Kaliteli yaşam için ne yapmalıyız Minimalizm [Cointurk 28. Projesi] (necati#0531)

in #tr6 years ago (edited)

HERKESE SELAMLAR

Sizlere biraz bilgi vermek istiyorum. Biliyoruz ki akıllı telefonlar,akıllı saatler,tabletler ve sayamayagimiz insanın yasam kalitesini düşürecek birden çok teknolojik alet hayatımıza girmiş durumda bunların artıları olduğundan çok benim şahsi fikrim olarak söylüyorum eksileri daha fazla.
image


5 yaşındaki çocuktan tutun 60 yaşındaki dedemizin ninemizin elinde telefon görmekteyiz akıllı cihazları sadece örnek gösteremeyiz deliler gibi alışveriş yapmakta sağlıklı yaşamımızı etkiler gelelim "minimalizim" olayına
Minimalizm nedir ?

1960 lı yıllarda sanat akımı olarak orataya çıkmıştır. Dışavurumculuğun şekle duyguya verdiği aşırı öneme karşı tepki göstermek olmuştur Çünkü minimalizmde nesnenin nesne olma özelliğine dikkat çekme amacı güdülmektedir.


* Bizi kaldırabileceğimizden çok daha fazla yükü sırtlanmaya sahip olabileceğimizden çok daha fazlasını edinmeye çalışmaya teşvik eder
Çevremde pek rastlamıyorum ama kendim uygulamaya çalıştığım yaşam biçimi minimalist diyince bütün herşeyi hayatınızdan kaldırıp sadeleşmek gelmesin gerekli olan herşey sizin hayatınıza dahil olucaktir. Ama bunun gereğinden başka şeylerde kullanmak aşırı yüklenmek sizin yaşam hayatınızı etkileyecek şeyleri siz belirleyip daha sağlıklı yaşamak için gerekli gördüğüm hayat felsefesidir. ![image]()
Televizyonda, twitter instagram gördüğümüz birsürü gereksiz reklam tanıtım maillerimize kadar atılan alışveriş reklamları içinde karanlık bir koşuşturmaca içindeyiz insan vücudunun ne kadar efor sarfettiğini düşünmeliyiz. Bu küçük gördüğümüz alışkanlık yaptığımız şeylerden kurtulmak en önemli olan şeylerden olan uyku düzenimizi kurtarmış olacağız. ![image]()

Daha güzel yarınlar için benim söylediğim benim yaptığım yetmez sizde araştırın sizde uyguyın

  • Buradan kusadasi ekibine ve sizlere teşekkür ediyorum böyle bir topluluk iyiki var.

image

Fotoğraf kaynak: steemit kusadasi ve http://mehmetgbozdas.blogspot.com.tr/2018/01/gteknoloji-ve-zararlar.html?m=1

Sort:  

Merhabalar

Öncelikle yaptığınız paylaşım için teşekkürler. Bizler Türk topluluğunu geliştirmek ve Steemit'e yeni katılan Türk kullanıcıları desteklemek amacıyla tr tagi ile yapılmış paylaşımları oylayan Steemit Türkiye gönüllü ekibiyiz.

Yapacağınız paylaşımlar ile ilgili birkaç şeyden bahsetmek istiyorum;

Öncelikte #tr tagını ilk sıraya yazmanız Türk topluluğu içinde göze çarpmasını kolaylaştıracağı gibi #tr tagının gelişimine de katkıda bulunacaktır.

Discord Kanalımıza katılmak isterseniz : https://discord.gg/n5MUBDK

Yazınızda markdown kodlarını etkili bir şekilde kullanmanız okunurluğunu artıracaktır. Markdown kodlarını Steemit'te bulabilirsiniz.

Paylaşımınızda yer verdiğiniz ve size ait olmayan yazı, fotoğraf v.b için kaynak belirtmelisiniz. Bunu da [Kaynak] (link) şeklinde ekleyebilirsiniz kolaylıkla. (Arada boşluk bırakmayarak)

Merhaba, ben #cointurk ekibi adına yeni başlatılan resteem projesini yürütüyorum.
Bu paylaşımınız rastgele olarak seçilen 10 bedava resteem yapılacak yazıdan biri olarak seçilmiştir.
Proje yazımıza buradanulaşabilirsiz.
Discord kanalımıza da katılmanızdan memnuniyet duyarız.

Iyide hocam ne zaman resteem olur yazım onu anlamadim

Yazınız resteem yapıldı.

Teşekkür ederim iyi varsınız :)

Rica ederiz :)

Coin Marketplace

STEEM 0.35
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70797.92
ETH 3553.00
USDT 1.00
SBD 4.76