Turkish Coffee Fortune Reading / Kahve Falı ☕

in #tr6 years ago

Merhabalar herkese, Bugün sizlere yıllardır uğrak yerim olan Melekler Kahvesinden bahsetmek istiyorum. Belki bir çoğunuz biliyordur, Taksimin çok eski zamandır var olan mekanılarından birisidir. Hala buram buram tarih kokuyor içersi, içerisine girer girmez o ambiyansı hissettiriyor müşterilerine.


Uzun yıllardır bildiğim bu mekana sık sık gidiyorum, hemen hemen her gitmeme fal baktırıyorum ve gerçekten bu adamlar işlerini biliyor!

Fala inanıp ona göre yol almak fevkalade yanlış bir hareket olur elbette fakat insanın bazen birşeyler duymaya ihtiyacı oluyor ve buda öyle anlarda bazen iyi geliyor. En azından benim baktırdığım falcılar belirli bir bilgi birikimine sahip, yol gösterici insanlardı onlarla sohbet etmek bana her zaman iyi gelmiştir...


Ayrıca görsel olarak da insanı son derece mutlu eden şeyler var. Duvarlarına Hababam Sınıfı üyeleri çizilmiş. Tek tek her birine hayran olduğum için aşırı mutlu ediyor beni bu duvarlar.

Yolunuz düşerse bir kahvelerini için derim☕


Günün stresini Fala bakan kişiye attıktan hemen sonra, kendime güzel bir içecek ısmarlayıp güne devam ettim.


 

Sevgiler...


Posted from my blog with SteemPress : http://emeltunc.steemblogtr.ovh/2018/08/09/turkish-coffee-fortune-reading-kahve-fali-%e2%98%95/

Sort:  

Ben orada bir kere fal baktırdım, 2019'da evleneceğimi söyledi fal bakan kişi. Ama daha kimseyle tanışmadım bile, bakalım neler olacak :D

Sevgiler

Adı neydi falcının 😂

ahahahah hiç hatırlamıyorum ya, kel orta yaşlı bir erkekti

Tekrar giderseniz Ya emre bey yada Ahmet beyi deneyin mutlaka 😂


Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.

Coin Marketplace

STEEM 0.35
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70734.57
ETH 3561.52
USDT 1.00
SBD 4.75