CHP, İyi Parti, HDP Size de Yazıklar Olsun!

in #tr6 years ago (edited)

Finans piyasası çıldırıyor,..
Reel piyasada, sadece bir örnekle 9 TL olan yumurta 18 TL olmuş.

Sizler Sarayda Kek yemiyorsunuz belki ama Görülüyor ki ve anlaşılıyor ki halkın Ekmeğinin fiyatı sizin de umrunuzda değil.

p1.png

p2.png

p3.png



AK Parti, CHP, İyi Parti, HDP,
Erdoğan, Kılıçtaroğlu, İnce, Akşener, Demirtaş

Hepinize Yazıklar Olsun!

Sort:  

You got a 51.27% upvote from @mitsuko courtesy of @murattatar!

Tl çok geriledi. Allah sonunu hayır etsin

Amin!

Hocam isyanınızı anlıyorum ama bu mevzulara fazla girmeseniz. Durduk yerde başınıza bir bela almanızdan korkuyorum.

Posted using Partiko Android

Beni düşündüğünüz için teşekkür ederim ;)

Bu başlıkta herkese kızdığım için bundan bir şey olacağını sanmıyorum ;) ama diğerlerini bilemem :)

Günümüzdeki siyaset o kadar kirli ki, çirkeften bahsen bir ağzın da nahoşlaşması gibi, konuşanın da ağzını kirletiyor. O yüzden belki kızarak ama kimseye hakaret etmeden #TariheNot'larımı bırakayım.. kafi.

İktidardakilerin vurdum duymazlığı yetmezmiş gibi, muhalefetin -hem de hiç birinin- -kendilerine oy toplamak için ya da iktidarı eleştirmek için dahi olsa- çıkıp insan akıllı bir konuşma yapmıyor oluşları, deli ediyor.

tumblr_mm11ssHKn91qjqn2fo10_1280.jpg
Pawel Kuczynski / youthareawesome

BlockChan'in kalıcığına da güvenerek, istiyorum ki;
İleride; Biri çıkıp,

'O zamanlar tavrını ortaya koymamışsın, iktidar ve muhalefeti eleştirmemişsin'

diyemesin.

Bazı yazılarımı gelecektekilere atfen yazmam da bu yüzden ;)

şu yorumu yapamıyorsa başı/başımız zaten belada demektir. Böyle yaklaşmak bence iyi bir fikir değil

Hocam kimseye ne söyleyebilir yada söyleyemez diye birşey söylemek benim haddime deyil. Avusturyada iki kişi tanıyorum facebook üzerinden birşeyler paylaşmıšlar ve bu yüzden iki senedir tr ye gidemiyorlar. Fetö cü ilan edilmişler. Tutuklama kararı var ve adamların hayatı karardı. Son tr ye gidişimde arkadaşlar arasında konuşurken bazı şeyler söyledim. Hemen beni uyardılar:" sakın bunları yabancı birisinin yanında anlatma" diye. Hadi canım bu söylediklerim yüzünden başım belaya mı girecek diye güldüm. Söylediklerinden az söyleyenlerin tutuklandığını hatırlatalım sana dediler. Neyse, siz memleketi benden iyi bilirsiniz hocam, bundan sonra da kimseye dikkat etmesini söylemem. Belki herşeyi açık açık söylenirse ülke olarak daha iyi biryerlere gelebiliriz. Ama atalarımız demiş ya: "doğru söyleyeni dokuz köyden kovarlar" diye. Ozamam üçüncü köyden sonra yalan söylemek yada susmak bana mantıklı gelmiştir. Saygılarımla...

Posted using Partiko Android

İyi niyetli olduğunuzun farkındayım. Fakat eleştiremiyorsak bitmişiz demektir. Ayrıca bu eleştiri yüzünden içeri alıyorlarsa zaten bitmişiz demektir.

Başka bir açıdan siz de haklısınız. Murat hocamı okuyan insanlarlar zaten o bunları yazmasa da farkında olan insanlardır. Farkında olmayan insanlar ise zaten murat hocamı da anlamayacak insanlardır. Halka bir şey anlatmaya çalışmak biraz nafile çaba gibi. Hal böyleyken de az da olsa risk alması bile mantıklı olmayabilir. Fakat yine de birilerinin "yahu bak bariz ortada bir sorun var görmüyor musunuz?" diyebiliyor olması güzel.

You have gotten a vote courtesy of @murattatar!
They have enlisted the help of the @alliedforces!
We gladly answer your call!
(@alliedforces is a collaboration of witnesses @jatinhota & @enginewitty)
Have you supported your favorite witnesses?

You got a 14.53% upvote from @brupvoter courtesy of @murattatar!

You got a 19.47% upvote from @oceanwhale With 35+ Bonus Upvotes courtesy of @murattatar! Delegate us Steem Power & get 100%daily rewards Payout! 20 SP, 50, 75, 100, 150, 200, 300, 500,1000 or Fill in any amount of SP Earn 1.25 SBD Per 1000 SP | Discord server

Neden umrun da olsun ki ? Ekonomide bir sıkıntımı var. İstikrar sürüyor ekonomi büyüyor.

di mi yani :) her şey tıkırında..

You got a 70.59% upvote from @mitsuko courtesy of @murattatar!

You got a 100.00% upvote from @brupvoter courtesy of @murattatar!

You just received a 83.33% upvote from @honestbot, courtesy of @murattatar!
WaveSmall.gif

Yanlış giden bir şeye yanlış diyemdikten sonra, aldığımız nefesin ciğerlerimizden hücrelerimize taşınmasının bir anlamı yok...

Mashuscuktan yaşıyoruz..

Hocam gerçekten bugün yumurta almaya gittim Ankara'da yaşıyorum 2 hafta önce 9.5 TL'ye aldığım yumurta şimdi 17 TL olmuş

Malesef :/

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 64549.55
ETH 3170.62
USDT 1.00
SBD 4.13