Steemit'te En Çok Kullanılan Kelimeler

in #tr6 years ago (edited)

İnsanlığın bu kadar gelişmesi tek kelime ile özetlenebilir: Merak
Tabi kediler için durum farklı olabilir o ayrı :)

@netknight "4 Ayda Hangi Konular Üzerine Yazmışım" diye bir analiz yapmış.
Ben de altına steemreports'u kullanarak, en çok hangi kelimeleri kullanmış olduğunu yazmıştım.

Sonra, geneldeki durumu merak ettim ;)

Son 15 gün içinde, bana yorum yazmış 47 arkadaşın konularu üzerinden, Steemit'te en çok kullanılan kelimeleri aşağıda bulabilirsiniz.

//Bu arada Ainesi iştir kişinin lafa bakılmaz sözüyle çelişir bir biçimde, kelime bulutlarından yola çıkarak, kimlerin film sevdiği kimlerin fotoğraf sevdiği, kimlerin kodlarla kimlerin coinlerle.. ilgilendiğine dair ip uçları elde etmek mümkün ;)

Biraz daha zorlayıp, "Sizle benzer yazanlar" şeklinde aparatlar bile yapılabilir belki ;)

@e-babil
e-babil.jpg


cs.png

@eyupyusuf
eyupyusuf.jpg


cs.png

@emrebeyler
emrebeyler.jpg


cs.png

@dunham
dunham.jpg


cs.png

@burakdogusoy
burakdogusoy.jpg


cs.png

@eshapunver
eshapunver.jpg


cs.png

@esraxgunes
esraxgunes.jpg


cs.png

@doctorbishop
doctorbishop.jpg


cs.png

@fakire1sadaka
fakire1sadaka.jpg


cs.png

@gizemli3
gizemli3.jpg


cs.png

@goktug0814
goktug0814.jpg


cs.png

@gokhan83kurt
gokhan83kurt.jpg


cs.png

@hakan8686
hakan8686.jpg


cs.png

@hsynterkr
hsynterkr.jpg


cs.png

@keepcalmandread
keepcalmandread.jpg


cs.png

@lightshield
lightshield.jpg


cs.png

@mahsumakbas
mahsumakbas.jpg


cs.png

@mesafe
mesafe.jpg


cs.png

@mevsuf
mevsuf.jpg


cs.png

@muratkbesiroglu
muratkbesiroglu.jpg


cs.png

@mutluhan
mutluhan.jpg


cs.png

@netknight
netknight.jpg


cs.png

@neokuduk
neokuduk.jpg


cs.png

@oendertuerk
oendertuerk.jpg


cs.png

@omeratagun
omeratagun.jpg


cs.png

@serosero12
serosero12.jpg


cs.png

@steemturk
steemturk.jpg


cs.png

@pafulim
pafulim.jpg


cs.png

@pinarhanpolat
pinarhanpolat.jpg


cs.png

@steemitci
steemitci.jpg


cs.png

@thejarvis
thejarvis.jpg


cs.png

@teaminfo
teaminfo.jpg


cs.png

@sudefteri
sudefteri.jpg


cs.png

@tolgahanuzun
tolgahanuzun.jpg


cs.png

@unforgettable
unforgettable.jpg


cs.png

@uykusuz
uykusuz.jpg


cs.png

@uzercanan
uzercanan.jpg


cs.png

@agememnon
agememnon.jpg


cs.png

@ahmeterbay
ahmeterbay.jpg


cs.png

@anadolu
anadolu.jpg


cs.png

@arafs
arafs.jpg


cs.png

@artizm
artizm.jpg


cs.png

@bekirsolak
bekirsolak.jpg


cs.png

@avina
avina.jpg

@baycan
baycan.jpg


cs.png

@biriki3
biriki3.jpg


cs.png

@batuhoca
batuhoca.jpg


cs.png

cs.png


all-words-f.gif

Sort:  

You got a 50.00% upvote from @proffit courtesy of @murattatar!
Send at least 0.01 SBD/STEEM to get upvote , Send 1 SBD/STEEM to get upvote + resteem

You got a 77.05% upvote from @redlambo courtesy of @smidge-tv! Make sure to use tag #redlambo to be considered for the curation post!

Hocam elinize sağlık güzel olmuş :)


Sevgili @arafs oy oy median falan nereye kadar? Dünya fani yapmayın lütfen :)

Eyvallah ;)

Downvote atayım mı buna :D

Iı şey kem küm :)

Eyvah emrebeyler :)

''BU BİR BİTCOİN'' dikkatimi çekti. Hocam bana bir kum saati gönderir misin:D

kum-15.png Sen iste yeter ;)

teşeşkkür ederim. size bir sözüm vardı adını duvarlara yazağım diye yazayım :D

:)
Kaptanım demek ki daha fazla yorumlaşmamız lazım ;)

kelime bulutlarından yola çıkarak, kimlerin film sevdiği kimlerin fotoğraf sevdiği, kimlerin kodlarla kimlerin coinlerle.. ilgilendiğine dair ip uçları elde etmek mümkün

Evet, kendi kelimelerime bir göz atınca bunda haklı olduğunuzu düşünüyorum. Kitap hayatımda çok önemli bir yere sahip.

Paylaşımınızda bana da yer verdiğiniz için teşekkürler. Güzel bir paylaşım olmuş, elinize sağlık.

Teşekkürler ;)
Kitap, kitabı, yazı, roman.. helal olsun ;)

Arafs hesabının amacı tam olarak ortaya dökülmüştür :))

Teşekkürler, çok iyi geldi bu. Sık kullanılanlara kaydediyorum ;)

Rica ederim ;)
İsim yazmasa da buluta bakan birisi, "bu @arafs'tır" diyebilir sanki ;)

eline saglik @murattatar.
benim sonuc resimi görünce sesli güldüm ;)))

;)) Eyvallah..
ek olarak, und tek tek kıyaslandığında der die das'tan daha fazla kullanılıyormuş sanırım ;)

postlarimda cogunlukla saydigimdan und'un ( = ve ) fazla olmasi dogal ;)))

Genel olarak "bir" çılgınlığı var diyebiliriz. 😜

Aslında bir de :) bu tür kelimeleri, bağlaçları vb. çıkarıp bakmak lazım sanki ;)

:) Kesinlikle, hariç tutulacak kelimeler şeklinde bir yöntem olsa çok iyi olurmuş.

elinize sağlık çok hoşuma gitti bu şekilde görmek:)) kaydettim bile:)

itiraf ediyorum gözüm kovboy kelimesini aradı ilk🙆‍♀️

;)
Kovboy'u ben de daha iri bekliyordum ama belli ki "bir ve ama daha bu için.. " gibi kelimelerin güçlü bir baskınlığı var.

onlar da olmazsa olmazlardan ama cümle için:) kovboyu tam ortada bekliyordum ama olsun yine de görünüyor🙆‍♀️

hahahah tam tahmin ettiğim gibi sürekli dlive diyorum :D

Stream, play.. :)

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66137.63
ETH 3161.38
USDT 1.00
SBD 4.13