Bir Hayat Ve Bir Şiir

in #tr5 years ago

Sizlere bir arkadaşımı tanıtmak istiyorum. Kendisini steemit'te çok görmek isterim açıkçası. Fakat o şimdilik küçük uygulamada şiirlerini yazmayı tercih ediyor. Onu da aile baskısından dolayı pek yapamamakta. Henüz yaşı küçük fakat yaşadıkları çok ağır. İnsanların hayat hikayelerini hep merak etmişimdir ve olabildiğince öğrenmeye çalışmışımdır. Bana sırlarını anlattı ve ailesi çok kötü bir aile, ailesinde bir çok kişi onu yaşadığı zor durumlardan dolayı duyarsızca ve aptalca yargılıyorlar. Kendisi genel olarak savaşların etkilediği hayatları şiirlerinde konu alıyor. Khaled Hosseini tarzında şiirleri var. Bana son ulaştırdığı şiiri sizlerle paylaşmak istiyorum;


Source

Susuyorum,
Kalbim yanıyor,
Nereye gidersem peşimden gelen bir düş kırıklığım vardı,
Dar sokaklarda güçlükle alınan nefes gibi ağır,
Kokusu hüzün dolu dertlerim,
Yandıkça kül olan gözyaşlarım vardı,
Nereye baksam beni yoran umutsuzluklarım vardı,
Bir fırtına vardı mevsimsiz; ilmek ilmek işlenmiş sevgileri savuran,
İsimsiz, sahipsiz bu fırtına;
Tek tek koparıyordu yarınlara olan umudumu,
Kime anlatsam ucundan dinliyordu, gücü yetmiyordu kimsenin durdurmaya...

Source
 
Gözyaşlarım fırtınaya karışıyor, yağmur oluyordu yine içime damlayan,
Susuyorum,
Gözyaşlarım kanıyor,
Kalbim koca bir sükunete bürünmüş,yalnızlık rüzgarına karışıp,
Ne bir kelam etmeye gücüm var, ne de mutlu olmaya mecalim...

Source
 

İnstagram üzerinden Eylül YILMAZ'a ulaşabilirsiniz. Kendisini instagram üzerinden takip ederseniz ve şiiri hakkında fikir belirtirseniz mutlu olacağına eminim...

 

 


Posted from my blog with SteemPress : https://queqtra.timeets.xyz/2019/02/06/bir-hayat-ve-bir-siir/

Sort:  

Arkadaşının yaşadıkşarına üzüldüm bazen imsanlar çok ağır sınanıyor bu hayatta haketmedikleri şeyleri yaşamak zorunda kalıyor.

Şiiri çok beğendim instagramımı kapattım o yüzden benim yerime ona sen yaz steemitte onu bekliyorum belki şiir dinletisine de gelir ☺️

Ailesinden fırsat bulabilirse gelir umarım 🙏 ailesi ona çok kötü davranıyor. Mesajınızı ileteceğim 🙏

Posted using Partiko Android

İnşallah eline ekmeğini alır ve kurtulur sıkıntılarından tek kurtuluşu kendi ayaklarının üstünde durmak

Umuyorum durabilir🙏 şimdilik çok mümkün durmuyor açıkçası

Kime anlatsam ucundan dinliyordu

anlatmak çözüm de değil çare de değil maalesef..

arkadaşını steemitte de görmek isteriz, gelse keşke.

İleteceğim🙏

Posted using Partiko Android

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by queqtra from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.


Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.
@c-squared runs a community witness. Please consider using one of your witness votes on us here

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66931.79
ETH 3249.50
USDT 1.00
SBD 4.10