Steemit ile ciddileşmek #15 : Rapor No.08

in #tr6 years ago

Steemit ile ciddileşmek serisinin bir haftalık raporuna daha hoş geldiniz. Başlamadan önce ufak bir hatırlatma yapmak istiyorum. Rapordaki istatistik veriler şu anki durumu gösteriyor ancak haftanın yazılarıyla ilgili olan kısım ödüllerin dağıtılması ve sonuçlanması beklendiğinden dolayı bir hafta geriden geliyor.

Herkes için faydalı bir kaynak olması umuduyla... Hadi başlayalım!


Hedeflerde son durum

Her hafta olduğu gibi bu hafta da önce genel hedeflerde ne durumdayım, onu değerlendireceğiz. Daha önceki haftalarda takip etmediğim yerlerde “-“ işaretini göreceksiniz, bu o hafta ilerleme olmadığını değil, benim bilmediğimi gösterir.

Hafta

Repütasyon

Toplam Yazı

Toplam Yorum

SP

STEEM

1 49.67 62 - 20 -
2 50.33 67 - - -
3 51.04 73 - 30.37 1.600
4 51.51 80 - 35.17 0.004
5 51.96 84 - 40.63 0.662
6 52.47 89 - 45.12 0.083
7 52.98 94 499 51,63 0.004
8 53.51 99 545 58,83 0.461

Steemit ile ciddileşmek gerek dediğim günden bu yana 8 hafta, yani 2 ay geçmiş. Yukarıdaki tablodan iki aya şöyle bir bakınca hesapta epey ilerleme görüyorum, bu da emek verince yatırım olmasa bile nasıl ilerleyebileneceğinin minik bir ispatı gibi. Hele de pek yarışmalara, projelere katılmadığımı düşünürsek 😉 Bağımsız yazıları dışında projeler ve yarışmalar dahilinde de içerik üretenler isterlerse 2 ayda çok çok daha iyi sonuçlar görebilirler. Sadece biraz sabır, biraz zaman, biraz emek, gerisi geliyor 😃

Repütasyonum her hafta ortamala bir hızda artıyor, sakin sakin ilerliyorum. Yazı da ise neredeyse 100’e kadar gelmişim yani aslında bir diğer açıdan bakarsak bu büyüme 99 içerikle olmuş. SP de ise her hafta ortalama 5-6 SP civarında ilerleyen büyüme bu hafta biraz daha artmış. Bir noktadan sonra daha belirgin kırılmalar bekliyorum ama o kırılmanın kaç SP ile gerçekleşeceğinden çok emin değilim henüz, zamanla göreceğiz.

Ve gelelim STEEM’e. Steemit’in bir ara ödüllerde STEEM vermesine pek çok arkadaşımın aksine çok sevinmiştim. Sonra kaldırdılar şimdi ise geri geldi. Benim tahminim önceki süreç bir deneme süreciydi, şimdi ise kalıcı hale geldi çünkü yazıların ödül miktarına baktığınızda artık size STEEM oranını da söylüyor. Geçici bir uygulama için arayüzde bir değişiklik yapacaklarını sanmıyorum. Benim açımdan iyi bir gelişme bu çünkü her ne kadar SP - SBD oranlarından gidiyormuş gibi görünse de ileride STEEM’in daha çok değerleneceğini düşünüyorum ve SP’nin yanında bir yandan köşede likitte bir miktar olması, birikmesi gerektiğini düşünüyorum. O yüzden sanırım Steemit beni seviyor ki uygulamayı geri getirdi, benim de STEEM’lerim ufak ufak da olsa artmaya başladı 😃

Sonuç itibariyle genel hedeflerde son durum geçen haftaya göre herhangi bir değişiklik göstermedi ve aşağıdaki gibi oldu.


Neler okudum, neleri sevdim

Bu hafta STEEM fiyatlarındaki düşüşten midir bilemiyorum içeriklerde ve kalitelerinde benim gözlemleyebildiğim kadarıyla belirgin bir düşüş oldu. Bu koşullarda bot kullanmak istemeyenlerin içeriklere de daha az zaman ayırdığını gözlemledim. Belki de sadece tesadüftür, asıl nedeni bahar ya da Ramazan’dır bilemiyorum 😃

Ginabot’un da Steemit’ten kaynaklanan bazı sıkıntıları oldu. Takip ettiğim yazarların bildirimleri gelmedi, Steemit’e girme şansı her zaman bulamadım derken oylama tablom aşağıda görüldüğü gibi oldu. İstatistiklere göre bu hafta 36 hesabın toplam 73 içeriğini oylamışım.

