Playground : Oyun alanı 🎠

in #tr6 years ago

Merhabalar herkese,

Benim evimin hemen yanında Avm bulunuyor. Bildiğiniz üzere her ne kadar hapis olmaktan şikayet etsek de, Avm'ler çoğu ihtiyaç da imdadımıza koşuyor. Özellikle benim için içerisinde bulunan o büyük marketler vazgeçilmez...Bu nedenle hemen hemen hergün vaktimin bir kısmını bu Avm'de geçiriyorum.

Sağlıklı besin, sağlıklı yaşam rutinimi bozmamak adına mecburi uğruyorum da diyebilirim. Malesef bazı besinler dolapta uzun süre muhafıza edilemiyor, taze taze tüketebilmek için alışverişimi 3 günlük yetecek kadar yapıyorum. Bunun yanı sıra markette vakit harcamaya bayılıyorum! Saatlerce gezebilirim içerisinde...

Bir diğer alışkanlığım marketin yanında bulunan Oyun alanları, markete girmeden önce mutlaka uğrar, biraz vakit geçirip markete öyle girerim. Benim favorim Çarpışan arabalar, fakat asla çarpışmam!


Birde şu minik basketbol köşesi, bayılırımm! Çok erken yaşlardan buyana basketbola karşı ilgilim vardı, hatta ortaokul da takımda uzun süre oynamışlığım var. Evet bu boyla!

Hayat o kadar sıkıcı ve zor ki artık geçirdiğimiz her eğlenceli dakika bizler için nimet değerinde. Bende mümkün olduğunca kendime fırsat yaratmaya çalışıyorum. Size de neşe dolu bir gün diliyorum.

Sevgiler...




Posted from my blog with SteemPress : http://emeltunc.steemblogtr.ovh/2018/07/12/playground-oyun-alani-%f0%9f%8e%a0/

Sort:  

Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.

Coin Marketplace

STEEM 0.36
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70446.49
ETH 3571.68
USDT 1.00
SBD 4.73