Enginar dolması

in #tr6 years ago

image

Selam sevgili steemet ailem; bugün yine bol yağışlı bir gün geçirdik, evden dışarıya adım atamadık.Dün komşularımla aylık toplanıp oturma günümüz vardı, sıra bendeydi. Börek,kurabiye, salata,tatlı derken epey yorulmuşum ve bugün ben sadece yemek yapmayı tercih ettim. Annem ben ufakken sürekli ne pişirelim diye sorardı bende bu soruya çok sinir olurdum benim görevim değildi tabi yeme kısmıyla ilgileniyorduk o sıralar😊 Velhasıl devir bizede döndü ve annemin konumunda şuan ben varım. Hergün yemek adı bulmak oldukça zorluyor beni. Bir de çocuklar için besleyici, faydalı yemekler arayışında olunca iş biraz daha zorlaşıyor. Bugün mutfağımızda enginar dolması pişti. Çok sık yaptığım bir yemek olmasada oldukça lezzetli geldi. Enginarı genelde egeliler çok yer anadolu pek bilmez yavaş yavaş bizde kendimizi alıştırmaya çalışıyoruz ki faydaları saymakla bitmez.
Demir bakımından oldukça zengin olan enginar, demir eksiliği anemisi için tüketilmelidir. Kan temizleme özelliği vardır. Karaciğerin sağlıklı bir şekilde çalışmasını sürdürmesi için yardımcı olur.
image
image
Ben kırmızı etli yapmayı tercih ettim dilerseniz sadece sebzelide yapabilirsiniz. Farklı tariflerle yine geleceğim hoşçakalın 🤗

Sort:  

Bende egeliler gibi zeytinyağlı çesitli ot yemeklerini çok severim.. sizinde ellerinize sağlık..

Yazınızda markdown kodlarını etkili bir şekilde kullanmanız okunurluğunu artıracaktır, kodlarla ilgili yardım almak isterseniz discord üzerinden ulaşabilirsiniz.
@quraturk tagini kullanmışsınız gunun yazısı olarak seçilme ve yazılarınızın daha çok kişiye ulaşması konusunda yerinde bir karar. @quraturk linkine tıklayarak tanıtım postunu okuyabilir, Curation Trail'e katılabilirsiniz. Biliyorsunuz Türk topluluğunun gelişmesine yönelik çalışmalarda bulunuyoruz. Bu da hep birlik içinde olmakla mümkün ancak desteklerinizi bekliyoruz 😃 başarılar dilerim 😊

Teşekkür ederim uyarınızı dikkate alacağım😊

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 63458.69
ETH 3084.37
USDT 1.00
SBD 3.99