Takımın Lideri Kim Olacak - BJK / Adem Ljajic

in #tr6 years ago

Şenol Güneş aradığı kanı buldu mu ?

Takımın teknik patronusun ! Yıllardır futbol dünyasının içindesin ve bir hayalin var, her ne kadar kazanmak ya da kupa almak ya da katıldığın turnuvaları en iyi sırada bitirmek gibi bir amacın da olsa bir tarafta da hayallerinde futbol oynamak ya da oynatmak var. Elinde de bir kadro var. Bu kadro mevcut ligler için yeterli olabilir ama hayallerin içinde yeterli mi ? Muhtemel Şenol Güneş'e sorsak günlerce anlatabilir. Biz de kenarda sevdiği takımı izleyen ve tıpkı Şenol Güneş gibi bir tarafta takımının katıldığı turnuvalarda mümkün olan en üst seviyelere ulaşmasını dileyen gönüllüleriz. Bu işten para da kazanmıyoruz ama ruhumuz doysun diye beklentiyi hep yükseltip stada gidiyoruz. Karşılık beklemiyoruz desek dahi, tek bir beklentimiz var ruhumuz doysun ! Doyduğu da oluyoruz ruhumuzun, yıldığı da oluyor yüreğimizin :S Yine de dönüp dolaşıp hep aynısını söylüyoruz.

Çok sevdik be abi !

Daha kötüsünü izlememiştim !

Genel itibariyle karamsar değilimdir ! Yıllardır hem tribünde hem ekran karşısında neredeyse eksiksiz takip ederim takımı ama dün yaşanan ilk yarı çok umut kırıcı idi bu yıl her kategori için :S Herşeye rağmen sahada ışık saçan bir adam vardı. Galibiyet ya da şampiyonluk ya da başka bir başarı için değil. Futbola dair bir ışık ! Benim gördüğümü başka kimler gördü ya da hissetti bilmiyorum ama stadda maçı birlikte izlediğim arkadaşlarımla ortak söylemimiz dün bu adam Beşiktaş için geleceğe ait bir kıvılcım yaktı.

ademlj.jpg
Kaynak

Adam Ljajic

Adam dedi ki ! Ben bu takımın lideri olabilirim. Benim etrafımda takım kilitlenirse eğer büyük başarılar elde edebiliriz dedi. Bir maçta nasıl olurda böyle büyük bir ışığı hissedebilirsin diyenlere cevabım net !

Herhangi bir futbolcu için böyle güzel videolar hazırlarlar ve sağda solda yayınlarlar ki futbolcunun namı yürüsün. İnsanlar aoooo ouuuu uuuuvvv diye sağda solda paylaşsınlar. Bu adam için sadece bu maçtaki pozisyonlar için bir video hazırlasak bu adam geçer not alır. Bir tek sen mi izledin peki bu adamı neden bu adamın piyasa değeri bu kadar az derseniz.

ljajic.png
Kaynak

Bilmiyorum ama bu bizim tinerci kardeşlerim Oğuzhan 150 mil. € dediği yerde bu adam 1 milyar € eder, lütfen gerçekçi olalım. Yaşı yetenler bilirler, bu ülkeye Hagi geldi, Alex geldi ve rakibimiz olan takımlara özellikle Hagi büyük başarılar tattırdı. Adem Ljajic ile birlikte Beşiktaş'ımız da neden büyük başarılar elde etmesin. Üzülerek söylüyorum ki ! Bu adam 1 yıl için kiralık, bence şimdiden ne yapıp edip bonservisini almak lazım, konuyu hiç uzatmaya gerek yok. Böyle bir yetenek hele de bu yaşta bu kadar ucuz olamaz. Adamın bilmediğimiz bir sakatlığı ya da pisliği yok ise ki bilinen yok. Durmanın ya da beklemenin ya da düşünmenin bir alemi yok.

Tek Başına Ne Yapabilir ki ?

Tabii ki bir takıma ihtiyacı var, liderlik edebileceği, kaliteli ve istekli, biraz da ayak uydurabilecek adamlar lazım. Kötü bir şey söylemiş olmak için söylemiyorum ama bu oyun tarzına ayak uydurmakta en çok zorlanacak adamlar Q7, Lens ve Caner. Üçü de pas oyununda zorlanacak adamlar. Her neyse ...

Umarım uzatmadan bu yetenek takımımıza daha uzun soluklu dahil olur ve çok geç olmadan uygun fiyatlar ile ekibe dahil edebiliriz. Aksi halde zaten çok güç olacak.

Destekleriniz için teşekkür ederim.

@obulunmaz

Sort:  

Hocam satın alma opsiyonu ne kadar bilginiz var mı?

Buna benzer bir şey okumuştum. Ama inanmıyorum, inşallah böyledir diyorum.

Kaynak

Boyleyse o parayı şimdi yatırıp almak lazım. Bu adam için 6.5 bedeva resmen

Üste para almak gibi bir şey. 6,5 ne ki yani. Dün maç öncesi sonrası hep güzel dilekler Adem içindi. Çok mu kaptırdık ulan diye düşündüm. Akşam eve gelince bir daha maçın tekrarını izledim de yok yaw hiç abartmıyorum. Çok iyi oyuncu, bilmediğimiz bir huyu suyu vb. yok ise nazar değmesin demek istiyorum. Dün de sahada ekipten saygı gördü, taraftar zaten arayış içinde. Olacak inşallah. Opsiyon var ise şayet kullanmamak ya da bir fırsat varsa kaçırmak gerçekten büyük bir ticari ve sportif hata olur.

Umarım bu şekilde devam eder ve bizde kaçırmayız. Size de bu guzel yazı icin tekrar tesekkur ederim.

Umalım başladığı gibi gitsin :) Zorlu bir fikstür var önümüzde !

Sohbet için ayrıca çok teşekkür ederim.

You got a 7.02% upvote from @postpromoter courtesy of @obulunmaz!

Want to promote your posts too? Check out the Steem Bot Tracker website for more info. If you would like to support the development of @postpromoter and the bot tracker please vote for @yabapmatt for witness!

@obulunmaz purchased a 14.29% vote from @promobot on this post.

*If you disagree with the reward or content of this post you can purchase a reversal of this vote by using our curation interface http://promovotes.com

Satın almak opsiyonu okuduğunuz gibi 6.5 milyon euro. Çok başarılı bir oyuncu. Sahayı iki yönlü kullanabilen ve dikine kat etmeyi seven bir oyuncu. İlk maçında ben çok memnun kaldım performansından. 2 kilit pas ve güzel bir şut çıkardı. Kanatlardan biraz uzaklaşırsak çok maç çözer Adem. Hayırlı olsun takımımıza.

Coin Marketplace

STEEM 0.37
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70162.45
ETH 3540.43
USDT 1.00
SBD 4.79