Bu hafta okuduğum, beğendiğim yazıları ise aşağıda bulabilirsiniz. Bu tarz seçimler her zaman kişiseldir. Birinin beğendiğini başka biri beğenmeyebilir ancak mutlaka aralarında sizin de ilginizi çekecek, okumaktan keyif alacağınız ya da yeni bir şeyler öğreneceğiniz içerikler vardır. Ola ki hafta içinde görmediyseniz, denk gelmediyseniz ya da henüz tanışmadıysanız aşağıdaki yazarlara ve yazılarına bir göz atmanızı öneririm. Aralarında ilginizi çeken yazılar olursa da oylamayı, yorumlamayı unutmayın. Burada her ne kadar kazanç elde etsek de yazıların sadece “oylanması” değil, okunması da hepimiz için en önemi motivasyon kaynaklarından biri. Özellikle de yazı gelirlerinin aslında çok düşük olduğunu, çoğumuzun aslında keyfine yazdığını düşünürsek…

(İçerikler tabloda yazar adına göre alfabetik olarak sıralanmıştır.)

NoYazarYazı
1@anadoluSteembottracker Kullanımıyla İlgili Bir İpucu
2@alyamiraSonuca Gitmek İçin Bir Kapıyı Kırk Kez Mi Çalmalı, Yoksa Kırk Kapıyı Birer Kez Mi?
3@arafsBorsa Tahmin Yarışması & Steem - 30/05
4@baycanİdam Cezasının Olumlu ve Olumsuz Yönleri
5@damlaTryardim & Trliste Nedir? Nasıl Oy Alınır? Ve Diğer Detaylar
6@doctorbishopRaynaud olana kadar yazalım :)
7@erocheIntroduction to R
8@gokhan83kurtturkcebilim Bir Saman Alevi Değildir....Yarışma !!!
9@hazalyaziciDünyanın En Büyük Akvaryumu Türkiye'de
10@hede-ioHede.io Tanıtımı
11@mahsumakbasDigital nomad deneyimleri
12@muratkbesirogluCan Artificial Intelligence Be Creative? / Yapay Zeka Yaratıcılık Gerektiren İşler Yapabilir Mi?
13@murattatarCoin Borsalarına Mektup ;)
14@pars11Sigara
15@pinarhanpolatGofret Yiyip Kutladım
16@pinarhanpolatMasal Kurucu 1 - Üç Aptaldan Daha Fazlası
17@ruen( Daily Sketch ) - Günlük Çizimler (10) - @pars11

Ayrıca topluluğa katkıda bulunmak için büyük bir özveriyle çabalayan @jumbot, @peri, @tryardim, @treasureteam gibi projeleri takip etmeyi, yazılarını okumayı unutmayın.


*Aşağıdaki veriler 21 - 27 Mayıs 2018 tarih aralığındaki yazılara aittir.*


Haftaya genel bakış

Geldik ödül dağılımı netleşen haftanın detaylarına. Önce diğer haftalarla karşılaştırmalı genel durum tablosuna bakalım. Son iki haftadaki bot ve dolayısıyla yazı gelirlerinin düştüğünü görebilirsiniz. Ancak bu aşamada ben az yazmak, bot kullanmamak yerine her zamanki gibi ilerlemeyi tercih ettim. SBD bazında bakıldığında evet kayıp var olarak görünüyor ama SBD + SP toplamı açısından bakıldığında bir şekilde düze çıkıyorum. Ve bence çok daha önemlisi hesabı iki hafta sakin bir şekilde köşede yatırmaktansa oyunda kalmış oldum. Bu bir yatırım, ya da yöntem tavsiyesi değil, kişisel tercihtir. Bu tercih bugün bize ne kadar fark ettiğini (kaynettirdiğini?) görme şansını doğurmuş oldu ki bu da bir kazanç sayılır 😃

