MERHABA! Bilimle, tarihle ve sanatla ilgilenen güzel insanlar.

in #tr6 years ago (edited)

edebiyat-mitoloji-1.jpg

Öncelikle kendimden bahsederek başlamak istiyorum. Her ne kadar mitoloji ilginizi çeker bilmiyorum fakat benim mitolojiye ve arkeolojiye olan ilgim bölüm değiştirmeme sebep olmuştu(Merhaba babaa,evet yazık etti memur olabilirdi). İnsan hayalleri veya istedikleri doğrultusunda giderse yapamayacağı şey yoktur lafına inanmasam da bir şeyler yapabilir gözüyle hareket ediyorum.

Arkeoloji bölümü okuyorum ve mitoloji söylenceleri dersinden aa almam yazılarımı bu yönde yazmamı tetikliyor. İlyada, Odesseia, Kritias gibi kitapların incelemelerini adım adım azıcıkta dedikodu katarak anlatacağım için açıkçası çok heyecanlıyım. Ama asıl önemli olan benim açımdan kitaplarda söz konusu olan olayların ana teması, didaktik tarafı ve dönemine göre ne ders çıkarımı yapılabilir?

Bir diğer konum ise kendimi sınırlandırmış gibi olmayayım 1970-1990 arası müzik akımı. Evet aynı zamanda müzik de dinliyorum benimle gurur duyabilirsin anne. Steem it e katılmama yardım eden canım hasretçiğim en çok sen eleştireceksin yazılarımı fakat teşekkürler 4vhF7cLLmu4zC.gif

Neyse dediğim gibi arkeolog adayı hanım sahalarda.

Sort:  

Hoşgeldiniz. Arkeoloji her zaman ilgi duyduğum bir alan olmuştur. Takibe aldım, paylaşımlarınızı merakla bekliyorum.

Siz yeter ki yazmaya devam edin. Yazan o kadar az ki emin olun okunacaktır.

Hoşgeldiniz.

hosgelmissin @nefertitinim sosayweall büyüyor :)

aramıza hoşgeldiniz..🙋‍♀️
başarılar dilerim:)

Hoşgeldiniz 👋🏻

Coin Marketplace

STEEM 0.36
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70446.49
ETH 3571.68
USDT 1.00
SBD 4.73