Yakın Gelecek 2026 yılında Steem ve Cripto ParasteemCreated with Sketch.

in #tr6 years ago

Arkadaşlar yukarıdaki başlık ile alakalı olarak kısa bir yazı yazmak istiyorum.

Günümüzde mevcut olan birçok şey bundan 10-20 yıl kadar önce tahmin edilemez olduğunu birçoğumuz varsayıyoruz. İleri görüşlü birkaç kişi hariç bu konulardan halk içinde bahsetseniz deli olarak damga yerdiniz ama şu an görüyoruz ki 10-20 yıl önce söylenen uçuk kaçık şeyler artık tamamen gerçek, örnek vermek gerekirse cep telefonu ve görüntülü konuşma, evet en basit örnek bu arkadaşlar ama şu an görüyoruz ki annelerimiz dahil herkes bu teknolojiye ayak uyduruyor.

Şimdi ise Cripto paralar Coinler vs. gibi dijital para olarak tanımlayabileceğimiz yeni bir akım var. Çevremde bazı insanlara bu konuları anlatmaya çalışıyorum ama anlamıyorlar veya anlamamak için direniyorlar. Yaş aralığı genç de olsa o kadar şüpheci insanlarımız var ki ''Ben elime almadığım paraya güvenmem'' diyenler bir hayli fazla. E be kardeşim bankada ki parana dokunuyor musun diyorum'' yok ama orada olduğunu biliyorum'' diyen bir mantık üstü cevap var. Elbette steem ve birçok coin gelişip dünya da tam olarak kabul gördüğünde onlar yine ayak uyduracaklar ama bana göre önemli olan öngörü sahibi olabilmek ve bu öngörü sayesinde yapacağın hamleleri kendine kazanç kapısı haline getirmek.

Yıl: 2026
Yer: Türkiye, Ankara, Bala
Konu; Köyün bakkalı Hacı İsmail amcadan alışveriş

Bugün çok halsiz uyandım sanrım dün akşamdan yuttuğum pirzola kapsülü midemde hazımsızlık yaptı, aslında neden böyle oldu bilmiyorum sadece bir doz aldım. Sanırım teknoloji ne kadar gelişse de bu gastritin çözümünü bulamayacaklar.

Ne iyi geliyordu bu gastrite ya? Evet hatırladım en iyisi sade bir soda almak da yeterli coin var mı? Dün gece çok geç kaldığım için tüm coini taksiye vermiş olabilirim. Yıl oldu 2026 ama Ankara'nın ulaşım sorunu bir türlü çözülmedi. Kolumda dijital olarak bulunan cüzdanıma bakıyorum ve yeterince steem olduğunu görüyorum.

Ben: Alo Hacı İsmail amca ne yapıyorsun, Lütfen sade soda olduğunu söyle
Hacı İsmail: Var yeğenim gel
Ben: tamam amca ben geliyorum bu arada üzerimde çok fazla steem yok ne kadar bunun fiyatı?
Hacı İsmail: Lan oğlum memmet ne zaman oldu ki ? çok değil 0,1 SBD bunu da ödeyemezsen hiç gelme
Ben: Tamam hacı amca şaka yaptık yaa o kadar da ölmedik merak etme. Neyse kapatıyorum.

Hadi oğlum mehmet kalk artık şu yataktan, yoksa bu mide ağrısından tövbe billah kurtulamazsın.
Doğrulup üzerime eşofmanlarımı çekiyorum ve dağılmış salarımı elimle düzeltme çabalarının bir işe yaramadığını görüyorum. İçimden muhtarın kızı Melike İnşallah ortalıkta yoktur beni bu kılıkta görmesin diyerek yola koyuluyorum.

Evet sonunda mide ağrısı geçti. Sağol Beypazarı sade soda, Sağol Hacı İsmail Amca ve Sağol sevgili STEEM :)

Sort:  

Merhaba @mucar38,

Yazınız @trdaily tarafından otomatik olarak seçildi. Ve @trdaily curation trail'i takip eden
@emrebeyler hesabından da oy aldınız.

@trdaily curation trail'e bu adresten katılabilirsiniz.

Yine görüşmek üzere! :)

Merhabalar,

Öncelikle paylaşmış olduğunuz bu yazı için sizi tebrik ederim. Gayet güzel anlatımlarda bulunmuşsunuz. Türk topluluğu olarak birbirimizi daima desteklemeliyiz.

Yapacağınız paylaşımlar ile ilgili birkaç şeyden bahsetmek istiyorum;

  • Öncelikte #tr tagını ilk sıraya yazmanız Türk topluluğu içinde göze çarpmasını kolaylaştıracağı gibi, #tr tagının gelişimine de katkıda bulunacaktır.

  • Discord Kanalımıza katılmak isterseniz : https://discord.gg/n5MUBDK

  • Yazınızda markdown kodlarını etkili bir şekilde kullanmanız okunurluğunu artıracaktır, kodlarla ilgili yardım almak isterseniz discord üzerinden ulaşabilirsiniz. Discord ID : BaHaDiRK#8143

  • Eklediğiniz fotoğraflara kaynak eklemeniz gerekmekte. Bunu da [Kaynak] (link) şeklinde ekleyebilirsiniz kolaylıkla. (Arada boşluk bırakmayarak)

Şimdilik aklıma gelenler bunlar. Umarım burada başarılı olursunuz :)

ilginiz için teşekkür ederim, ben steemit de yeni biriyim o yüzden kendimi geliştirmeye çalışıyorum :) uyarıları dikkate alacağım ve discord kanalınıza katılacağım :)

Burda dami bir ask hikayesi. Bakkal amcaya selamlar dostum. Su kapsul ucuzsa 0.1 SBD ben de gonderiyim. Canim cekti..

Böylece gelecekte pirzola kapsülünün mideye zararlı olduğunu da öğrenmiş oldunuz,😂
Harika olmuş emeğinize sağlık ben de kapsüllü birşeyler yazacaktım bu fikri çıkartıyorum daha farklı yazmalıyım. 😃

çok teşekkür ederim :) biraz doğaçlama oldu o yüzden kusura bakmayın :)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64320.07
ETH 3154.23
USDT 1.00
SBD 4.34