Hafta

Yazı Sayı

Bot Yatırım

Bot Gelir

Yazar Ödülü

Kürasyon Ödülü

Takip

Takipçi

1 6 4.979 SBD 11.87$ 7.203SBD 0.358STM 4.047SP 0.032SP 294 350
2 5 8.537 SBD 15.04 $ 12.442SBD 4.568SP 0.024SP 297 374
3 5 10.787 SBD 29.39 $ 16.353SBD 4.792SP 0.034SP 305 389
4 6 16.110 SBD 42.86 $ 19.15SBD 4.798SP 0.034SP 311 421
5 6 17.89 SBD 39.67 $ 18.309SBD 5.521SP 0.045SP 316 435
6 4 14.446 SBD 30.56 $ 13.128SBD 4.435SP 0.043SP 328 501
7 5 18.004 SBD 39.83 $ 18.471SBD 6.382SP 0.063SP 337 576
8 5 21,091 SBD 37,88 $ 15.955SBD 7.080SP 0.455STM 0.109SP 344 603

Haftanın yazıları

Haftanın yazılarını, her biri için ne kadar bot yatırımı yaptığımı, son değerleri ve kürasyon çıktıktan sonra hesabıma yansıyan miktarları aşağıda bulabilirsiniz. Tüm botların istatistiklerini bir sonraki başlıkta bulabilirsiniz. Bu hafta @hede-io’da yazdığım bir yazıya @ercu ve @eyupyusuf’tan bot desteği geldi, öncelikle kendilerine teşekkür ederim 😃 O yüzden tabloya geçmeden önce ufak bir hatırlatma yapmak istiyorum. Her ne kadar botlara gönderilen SBD benim cebimden çıkmasa da buradaki amacımız gerçek bir değerlendirme yapmak olduğundan ve o SBD’ler benden olmasa da yatırım olarak yazıya yansıdığından, bahsi geçen bot miktarlarını da yatırım-kazanç kısmına ekledim.

Tarih

Yazı

Bot Yatırım

Toplam Gelir

Yazar Ödülleri

21 Mayıs Pazartesi Dark Monday 0.287 SBD 0.82 $ 0.333SBD 0.124SP
22 Mayıs Salı Steemit'in bildirim prensesi Ginabot 0.226 SBD 3.19 $ 1.198SBD 0.492SP 0.015STM
23 Mayıs Çarşamba digital nomad 8.846 SBD 15.59 $ 5.819SBD 2.612 SP 0.175 STM
26 Mayıs Cumartesi Don't turn your back on life 3.620 SBD 6.80 $ 2.419SBD 1.097 SP 0.081 STM
27 Mayıs Pazar Steemit ile ciddileşmek #14 : Rapor No.07 8.112 SBD 16.90 $ 6.135SBD 2.732 SP 0.183 STM

Bot / oy desteği değerlendirme

Gelelim botları değerlendirmeye. Hafta boyunca destek aldığım botlar, gönderdiğim miktarlar ve aldığım oy miktarlarını toplu halde aşağıda görebilirsiniz. Geçen haftanın bot değerlendirmesinin ekran görüntüsünü de aşağıya ekliyorum ki kıyaslama şansımız olsun.

Önce bu haftanın bot istatistikleri...

HesapSayı*YatırımOy Değeri%
@minnowbooster315,738 SBD27.49 $1.74x
@tipu11.000 SBD1.78 $1.78x
@booster11.000 SBD1.57 $1.57x
@sneaky-ninja11.000 SBD1.42 $1.42x
@jumbot50.625 SBD*1.18 $1.88x
@flagship30.600 SBD1.5 $2,5x
@anadolu40.400 SBD0.77 $1.92x
@thundercurator40.484 SBD1.33 $2.7x
@minnowhelper20.240 SBD0.62 $2,58x
@drotto30.004 SBD0.037 $9.25x
@minnowsupport20.001 SBD*0.19 $190x

Geçen haftanın bot istatistikleri...

Tablodaki sayı olarak belirtilen yer kaç yazı için destek alındığını gösterir.
@jumbot üyeliği 28 içerik için STEEM ödenerek yenilenmiştir. Tabloda yer alan yatırım miktarı üyelik ödemesinin yapıldığı günün STEEM değeri üzerinden yazı başına düşen miktardır.
@minnowsupport botuna bir kere 0.001 ile kayıt yaptırmak gerektiği ve bu miktar içeriklere bölünemeyecek kadar küçük olduğu için olduğu gibi yazılmıştır.


