Yoklama & Kalana Övgü

in #tr5 years ago (edited)

O-7.jpg
storypick

A: Birisinden, bir şehirden, bir ülkeden, bi' işten, bi' okuldan, bi çevreden gitmek..
B: Kalmak..

Bazen gitmek, bazen kalmak zordur..

Birisi gittiğinde, ardından ağıtlar yakılır bazen.. Gidilmiş olunan yer gayet güzelse ve gidenin yolculuğu toprağın bağrına değilse çoğu zaman bu ağıta katılmam.
Zira şartları zorlayıp kalmayı değil, şartlara boyun eğip gitmeyi SEÇMİŞTİR. Azraile söz geçiremediği için değil, aşılmaz görünen dağlarla karşılaştığında, yanından geçen bir yol ya da içinden geçen bir tünel yahut üzerinden geçen bir balon yapmak için uğraşmak yerine GİTMEYİ seçmiştir.

Bu yüzden KALANLAR, gidenlerden Evladır.lügat

5.png

Discord ve etiket savaşları, Bitcon ve Steem'in %80+ düşmesi.. vb.. vb..
Her şeye rağmen Kimler hala burada?

Sort:  

Ben de buradayım hocam. Yani benim konularıma genelde @tahirozgen hocam @sudefteri hocam @baycan hocam @avina hocam bazen @damla hocam yorum yapıyor. Hmm bir kere de @edebiyat yapmıştı. Bazen sizi de görüyorum ama genel takipçim : @minnowsupport @steem-plus @c-squared @steemitboard

:)
evet steemit board ilk günden bu yana hep aktif ;)

You got a 5.99% upvote from @minnowvotes courtesy of @etasarim!

@etasarim hocam teşekkürler ;)

Posted using Partiko Android

You got a 31.09% upvote from @minnowvotes courtesy of @etasarim!

Buralarda ya da bir yerlerdeyim ama çok uzakta değilim :)

o bulunmayan yerlerde saklı olmayın da hocam, mesafe aşılır bi şekilde ;)

Posted using Partiko Android

Merhaba hocam gitgel lerle birlikte buradayım

Dalgaların sonu hep "gel" ile bitiyorsa güzel ;)

Ben yeniyim kaldim diyemem.Ama kendimi ifade ettigim,düşüncelerimi özgurce paylasabildigim ve insanlarin benim kimligimi statumu bilmeden yazima dusunceme deger verdiklerini bildigim surece burdayim 😊

Posted using Partiko Android

Yeni ama hızlı bi giriş yaptın sanki ;)
Konularına yorum yapan son 10 ismi yazabilir misin..

Teşekkür ederim böyle düşünmenize sevindim :)
Konularıma yorum yapan son 10 kişi @sudefteri @baycan @murattatar @queqtra @tahirozgen @damla @nikaja @haxe @sahinadm @ruen @thales7 :) iyiki varlar

Şu duvar yazısı da kapak resmi olabilirmiş aslında :)

oda-sevecekti-işi-çıktı.jpg
kaynak

Ben son bir kaç hafta içerisinde kısa bir süreliğine uzak kaldım gibi ama buradayım, zaman zaman medcezirler de yaşamıyor değilim :)

Bu son 10 yorum olayını detaylandırsak, yayınlanan postlara yorum yapan 10 farklı hesap mı soruluyor, yoksa yoruma cevaben de olsa aldığımız son 10 farklı hesap cevabı mı/ yorumu mu, ha bir de yorum / cevap yazan son 10 kullanıcı mı yoksa son 10 yorum / cevap'ın ait olduğu hesaplar mı :))

:))

recent-replies altındaki son 10 farklı kişiyi kast etmiştim örn: https://steemit.com/@murattatar/recent-replies

toa.jpg

Fakat etkileşimi ya da kişilerin steemit'teki varlığını daha etkili gösterdiğine inandığınız farklı yorum şekilleri de olabilir elbet ;)

Öyle bakınca;

damla - gamzekablan23 - sahinadm - bilimkurgu - etasarim - avina - sudefteri - @ierkose - baycan - doctorbishop

Buradaki yorumlarda geçmeyen tek kişi vardı ierkose, o sebeple onu sadece @ işaretiyle belirttim :) Aynı kişilere fazla fazla bildirim gitmesin :)

Bu arada şu tool üzerinde gerçek takipçiler diye bir şey var, hesabının toplam takipçisiyle son 3 hafta da reply yapan ve oylayan hesap sayısını gösteriyor. Dramatik farklar var :) Mesela ben de durum 831 toplam takipçi, 12 reply yapan takipçi ve oylayan 82 takipçi gösteriyor. oylamaların otomatik ve trail lerden de geldiğini gözönünde bulundurursak aslında bir ilkokul sınıfını dolduramıyoruz gibi))

Ben de 12 reply çıktı.. takılmış olmasın.. ya da harbiden 1-S sınıfın içindeyiz :)

:) takılma yok, istediğiniz hesabı yazıp check edebiliyorsunuz, hepsi aynı değil ama 1-S bizimdir :))

Steemit hiç bir kazanç getiri sağlamasada diğer sosyal ağlara nazaran yine burayı kullanmış olurdum. Çünkü burda paylaşılan bilginin kalitenin ve paylaşım yapan insanların yüksek nitekilkerinden dolayı yine bu platformu kullanmış olurdum.

FriendFeed'den bu yana gördüğün çitası yüksek bi ortam Steemit.
Face, koşarak gelen rakibi FriendFeed'i 50 milyon dolara satın alıp ardından kapattıktan sonra, böyle bir ortamın eksikliği vardı.

Burdayım! Nasıl tak diye burdayım?

Hocam bana on kişi yorum yapmıyor. Sevildiğimi nereden çıkardın? :)

DoktorLar sevilir yh.png üstelik her evrende ;)

Hello murattatar, welcome to Partiko, an amazing community for crypto lovers! Here, you will find cool people to connect with, and interesting articles to read!

You can also earn Partiko Points by engaging with people and bringing new people in. And you can convert them into crypto! How cool is that!

Hopefully you will have a lot of fun using Partiko! And never hesitate to reach out to me when you have questions!

Cheers,
crypto.talk
Creator of Partiko

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 65139.82
ETH 3206.69
USDT 1.00
SBD 4.16