bugün benim günüm

in #tr6 years ago

Bugün benim günüm, bugün canımız herşeyimiz annelerin günü. Aslında hergün anneler günü, annesiz geçen birgün varmı ki benim yok vallahi. Hergün göremesemde sesini duymadan duramam. 35 yaşında olabilirim ama ben hala ana kuzusuyum.
Ve ne mutluki bende bir anneyim. Sabah zil sesiyle uyandırdı minik kızım beni anne hadi kalk bugün kahvaltı bizden dedi. Sana sürprizlerimiz var. Büyük bir heyecanla fırladım yataktan önce sevgili eşimin çiçek sürprizini gördüm hayatımda ilk defa orkide hediyesi almanın mutluluğu ile sarıldım eşime.
image
Sonra kızlarımın elleriyle hazırladığı şiirli, resimli albümü gördüm ki alabileceğim en güzel hediyeydi.
image
Sonra hazır kahvaltıya oturmakta çok keyifliydi kısacası iyi ki anneyim dedim bugün.
Ne yapsakta hakkı ödenmez tek varlık annelerimizin günü kutlu olsun Allah başımızdan eksik etmesin anne olmayı dileyen herkese bu duyguyu yaşatsın görüşmek dileğiyle hoşçakalın🤗

Sort:  

Merhaba, ben #cointurk ekibi adına yeni başlatılan resteem projesini yürütüyorum.
Bu paylaşımınız rastgele olarak seçilen 10 bedava resteem yapılacak yazıdan biri olarak seçilmiştir.
Proje yazımıza buradanulaşabilirsiz.
Discord kanalımıza da katılmanızdan memnuniyet duyarız.

Merhaba @rainbowlord,

Yazınız @trdaily tarafından otomatik olarak seçildi. Ve @trdaily curation trail'i takip eden
@emrebeyler hesabından da oy aldınız.

@trdaily curation trail'e bu adresten katılabilirsiniz.

Yine görüşmek üzere! :)

tüm dünya annelerinin anneler günü kutlu olsun.

I don't understand the blog but i really love plants specially orchids and this one is gorgeous. have a great day ahead 😊

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by rainbowlord from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Coin Marketplace

STEEM 0.35
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70601.11
ETH 3576.21
USDT 1.00
SBD 4.78