Kızımla Parkta Oyun Oynadık !

in #tr6 years ago (edited)

Oyun,

Çocuklar için bir eğlence,

Hayatları boyunca onlara eşlik edecek bir tecrübe,

En iyi arkadaşı,
En güzel dostu,
Ne derse onu yapan bir rica yansıması,

Kelimeler oyunda gizlidir,

Kumlar arasında kalmış küçük çakıl tanecikleri,

Saz tellerinden çıkan ufak tınılar gibi,

Sessiz sedasız yüzen bir balığın çığlıkları da denilebilir…


Kızımın pembe düşleri,


Parklar çocuklar içindir.. güzel kullanmalı, çocuklarımıza nasıl kullanması ve nasıl eğlenmesini öğretmeli, çünkü çevre dostu bir insan, paylaşımcı, nasıl bıraktıysan öyle bulma cümlesini en iyi anlayan bir nesil için oldukça önemli yerlerdir.


Dün kızımla parka gittik. Oynadık, oynatıldım..:)... küçük insanların büyük dostları olduk… pembe oyuncakların içinde kalan kum tanelerinde ki en güzel yeşillik bitkisine benzedim, benzedik, benzetildik…


Arkadaşlar affınıza sığınarak, bugün kızımla parka gittik ve onun oyuncakları ile kumda oynadık, güneş biraz fazla olduğu için gölge ile de arkadaş olduk.


Şimdi bu güzel günden bir kaç kare ve son bir kaydırak videosundaki eğlence cümbüşü ile sizleri başbaşa bırakıyorum...


MAKARNA (1).png

MAKARNA (3).png

Bir tık aşağıda videolar sizlerle...



Sevgiyle kalın...

@murat81

Sort:  

Anne olmak baba olmak çocuğa hitab etmek edebilmek hatta onunla beraber saçmalamak bazen ve ondan daha çok çocuklaşabilmek o kadar önemli ki ve şunu da unutmamak tabii onun çocuk olmak dışında kendine özgü bir birey olduğu ve yeri geldiğinde onunla baş başa sohbet etmeyi akıl etmek... Çünkü bunların eksikliği ve olmuşluğunu büyüyünce hayatın her alanında mutlaka etkisini yaşayacaktır eksi ya da artı şeklinde... işte bu yüzden sizi kutluyorum...

Çok teşekkürler fikirleriniz ve olumlu yorumlarınız için.. elimizden geldiğince birşeyler yapmaya çalışıyorum... çünkü kızımı seviyorum.. çünkü ailemi seviyorum.. çünkü baba olmayı seviyorum :)... çok ama çok teşekkürler... bazen çocukla çocuk olmak insana terapi gibi geliyor... Eyvallah @love-life

İşte bu kilit kelime sevmek her şeyin başı olan ve hayat veren her şeye.. bunun üzerine sizi kutlamıyor saygılarımı sunuyorum helal size 👏👏👏👏👏👏 @murat81

:) çok teşekkürler... Güzel düşünen güzel görür derler.. İşte tamda siz öylesiniz @love-life

:) Gözünüzün ve gönlünüzün perdesi daima açık olsun saygilar çoook teşekkür ediyorum murat81

Congratulations @murat81! You have completed the following achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes received

Click on the badge to view your Board of Honor.
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Do you like SteemitBoard's project? Then Vote for its witness and get one more award!

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64106.00
ETH 3129.71
USDT 1.00
SBD 4.16