Türk Tarihinin En İyi Dizisi ŞahsiyetsteemCreated with Sketch.

in #tr6 years ago

image source
image source

Bir dizi düşünün bence ve bir çok dizi izleyene göre Türk dizileri içinde en iyi dizi ( Kendi dalında) olduğunu düşünüyorum. Henüz ilk bölümünü izledim ve mükemmel bir dizi olduğunu düşünüyorum. Haluk bilginer oyunculuğunun zirvede olduğu bir yapıda yer almış.
Dizinin diğer oyuncuları ise Haluk Bilginer, Cansu dere ve Şebnem Bozoklu'dan oluşmaktadır. Agah bey(h. bilginer) emekli bir adliye çalışanı ve Beyoğlu'nda oturmaktadır. kendi halinde olan birisi ve birgün kedisi ölüyor doktora getiriyor. Doktor Agah beye tatilemi gittiniz diye sorup hayır cevabını alıyor. Fakat kedi açlık ve susuzluktan ölüyor. Daha sonra doktora gidip Alzheimer olduğunu öğreniyor.
Daha sonra bir takım kişileri öldürüyor o kişilerin ne bağlantısı olduğunu söylemedi yada ben kaçırdım ama dizi çok sürükleyici. Tüm detayları vermek istemiyorum bence mutlaka izlenmesi gereken bir dizidir.

Mutlaka izleyin ve tartışalım..

Sort:  

Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.

Coin Marketplace

STEEM 0.25
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 62432.37
ETH 3003.22
USDT 1.00
SBD 3.78