Neredeyse 1 Ay Olmuş

in #tr6 years ago

Son bir kaç haftadır o kadar çok şey değişti ki!
Ben kendi hesabıma akıllı olmanın, mantıklı olmanın hiç bir anlamı olmadığını bir kere daha anladım.

Steemit'i özledim, ama düzenli vakit ayırabileceğim şüpheli.
Öyle bir Tanrım var ki, kendisiyle ilgilenmediğimi anladığı anda kıskançlık ediyor. 🙂Her türlü yolu deneyip tekrar ve tekrar birbirimize dönüyoruz.

Olay şu;

İnstagram'a ve facebook'a da fazla zaman ayıramama rağmen, yine de biraz paylaşım yapabildim oralarda. Böylece steemit'in diğer sosyal mecralardan farkını da anlamış oldum. Sanki buraya bir şey atıp kaçamıyorsun. Oy hakların kullanmazsan boşa gidiyor falan. Bir de tek elden yönetilmiyor bu mecra. Yok steemauto, yok bot kullanımı... derken ilgi istiyor bebek gibi.

Benim hesabım da saksıdaki çiçek gibi ben tatile gidince komşunun su vereceği bir şey değil ki.

Hatta bir şey daha var.
Diğer yazıları okuyup, anlayıp, yorum yazıp, cevap gelirse bir daha yazıp 😂, buna yetişemedim ben. "Bize ne?" diyebilirsiniz, hakkınız.

O yüzden yeterince ilgilenemediğim tüm arkadaşlarımdan özür diliyorum.
Kopmamak için daha az zaman alacak bir şeyler yapacağım steemitte. Resimleri zaman zaman paylaşmaya devam ederim sanıyorum, ama daha hızlı, benim sizlerden kopmamı engelleyecek küçük paylaşımlarla devam edebilirim.

Artık özlü sözler mi olur, kendi kendime edebiyatlar mı yaparım, mani mi yazarım bilinmez.
Ama yorum yapanların yorumlarını beğenmeye çalışacağım, oy gücüm kalırsa yorum yazan arkadaşlarımın son gönderilerini oylamaya çalışacağım.

Her biriniz için bol kazançlı paylaşımlar olsun.
♥♥♥
Resim

Sort:  

Yeniden hoş geldiniz hocam. Bir ara bıraktı diye düşünmeye başlamıştım.

Hoş bulduk @lightshield :)
Ben de öyle düşünmeye başlamıştım ama öldürmeyen Allah öldürmezmiş :)

Olur öyle kopmalar dönmeler, geri döneceğini biliyordum :) Hoşgeldin yeniden.

Hoş bulduk :) Bıkacaksınız sonra, çok paylaşım yapacağım :)

Bıkalım, arkandan konusuruz biraz of pof ederiz sonra yeniden angaje oluruz, ne olacak :))

ellerine sağlık :) takip ettim :)

Teşekkür ederim ben de sizi takip ediyorum hemen :)

tekrar hoşgeldin diyelim o zaman:)

Hoş geldin o zaman, ne iyi ettin...

Hoş bulduk :)

Özlemiştik açıkçası. :)

Ben de sizleri çok özledim, umarım koşullar her zaman paylaşım yapabilecek şekilde imkanlar sunar. :) Seviyorum her birinizi.

Koşullara uymak yerine onların bize uymasını sağlamak gerek aslında... Tersten yaşıyoruz biraz.

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64383.21
ETH 3098.60
USDT 1.00
SBD 3.89