Bugünün Çizimi; Asyalı Kız - Today's Drawing; Asian Girl

in #tr6 years ago

DSC00023.JPG

Çizimlerime çok uzun zaman önce başlamıştım.. İlkokulda en iyi çizen bendim☺tabi lisede yine öyle sınıfın bütün çizimlerine el atardım. Okul panolarında mutlaka benim çizimlerim olurdu..
Resim dersini dört gözle beklerdim çizmek beni mutlu ediyordu çünkü..
WhatsApp Image 2018-06-04 at 11.13.21 (1)-min.jpeg
Bu işin eğitimini almak istedim hatta resim öğretmenim "çok yetenekli olduğumu biraz eğitimle çok iyi gelirsin" dediği zamanları hiç unutmuyorum.
WhatsApp Image 2018-06-04 at 11.13.19-min.jpeg
Kurslara gitmeden, eğitim almadan güzel sanatlar bölümü sınavlarına girdim, birkaç kez denedim olmadı 😔, çünkü gerçekten eğitim almak şarttı zaten çizimlerim sadece güzeldi, teknik olarak mutlaka eksikliği vardi.
WhatsApp Image 2018-06-04 at 11.13.21-min.jpeg

Şimdiki aklım olsa öğretmenimi dinler eğitimimi alır öyle denerdim, gerçi o gün onlar yaşanmasaydı şimdiki aklım olmazdı demi 😊 ...
20180604_111932-min.jpg

Üniversiteye gittim ama hiç alakasız olmayan bir bölümde okudum ve yine kalemimi elimden düşürmedim yine her dokunduğum yeri çizdim, hocaların istediği şeyler, arkadaşlara ufak tefek çizimler, odamıza asılan çizimler vs... Herkes beğeniyordu çizdiklerimi ama ben hiç mutlu olmuyordum, çünkü gönül isterdi ki çizimin eğitimini alayım ve bu alanda bir bölümde okuyayım ama olmadı bazen çok istediğin şeyler olmuyor belkide zorlamamak lazım.
20180604_112656-min.jpg

Neyse uzun lafın kısası çiziyorum mutlu oluyorum ama keşke bu iş kariyerim olsaydı, mesleğim olsaydı. Ama şu da bir gerçek ki istersem çok güzel çizimler yapabileceğimi biliyorum şuan sadece çiziyorum.

Belkide çizimlerimi bu sitede yayınlamam bunun içindir hep bu alanda bişeyler yapmak isteyişimdendir...
20180604_112244-min.jpg
Güzel olmuş yada olmamış teknik hatası çok fazla yada değil sadece çiziyorum ve sizlerle paylaşarak mutlu oluyorum. Bu beni gerçekten mutlu ediyor... 😊

Okuduğunuz için teşekkür ederim...
Destek, oy ve yorumlarınızı bekliyorum ;) @netya
Thank you for visiting my post Please Follow And Up Vote @netya
netya-logo-min.png
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License. #creativecommons

Sort:  

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by netya from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Merhaba, yazınız @try-market ve @kusadasi tarafından yürütülen küratör projesi kapsamında seçilmiştir.Proje yazısı hakkında detaylı bilgiye buradan ulaşabilirsiniz. Ayrıca seçilen yazılar haftalık Cointurk Küratör Projesi raporunda yer almaktadır.
Cointurk Discord Kanalı

Desteğiniz için teşekkür ederim :)

Coin Marketplace

STEEM 0.32
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64647.16
ETH 3160.49
USDT 1.00
SBD 4.13