Loop'ta Ne Var? - Jazzanova , Slow Rise

in #tr5 years ago (edited)

...ve sebebini bilemedin
Yeni bir gün yeni bir kutsal yanılsamanın.
Suyun altında nefes alıp veriyormuşsun gibi,
Ve denizlerden semaya anlatmaya çalışsan,
gerçek aşkın bilineni unutmak olduğunu.
Yavaşca yükselmektir bu...
...Senin hikayen bu...

Bir kaç haftadır, bulunduğum hissiyat dünyasına göre defalarca tekrara aldığım şarkıları kendime şahsi arşiv olması niyetiyle Loop'ta Ne Var? başlığı altında paylaşıyorum (elimden geldiğince).

Bugünlerimin Loop'daki şarkısı nı ritmi ve hissiyatı sebebiyle daha erken saatlerde paylaşmayı planlıyordum. Baktım ki ertelemek yine ruhundan çalacaķ amacımın, zaman gözetmeksizin paylaşmalıyım dedim. Hissiyat olarak gün ışığı sıcaklığına daha uygun. O yüzden spesifik olarak dinlemek isteyenlerin layıģıyla keyfi gün içinde dinledikleri takdirde alacaklarıni söyleyeyim.

Efendim, uzun açıklama ve girizgahı tamamladıktan sonra bu çalışmanın bendeki karşılıģına geleyim.

Bundan bir zamanlar önceydi. Elimden geldiģince insan, internet ve teknoloji detoksu yaptığım bir zamanlar. Temas halinde olduğum en büyük teknoloji radyo çalabilen ve kayıt yapabilen , içinde hat olmayan samsung telefonum.

Radyo eksen'di o zamanlar kulağıma ilişen en samimi seslerin sahibi, ve tabi dinlettikleri müzikler. Bende beğendiģim şarkıları hafif cızırtılı radyo frekanslarıyla, kendi hikayemin işitsel eşlik edici ve hatırlatıcıları olarak kaydederdim. Ses dosyalarını, tüketmemek adına şarkıcı/şarkı adıyla kaydetmezdim. RadyoM0346 vb bir kayıt adıyla kaydolurlardı. Adını bilmeyerek tüketmemiş olacaģımi düsünürdüm. Ve tüketmezdim.

İçimin 10 tonlar ağırlığında olduģu bu günlerde, göğsüme oturmuş öküzbaşlı antilopları kovabilsem keşke. Ve yazmaya mecal bulsam. Ki makul bir üslüp ve detayla ilerletebilsem yazacaklarımı, ama takatim yok gibi...

Neyse efendim...

Screenshot_20190406-011501_Spotify.jpg

Düşük tempolu, jazz ve funk melezi Jazzanova'nın bu Slow Rise'ı beni; Beyazıt-Çapa tramvay hattina, ıslak bir kış gününe , ve ilginçtir Orhan Pamuk 'un Kırmızı Saçlı Kadın kitabının kuyu kazma sayfalarına götürüyor.

Güzelim RadyoM0346 adlı kaydım, zamanını aşıp tarihsel bir hatırlatıcı olarak amacını layığıyla yerine getirmiş oluyor. Hatırlatıyor, hissettiriyor ve tükenmiyor.

Tempolu ritminin yanı sıra, içerik olarak yakalayabilen için makul varoluşsal cevap ve sorgulamalar barındıran işitsel ziyafete buyrun.

Click and make a lil bit Slow Rise!

Esenlikler...

@octobre

Sort:  

Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.
@c-squared runs a community witness. Please consider using one of your witness votes on us here

İnsanların tüketilebildiği, aynı fikirlerin zamanla daha az güzel gelmeye başladığı bir biyolojik algoritmayız. Buna karşı çıkıp

Ses dosyalarını, tüketmemek adına şarkıcı/şarkı adıyla kaydetmezdim.

diyebiliyorsun. İşe de yarıyor diyorsun. Çok hoşuma gitti. Parça ise hala açık :)

Coin Marketplace

STEEM 0.32
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64647.93
ETH 3160.25
USDT 1.00
SBD 4.09