Böyle Giderse Sonu Kötü Olacak...

in #tr5 years ago (edited)

Merhabalar;

Zaman bu hayatta ki en değerli şey. Aslında bir şey satın alıyorken paramızı vermiyoruz, emeğimizi, zamanımızı veriyoruz. Şu satırları yazarken benim yazmış olduğum süre geri gelmeyecek, siz okurken okuduğunuz zaman geri gelmeyecek. Ama muhakkak zaman bir şeyler öğretecek bize. Kimine zamanı kullanamamak konusunda kimisine de ne kadar güzel kullandığı konusunda mutlaka bir şeyler öğretecek. Hayat kelimelerle öğrenmeyle başlayıp nerede biteceği bilinmeyen ama esas amacı öğrenmek olan bir süre değil midir aslında? Zamana yetişmek gerek yoksa yitirdiğimiz tek şey zaman olmayacak. Sevdiklerimizi, sağlığımızı, mutluluğumuzu zamana yetişemezsek kaybedeceğiz. Elbet onları kaybettiğimiz zamanlar gelecek ama tekrar kavuşuncaya kadar...

 


Source

Yağmurlar doğarken,
Bulutlar batıyor,
Hayaller kapkara,
Duygular bembeyaz...

Source
İçimde boşluklar oluşmaya başladı,
Yeri dolmayan boşluklar,
Yerini dolduramadığım,
Doldurulması mümkün olmayan,
Bunların nedeni ne onu bile bilmiyorum!

Source
Her saniye daha fazla şey kaybediyorum,
Çok fazla terslik var,
Kontrolü kaybettim,
Hiç bir şey elimde değilmiş gibi,
Kayıp gidiyor zaman,
Ama ben aynı yerdeyim,
Bu sefer geç kalıyorum her şeye,
Bilmiyorum nerede hata yapıyorum,
Ama çok fazla hata yapıyorum sanırım,
Zamanı kaybediyorum,
Kendimi kaybediyorum,
Zamanı kaybetmenin kolay bir şey olduğunu sanmıyorum,
Çok fazla hata yapıyorum
Ama nerede?
Bunu nasıl bulurum bilmiyorum,
Bulur muyum onu da bilmiyorum,
Gerçekten birilerine ihtiyacım var sanırım,
Gerçekten bana değer veren insanlara ihtiyacım var,
Ama yalnızım,
Bilmiyorum,
Bunun sonu nereye gidiyor bilmiyorum ama,
Böyle giderse sonu kötü olacak...

Source
 

Posted from my blog with SteemPress : http://queqtra.xyz/2019/04/boyle-giderse-sonu-kotu-olacak
Sort:  

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by queqtra from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.


Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.
@c-squared runs a community witness. Please consider using one of your witness votes on us here

Coin Marketplace

STEEM 0.24
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 62482.14
ETH 3044.68
USDT 1.00
SBD 3.76