40 Steem Ödüllü Yarışma Sonuçları!

in #tr6 years ago

image.png


40 Steem Ödüllü Yarışma Sonuçları!

Yarışmaya katılan herkesi tebrik ediyorum! Birbirinden güzel gönderiler okumak çok keyifliydi. Kazanan arkadaşları tebrik ediyorum, seçim yapmak gerçekten çok zordu, herkes kendi tarzınca yazdığı için değerlendirmek güç oldu.

Yarışmanın tam 1 haftada bitmemesinin amacı, gönderilerin kilitlenmemesi ve kazanan arkadaşlara sizlerin de desteklerinizi gösterebilmeniz içindir. Gönderileri okumayı ve destek olmayı ihmal etmeyin.

SıralamaKazananGönderisi
Birincilik@captainsailor3 Denizci Dost
İkincilik@mucar38Arkadaş Dediğin
Üçüncülük@doctorbishopArkadaş Olabilmek
Dördüncülük@tahirozgenDış Dünyanın Gerçekleri
Beşincilik@sahinadmArkadaşlarıma

Kazanan arkadaşları tebrik ederim, oyları verildi ve ödülleri gönderildi.

Oduller.png

Bir sonraki yarışmamızda katılan herkese az da olsa bir ödül vermeyi düşünüyoruz. Günlük yorum etkinliklerimize katılmayı unutmayın, herkese başarılar dileriz.

Sort:  

Hepinizi tebrik ediyorum👏👏

Posted using Partiko Android

Lake bunu begendi,
Lake kazanan arkadaslari buradan da tebrik ediyor.
@sahinadm , @tahirozgen , @doctorbishop (Walter Amca) , @mucar38 , @captainsailor

Walter amcan sana kızıl meyan kökü şekeri ısmarlayacak. Boşuna kazanmadı o steemleri :)

Tüm kazanan ve katılan arkadaşları tebrik ederim. Quraturke de teşekkür ederim.

Yazımda da belirttiğim üzre tarafıma iletilen ödül miktarını @edebiyat hesabına iletmiş bulunmaktayım.
Capture+_2018-07-11-23-21-34.png

Kazanan arkadaşları tebrik ediyorum

Teşekkür ediyor diğer arkadaşları tebrik ediyorum :)

Tebrikler🤗🙏

Tebrik ederim kazanan vatandaşlara. :D

Çok teşekkür ederim efendim. Tüm katılımcıları tebrik derim.

Hocam kazanan arkadaşları tebrik ederim. Bu güzel aktivite için tşk ederim :)

Kazananları tebrik ediyorum. Darısı başımıza.

Coin Marketplace

STEEM 0.36
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70744.80
ETH 3561.94
USDT 1.00
SBD 4.80