Kardeşim Benim

in #tr6 years ago (edited)

Arkadaşlar herkese merhaba son bir kaç gündür TR topluluğu olarak bir bölünme parçalanma eşiğine doğru ilerliyoruz. Aslında o kadar çok dezenformasyon var ki benim gibi sizinde kafanızın karıştığına eminim.

Bu yazıyı bir taraf olduğumu göstermek amacıyla yazmıyorum sadece ilerde yok fake hesap yok birden çok hesap sahibisin diye bir çamur atılmasın ve gereksiz bir tartışma ortamı olmasın diye yazıyorum.

Bundan yaklaşık 3-4 ay önce arkadaşım @yakamozz bana steemit'i önerdi bende aslında hiç istememiştim ama zorla beni kaydetti @mucar kullanıcı ismiyle bir hesap oluşturdum ancak o kadar ilgisiz ve isteksizdim ki gelen şifreyi kopyalamadım ve dikkat etmedim o yüzden hesaba erişemiyorum. :)

Daha sonra tekrar bir hesap açmak istedim bu sefer @mucar38 kullanıcı adıyla açtım bir haftada onaylandı ve aranıza katıldım. Ortama baktığımda genel olarak yardımsever insanlar vardı ne sorduysam birçoğu ilgi ile cevap verdi bazıları sallamadı ki çok önemli değil kimsenin yardım etme zorunluluğu yok. Amacım sizin gibi para kazanmak ve çevre oluşturmak burada birbirimize yok ben çok elitim o yüzden buralarda yazıyorum diye maval okumayalım. Ancak baktım ki şu ortamda buradan para kazanmak neredeyse imkansız (benim gibiler için) çünkü herkes güçsüz ve SBD'nin değer kaybetmesi iki kuruşluk oy potansiyelini de iyice öldürdü.

Neyse konuma geleyim ben steemiti şu aralar sosyal medya formatında kullanıyorum ama para kazanırsam da hiç fena olmaz onun için kendimce bir şeyler yapmaya çalışıyorum geçen aylarda öz kardeşim olan @househusband'da steemiti kullanmaya başladı. Birbirimize SBD ve STEEM gönderiyoruz bot veya başka işlemler amacıyla :) İki gün sonra kimse çıkıp bana yok birçok hesap sahibisin felan demesin :) şu ayrı bir konu ki herkesin milyonlarca hesabı olabilir beni alakadar etmez kimseyi de alakadar ettiğini düşünmüyorum ama bu hesapları milleti sırf büyümesin diye şikayet etme veya steemhunt gibi platformlardan haksız kazanç sağlama amacıyla yaparsa o zaman olaya farklı bakılabilir.

Bu platformda beni sevmeyen mevcut benimde onu sevmediğimi bilsin :) o yüzden yokmuş gibi davranıyorum o da aynısını yapsın ama sadece hoşlanmıyorum diye o insanı saçma sapan şeylerden şikayet etmek insanlığa yakışmaz o yüzden birbirimize karşı sevgi beslemesek bile saygı duymalıyız diye düşünüyorum teşekkür ederim.

IMG_20170525_183215.jpg

Şuraya bir abi kardeş fotoğraf ekleyelim :)



Posted from my blog with SteemPress : http://www.mucar38.tk/2018/07/kardesim-benim
Sort:  

Kardeş olduğumuzu Steemit'ten öğrendim, şu anda çok duygusalım... Ayrıca bu fotoğraf tam bir yıllık, benim saçlarım artık uzun değil..

:) artık daha yakısıklısın :)

son günlerdeki saçma olaylardan sonra artık herkesten her şey beklenir:)
ağır işsizler var etrafta:)

Ne oluyor? Biri bana da anlatır mı? Ben niye downvote yiyorum?

ben de yiyorum aramıza hoşgeldin:)

bende hiç anlamadım ki son bir haftadır benimde birçok postum değersiz kullanıcılardan downvote aldı

valla ben uzak kalmak istiyorum tartışmalardan ve tarafıma saldırılmaması için yazdım bu postu :)

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by mehmet from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Coin Marketplace

STEEM 0.25
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 61830.08
ETH 2986.99
USDT 1.00
SBD 3.73