LOGITECH Müşteri Memnuniyeti Harika

in #tr5 years ago

Arkadaşlar herkese merhaba;

Bugün sizlere müşteri memnuniyetini çok önemseyen bir firmadan bahsedeceğim. Hayatım boyunca bu kadar ilgili bir firma görmedim bundan yaklaşık 3 yıl kadar önce bir gamepad yani oyun konsolu aldım. Bildiğiniz üzere Bilgisayar, Xbox veya Playstation oyun oynamanız için bir oyun konsoluna ihtiyaç duydum ve kaliteli olsun diye araştırmalarım sonucunda logitech marka F710 model bir oyun konsolu aldım. Bir ara çok oynadım hatta benim gibi asabi bir oyuncuya bile dayandı. O kadar çok ve sert kullanımıma rağmen sapa sağlam kaldı ve bozulmadı. Tabi aradan zaman geçince iş ve güçlerden dolayı konsolu kullanmadım bir köşeye bıraktım. Aradan zaman geçti ve işim düşünce tekrar elime aldım ancak kablosuz özellikte olduğu için tıpkı kablosuz fareler gibi USB receiverının kaybolduğunu fark ettim her yeri aramama rağmen bulamadım. Aradan zaman geçtiğinden dolayı faturasını da bulamadım.

Yedek bulabilir miyim veya ayrıca satılıyor mu acaba diye google'da araştırma yaparken birkaç form sitesinde logitech firmasının müşteri memnuniyetinden ve kendi hatası yüzünden kaybolan bir klavye tuşunun dahi Hollanda'dan kargo dahil ücretsiz bir şekilde gönderdiklerini okudum. Daha sonra bende mail atmaya karar verdim. Bu arada şunu da belirteyim Türkiye distribütörünün bu konudan hiç nasibini almadığı garanti kapsamında dahi olsa para koparmaya çalıştığını öğrendim o yüzden direkt olarak ana merkeze yani Hollanda'ya mail atmaya karar verdim.

Cihaz yukarıda gördüğünüz babayiğittir. :) Neyse mail atttım ve o sırada tatile çıktım. İki gün sonra dönüş yaptılar ve bana fatura ve garanti dahi sormadan sadece arkasında bulunan cihazın birkaç seri numarasını istediler ve göndereceklerini belirttiler. Ben tatilde olduğum için dönünce cevaplarım diyerek es geçtim ancak adamlar hergün mail attılar ve sorunun çözülüp çözülmediğini sordular bende artık tatilin 3. günü dayanamayıp tatildeyim dönünce bilgileri göndereceğimi belirten bir mail daha attım. Tatilden döndükten sonra bilgileri içeren bir mail attım ve birkaç gün içerisinde ürünün kargoya verildiğini ve içerisinde kargo bilgilerinin olduğu bir mail aldım.

Bu maili aldıktan sonra sanırım dünyanın en mutlu insanı ben oldum :) Hayatım boyunca ilk defa bir firma sattığı ürünün arkasında durduğunu gördüm hatta benim hatam olmasına rağmen bu kadar ilgilenmeleri ve yardımcı olmalarına çok şaşırdım umarım Türk firmalarına ve yabancı firmaların distribütörlerine örnek olur :) Ama pek sanmıyorum.

Sort:  

ne güzel, sizin adınıza sevindim:)
buna benzer birkaç olay da ben yaşadım, gerçekten bizimkilere örnek olmasını isterim ama hiç sanmıyorum..

teşekkür ederim :)


Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.

Coin Marketplace

STEEM 0.32
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66654.57
ETH 3250.95
USDT 1.00
SBD 4.33