Bu haftalık benden bu kadar.
Faydalı olması umuduyla...


Steemit ile ciddileşmek serisinin tüm yazıları

Steemit ile ciddileşme #1 : Organize olma
Steemit ile ciddileşme #2 : Zaman yaratma
Steemit ile ciddileşme #3 : Hesap otomasyonu
Steemit ile ciddileşme #4 : Topluluğa dahil olma
Steemit ile ciddileşme #5 : İçerik stratejisi geliştirme
Steemit ile ciddileşme #6 : Hedef belirleme
Steemit ile ciddileşme #7 : Bot kullanımı

Steemit ile ciddileşmek #8 : Rapor No.01
Steemit ile ciddileşmek #9 : Rapor No.02
Steemit ile ciddileşmek #10 : Rapor No.03
Steemit ile ciddileşmek #11 : Rapor No.04
Steemit ile ciddileşmek #12 : Rapor No.05
Steemit ile ciddileşmek #13 : Rapor No.06
Steemit ile ciddileşmek #14 : Rapor No.07

illustration source
screenshots by me

Sort:  

Quraturk tr etiketi altında paylaşılan kaliteli ve orjinal içerikleri tespit edip ödüllendirmeyi hedefleyen bir kürasyon projesidir.

Yazınız değerlendirmen ekibimiz tarafından uygun görülmüş olup, günün seçilen yazıları arasında yerini almıştır.


Quraturk hakkındaki tüm sorularınızı discord üzerinden sorabilirsiniz.

This post has received a 0.78 % upvote from @drotto thanks to: @punky.

Elinize sağlık çok güzel bir yazı olmuş, kimlere oy verdiğiniz tablonun grafiğini buldunuz mu oluşturdunuz mu? Nasıl yaptığınızı anlatır mısınız?

Teşekkür ederim. Diğer tabloları kendim hazırlıyorum ama oylamayla ilgili olan kısmı SteemWorld uygulamasından alıyorum. Kendi hesabına bakmak için bu linke tıklayarak ulaşabilirsin. Uygulamada aşağıdaki kısımdan sana gelen ve senden giden oyların son bir haftadaki oranını görebilirsin.

Çok teşekkür ederim faydalı bir bilgi ^^

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by punky from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

This post has received a 26.67% upvote from thanks to: @punky.
For more information, click here!!!!

If you use our Robot before your post has 1 day and get an Upvote greater than 1%, you will automatically receive Upvotes between 1% and 10% as a bonus from our other robots.

Do you know, you can also earn passive income after every bidding round simply by delegating your Steem Power to @minnowhelper?
you can delegate by clicking following links: 10 SP, 100 SP, 500 SP, 1000 SP or Another amount

Help support @minnowhelper and the bot tracker by voting for @yabapmatt for Steem witness! To vote, click the button below or go to https://steemit.com/~witnesses and find @yabapmatt in the list and click the upvote icon. Thank you.

Voting for @yabapmatt

İlerledikçe büyüme hızı da kazanç da artıyor gibi görünüyor, bu verileri takip etmek çok iyi geliyor.

Emeğine sağlık tekrardan :clap:

Evet, kesinlikle öyle. Hesap büyüdükçe ve içerik üretmeye devam ettikçe kazanç da ivmeli bir şekilde artıyor. Bu hesap yatırım yapmadan, kendi başına ne kadar zamanda ne yapılabilir deney hesabı gibi oldu baya, ben de merak ediyorum nereye gidecek sonu :D

Özellikle şu "Bot / Oy Desteği Değerlendirme" kısmını yakından takip ediyorum. Geçen hafta kullandığım bot'ların çoğunu oradan kopya çektim :)

Eline sağlık.

Teşekkür ederim :)

Tek tek yazı, bot bakıldığında durumu anlamıyoruz da işte toplu halde haftaya bakınca bazı şeyler daha net oturuyor galiba. Ben de hafta sonunda genel tabloya bakıp hafta içinde ne kadar yanlış şeyler düşündüğümü fark ediyorum :)

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 63900.26
ETH 3063.07
USDT 1.00
SBD 4.21