Steemit de güce nasıl ulaşılır?

in #tr5 years ago

Merhaba arkadaşlar, günlerdir gücümün olmaması beni çok zorladı. Sizlerin yazdıklarını okuyorum ve beğenide bulunmak istiyorum ama pek mümkün olmadı. Buna rağmen dayanamayıp beğenide bulunduğum kişiler oldu ve anında gücüm azaldı.( Birazdan bunların görüntülerıni ekliycem) tabi gücümün dolmasını beklemek o kadar uzun zaman alıyor ki, ( gücüm doluyor derken, tamamen değil tabi %3 den %5 e yada % 1 den % 2 ye :) şaka gibiydi) bu kadar zor olduğunu bilmiyordum. Steemit de ne yapsan anında etkiliyormuş. Ama ben yine dayanamayıp bana yorum yapan arkadaşlara yanıt vermek istedim( yanıtlara cevap yazmamak kendimi kötü hissettiriyor. Bu konu da kendimi sorumlu hissediyorum) ve tabi ki yorumlarımı dayanamayıp sorumluluk bilinciyle yaptım:) ve yine aynı şey, gücüm yine tükendi. Hiç hareket alanım kalmadı.

Daha önce steemde olup bırakan kişiler vardı artık uğraşmıyorlardı onlarla iletişime geçtim ve bana sbd ve steem dolar olarak aktardılar bende onları steem power olarak çevirdim, biraz etkisi oldu. Anladım ki bundan sonra kazançları steem power olarak dönüştüreceğim ve hareket alanım da genişleyecek. Beğenide bulunup,
yorum yapabilecek,İstediğim gibi paylaşımda bulunabileceğim.

Bunları yazmamın sebebi, beni destekleyenleri ve yeni gelen katılımcıları, desteklemek isteyip ama elimde olmayan sebeplerle destekleyemediğimi ( şu ana kadar tabi ki )ve bu konuda nasıl bir yol kat ettiğimi, yeni katılımcılara duyurmak içindir.
Bu linke tıklayıp kendi bilgilerinize ulaşbilirsiniz, gücünüzü görebilir ve diğer yaptığınız, steemdeki hareketleri görebilirsiniz. Bilenleriniz vardır tabi ki, ama bilmeyenler de öğrensin istedim. Ben bunu yeni öğrendim ve görerek hareket etmek daha doğru diye düşünüyorüm

https://steemd.com

Daha önce benim durumum böyleydi

20190113_154352.jpg

Bu yazıyı yazarken ise ,bu durumdayım. Yeşillere ulaşmış durumdayım:)

Screenshot_20190113-154718.jpg

Bu yazı yayınladıktan sonra % oranım düsecek. Ama biliyorum ki sizin desteklerinizle daha güçlü bir duruma gelebileceğim... Yazdıklarımı okuyup beni destekleyen herkese şimdiden teşekkürler.

Sort:  

Aslında bu Steemit'e her yeni gelenin sorunu. Ben de çok sıkıntı çektim bu konuda. Elinizdeki steemi steem power'a dönüştürmeniz de pek işe yaramıyor. En iyi çözüm bence SP delegasyonu. Yani SP kiralıyorsunuz 3 aylığına ve bu sizi bayağı rahatlatıyor. Sonra da zaten post yazdıkça kazanç elde etmeye başlıyorsunuz. Discord'dan bana ulaşırsanız size yardım etmek isterim. Discord kullanıcı adım: maonx#4638

Gücünüz şuan yükseldi biraz. Hocalarımın dediği gibi biraz da dikkatli kullanırsanız iyi olur. Yani bence %50'nin altına düşürmemeye çalışırsanız iyi olur.

Teşekkür ederim. Ben de satın almayı düşünüyorum. Ama şu anda ilginç birşey oldu. Gücüm % 3 lere düşmüştü ve birden % 78 oldu bu nasıl oldu anlayamadım:)

Önceleri bu uygulama yoktu. Kısa süre önce yaptılar bunu. Yeni gelenlerin zorluk çektiği bir durum.

Steemit temel düşünce olarak yazıların özgün ve güzel olması fikri üzerine kurulmuş bir sistem. Yazar öyle zırt pırt yazı paylaşmak yerine sadece bir yazı paylaşır ve güzel bir yazı paylaşır. Yorumlar için de aynı şekilde. Az ve öz. Ben bu yüzden böyle bir uygulamaya geçtiklerini düşünüyorum.

