsan mutlaka haber ver canım 💕

Harikasın çok teşekkür ederim tatlım bugün bir deneme yapabilirim
Sonucu buraya atacağım 🤗😍😘

Bekliyorum 😘🤜

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64961.60
ETH 3103.64
USDT 1.00
SBD 3.86