Hareket ediyorum, düşünüyorum birliği seviyorum o halde varım! (Nurettin Topçu)

in #tr6 years ago


Görsel Kaynağı


Nurettin Topçu'nun düşünmek ve hissetmek konusunda küçük bir kılavuz özelliği taşıyan ''Var Olmak'' eserin, beyin ve kalbin anlaşarak ortaya çıkardığı bir yapıttır. Bu sebeple bizi Nurettin Topçu'nun farklı dünyasına götüren bu lezzeti almadan geçmemek gerekir.

Nurettin Topçu var olmayı; ''düşünmek ve hareket etmek'' kelimeleriyle ele alıyor ve düşünceleriyle, hareketleriyle varlığı sonsuzluğa taşıyor. Sonuç olarak diyor ki; ''Hareket ediyorum, düşünüyorum birliği seviyorum o halde varım!''

Her yazar, bir maratoncu koşucusu gibidir. İti bir koşucu olabilmek için ise, sürekli antrenman yapmak gerekir. Zaman zaman da nefes almak, dinlenmek ve farklı uğraşlarla bedeni rahatlatmak da gereklidir. İşte her yazar, düşünür zaman zaman yüreğinin ta içinde biriken ızdırapları, acıları, sevinçleri açık yüreklilikle yazılarında okuyucularıyla paylaşır. Duygusal bir yolculuk yapar okuyucunun içine doğru Bazen de içinde bulunduğu halet-i ruhiyeyi açıklar ve gizli gibi görünen bazı gerçekleri itiraf etmeden kendini alamaz.

Nurettin Topçu'da sanki bu ''Var Olmak'' adlı eserinde, içinde birikenleri açık bir şekilde ve akıcı bir üslupla dostlarıyla paylaşmayı tercih etmiş. Roman ve hikaye tarzı kitap ve yazılarında olan düşünürün böylece sürükleyici, duygusal ve ruh yapısını ortaya koyan yönünde de şahit oluyoruz bu makalelerinde.

  • Seçilen konu başlıkları bile bu içtenlik, samimiyet ve duygusallığı ele veriyor: Gözyaşları, rahmet kapısı, çile, aşk, ilahi neşe halleri vb...
Sağlıcakla kalın @propofol

Posted from my blog with SteemPress : http://35.192.216.70/2018/07/08/hareket-ediyorum-dusunuyorum-birligi-seviyorum-o-halde-varim-nurettin-topcu/
Sort:  

Nurettin Topçu! Paylaşım için teşekkür ederim. Çok güzel bir anlatımlar tanıtmşsınız.


#tr başta olmak kaydıyla #edebiyat etiketini kullandığınız bu güzel paylaşımız için @edebiyat'tan upvote ve resteem desteği aldınız.


#tr etiketinin daha hızlı gelişimi için giriştiğimiz bu projeye destek verip #tr ve #edebiyat etiketlerini bir arada kullandığınız için teşekkür ederim. Etikete yazılan edebi metin değeri taşıyan paylaşımlarınız ikinci hesabım olan @sahinadm tarafından oylanmakla beraber @tryardim trafından da oylanmaktadır. Ayrıca @edebiyat değerlendirmesiyle @trliste ve yabancı bir ekip olan Curation Collective tarafından da oylanma ihtimaliniz yükselir.


Steemit Edebiyat Hareketimize katılarak edebi paylaşımlarımızı ve etkinliklerimizi yakından izleyebilir ve katılabilirsiniz.


Dilerseniz @edebiyat'ın kürasyon izine katılarak oylarımıza ortak olabilirsiniz.


Sizleri daha güçlü oylayabilmemiz için bu yorumu oylamak isteyebilirsiniz.

Sevgilerimle.

Tr kullanıcıları için böylesine güzel bi proje yaptığının için teşekkür ederim. Ben zaten her gün aktif bir şekilde 10 votemi %100 olarak tr tagına kullanıyorum.

Müteşekkirim hocam. Değerli yazarlarımızın etiketimize sahip çıktığını bilmek gönül ferahlatıyor.

Saolun hocam tektar teşekkürler, hayırlı geceler.

Merhaba.

Yazınız @edebiyat değerlendirmesi ile @trliste ve @tryardim tarafından oylanmıştır.

Sevgiler.

Teşekkürler ve listedeki herkese sevgiler...

Merhaba, yazınız @try-market ve @kusadasi tarafından yürütülen küratör projesi kapsamında seçilmiştir. Proje yazısı hakkında detaylı bilgiye buradan ulaşabilirsiniz. Sonraki yazılarınızda "cointurk" etiketini kullanarak ailemizi genişletmemize yardımcı olabilirsiniz.

Cointurk Discord Kanalı

Teşekkürler tüm kuşadası ekibine...


Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.

Çok teeşkkür ederim, Tüm tr destekçilerinden destek aldım, bu durum beni çok mutlu etti.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66408.70
ETH 3225.39
USDT 1.00
SBD 4.17