Sizce bu insanların akıl sağlığı yerinde mi???

in #tr5 years ago (edited)

Hayat kendi akışında yoluna devam ederken bizler de günlerimizi ya mutlu olarak ya hayatın karşımıza çıkardığı sorunlarla uğraşarak ya da bunlar nasıl insan dediğimiz, ne yapmaya çalıştığını anlamaya çalısarak, sonra da bunlar için boşuna kafa yorduğumuza bir de kızarak, günlerimizin geçip gitmesine izin verir halde buluyor olabiliriz. Şu an benim yaptığım gibi...

Bu satırlardan değineceğim konu ise ne yapmaya çalıştığını anlayamadığım kişilerle alakalı.

Ortak kullanım alanlarında bir çok insanın herşeye zarar vermek için çaba sarfettiğini düşünür hale geldim. Ne temiz kullanayım diye bir dertleri var ne de özenli kullanayım diye. Sanki herşey kendinin. Özel mülküyeti(!) Kendinin olsa mümkün değil zarar vermez, o da ayrı birşey. Nasıl bir ahlak anlayışları var çözmüş degilim. Beyin okuma gibi bir özelliğim olsa, bu tarz insanların bu gibi rezil davranışları neden yaptığını ögrenmeye çalışırdım. Çünkü benim mantığım böyle davranışları algılamıyor. Beyinlerinde sanırım bir sorun var. Normal bir insan etrafına zarar verir mi?

Teknoloji hangi noktalara gelmiş, robotlar hayatımıza girmiş insanlar Dünya dışında koloniler kurmaya çalışıyor. Ben de burada halâ böyle insanların varlığından bahsediyorum. Olacak şey mi bu?

Hangi toplum kabul edebilir böyle insanları? Hadi bu insanlara, gel de bu eğitimi ver. Anlatmaya çalışsan anlamaz bir de kendini haklı gösterir. Boşuna demiyorum sanırım, ancak beyinlerini okursam, neden zarar verdiklerini anlarım diye. Konuşarak anlaşılacak olsalar, zaten böyle davranışlar sergilemezler Neden yaptıklarını anlasam ne olacaksa, sadece öğrendiğimle kalırım. Benim beynimin bunun cevabını algılaması da mümkün olmaz elbette.

Burada bahsettiğim toplu kullanım alanlarının neler olabileceğini de sizin hayal gücünüze bırakıyorum.

Posted using Partiko Android

Picture source:

https://pixabay.com/tr/deli-y%C3%BCz-ifade-portre-ki%C5%9Fi-psiko-2666411/

Sort:  

Bencilliğin had safhaya ulaştığı bir dünyadayız maalesef ve toplumun kodları arasından saygıyı çıkarmışlar sanırım...
@edebiyat'a konuk yazar olmak istermisiniz, bu konuda olumlu cevabınızı bekliyorum ve merak ettiğiniz bir durum varsa sorularınızı da tabi:)

Maalesef öyle ve bu durum beni üzüyor:(

Posted using Partiko Android

@edebiyat konuk yazar uygulaması çok güzel bir uygulama olmuş. Ben yapabilirmiyim onu bilmiyorum.

Posted using Partiko Android

Size inanıyorum tabi ki yapabilirsiniz...

Yazını yaz ve bana discordda gönder. Gerisi bende. :) çok kolay değil mi? :))

Posted using Partiko Android

Sanırım öyleymiş:)

Posted using Partiko Android

:) Aynen. Vaktin varsa bu günkü boşluğu doldurmak adına yayınlayabiliriz senin yazını?

Posted using Partiko Android

Bugün yazabileceğimi sanmıyorum.Yarın için de söz vermemekle birlikte olabilir diyorum. Teşekkür ediyorum:)

Posted using Partiko Android

Tamam. Bekliyorum @nikaja. :)

Posted using Partiko Android

yazının sonunda birkaç örneğin çıkmasını beklemedim değil:)

Evet çok haklısınız. İnanın ben bu örnekleri vermekten utandım, bir de bu insanlar ben örnek vermekten utanırken çevremizde bulunan ortak kullandığımız alanlara ve eşyalara zarar veriyorlar

Posted using Partiko Android


Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.
@c-squared runs a community witness. Please consider using one of your witness votes on us here

Coin Marketplace

STEEM 0.32
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64837.84
ETH 3174.86
USDT 1.00
SBD 4.17