Gobaba Go [CPXTurk&Gobaba Projesi] | [monsieurwolfgang#8631 ]

in #tr6 years ago (edited)

1_d5V9-PN0sb30mSenker1Qg_510x400.jpg

görsel kaynak

Gobaba borsası ile birlikte en iyi fiyatı alarak yatırım yapabileceğiz artık. Bu çok güzel bir haber oldu hem de proje olarak geldi bize, gerçekten bunu çok sevdim. Ben Steemit'e gireli fazla bir zaman olmadı ama burada kendimi iyi bir şekilde geliştirip hem yatırımlarımı buradan yürütmek istiyorum hem de buradan elde ettiğim kazançlarımla yaşamak istiyorum yani, tam anlamıyla Steemit'le yaşamak.

Ayrıca işlemlerin TL ile yapılacak olması da bizi gerçekten çok rahatlatıyor. Bizi bazı külfetlerden kurtardığı için çok teşekkür ederiz. Gobaba Türk yatırım borsası olarak anılıyor, slack ve telegramda hızlı bir geri dönüş yapan ve her geri bildirimleri de iyi bir biçimde değerlendiren sinerjileri olduğu savunuluyor.

@kusadasi ekibine gerçekten çok teşekkür ediyorum bu projeyi bize sunduğu için.
Emeğinize sağlık.

Gobaba'ya kaydımı gerçekleştirdim

IMG_4706_510x400.jpg

Image-1_510x400.jpg

Image-1_510x400 (1).jpg

Mail adresim: [email protected]

link: https://www.gobaba.com/?ref=coinplugturk

Coin Marketplace

STEEM 0.35
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70597.89
ETH 3559.60
USDT 1.00
SBD 4.77