Mandala Kolyeler

in #tr5 years ago

Merhaba uzun bir ara verdim bilmiyorum neden. Açılan okullar ile bir soluk alıp rahatlarım diyordum fakat umduğum gibi olmadı maalesef. Küçük kızımın okula uyum süreci biraz uzun sürdü sanırım. Neyseki hallettik.
Ben de ilk fırsatta boncuklarımı elime alıp kendime ayırdığım zamanı değerlendirdim.
image
Yaz için cıvıl cıvıl renklerle yaptığım kolyelere ben bayıldım umarım sizlerde beğenirsiniz.

Sort:  

elinize sağlık çok güzel olmuş🤗
bi an siyah-beyaz-gri renklisini düşündüm çok hoş olurdu:)

Teşekkür ederim kış için siyah-beyaz-gri renkleri denenebilir 😊


Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.

Coin Marketplace

STEEM 0.35
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70734.57
ETH 3561.52
USDT 1.00
SBD 4.75