Bu görünen yüzü tabii ki... Diğer yüzünde çok farklı sebepler de var.

SP gücü az olanların biraz cimri davranması gerekiyor sanırım. :)

Ben uzun bir süre ara vermiştim. Evet haklısınız böyle bir durum yoktu. Gerçekten daha önceki rahatlığın kıymetini bilememişiz diye düşünüyorum. Ama ben gerçekten cimri davranmak istemiyorum ve yakın bir zamanda bu sorunu çözeceğime inanıyorum. Ve tabi ki sizlerin desteği de olursa bu sorunu daha rahat çozebilirim:) gücüm arttıkca şu an sizlerin yaptıği gibi hep destek verenler tarafında olacağim tabi ki bunu arkadaşlar zamanla görebilecekler.

Sizin ve diğer herkes için elimizden geleni yapmaya çalışıyoruz. Burada birlikte hareket etmeden bereket peşinde koşmamız anlamsız. İyi niyetinizi ve samimiyetinizi kutlarım. Daha güçlü duruma geleceğinize inancım tam. :)

Çok teşekkür ediyorum. Bende bu birliğin ne demek olduğu yeni anladım. Ve destek gördükçe çok mutlu oluyorum.

haklısınız ne diyim hocam ben de aynı durumdaydım @blocktrades den sp kiralayarak çözmüştüm sorunu.

Sanırım herşey zamanla ve destekle çozülecek:)

Evet steenmitteki bu yeni uygulama yeni gelen kardeşlerimizi zor duruma düşürse de kimi yeni kullanıcı sabırla araştırarak sizin gibi bu sorunu çözüyorkimi de keyif alamadığı için terkediyor. Azmi’nizden ve iyi niyetinizden dolayı sizi tebrik ederim

Evet doğru söylüyorsunuz. Gerçekten çoğu zamanımı araştırarak geçiriyorum. Ve mutlaka yeni birşeyler öğreniyorum. Çok teşekkür ediyorum.

Sizin için burada destek olmak için gayret edenlerin genelde @edebiyat ile bağlantısı oluyor, yorum gücünüz düşük olursa https://discord.gg/NrNzAS buradan cevap yazabilirsiniz, şahsen ben sizin etkilenmemeniz için bu durumun uygun olabileceğini düşünüyorum, gerçi yeni gelen herkes için geçerli bir durum. Belli bir seviyeye gelene kadar bu yol kullanılabilir...

Evet farkındayım tabi. Destek veren herkesi tek tek inceliyorum . Elimden geldiğince iletişime geçiyorum ben de destek vermeye çalışıyorum. Şimdilik ne kadar faydası olur bilmem ama , umarım yakın zamanda etkisini görebiliriz. Ayrıca öneriniz için teşekkür ederim . Sanırım şu anda yazabilecek durumdayım. Daha da güclenmeyi umuyorum:)

Zor zamanlarda kullanırsınız :)
Discord kanalına da hoş geldiniz ayrıca

;) teşekkürler

Aynı durumu bende bundan 10-15 gün önce yaşadım. Sabahtan akşama kadar yorum yapmaya çalışıp yorum yapamadığımı bunun sonucunda hüsranlar,hayal kırıklıkları yaşadığımı söyleyebilirim. Pek bir şey bilmeden Steemit ile ilgili sürekli bir araştırma halindeydim ki hala araştırıyorum anlamadığım bir çok nokta var. Tabi bu süreçte @etasarim ,@maonx (özellikle SP delagasyonu göndererek resmen özgürlüğüme kavuşturdu beni) , @edebiyat , @neokuduk desteklerinden dolayı ne kadar teşekkür etsem azdır.

Evet sanırım birçok kişi bu durumu yaşamış. Ben de sürekli araştırıyorum. Sanırım öğrenmemiz gereken çok şey var. Ama ögrendiğim birşey var ki, o da en önemlisi destek. Birbirimize destek olursak büyüyebiliriz. Ayrıca ben de bana destek olan arkadaşlara tekrar tekrar teşekkür ediyorum.

Birbirimize destek olma konusunda kesinlikle katılıyorum size.

Ben, bana destek olan, steemite yeni katılan, paylaşımlarını beğendiğim ve tabi ki #tr topluluğuna ben de destek olmaya çalışıyorum.

Posted using Partiko Android

Coin Marketplace

STEEM 0.25
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 63006.70
ETH 3075.91
USDT 1.00
SBD 3.82