L7.trade nedir, nasıl işlem yapılır?

in #tr5 years ago

Yeni bir site karşıma çıkdı Steemitin şu kötü halında. L7.trade Elimde olan kriptoparaların bir kısmını şuraya devr etdim. Evet site ponzi ola bilir, hype ola bilir. Amma sistemi kuran kişiler baya bir iş ortaya koya bilmişlər. BTC, BCH, LTC, ETH, DASH, ZEC, XLM, BSV, BTG, XRP şu görünən kriptopara birimleri ile borsalar arası işlem yapıb oradan kendi ücretlerini alır ve geriye kanalı da sizlere ödüyor. Aslında mantıklıŞ neden olmasın ki? Olmaya da bilir, adamalar baya bir para topladıkdan sonra ortadan kayb ola bilirler. Biz zaten şu işi risk ederek görmüyormuyus? O acıdan yola çıkarak çu siteye para yatırmak kararına geldim. İyi ki de etmişim. Kısa zamanda oraya devr etdiyim paralar ikiye katlandı. Depozit ve çekimlerde hiç bir problem olmadığından ve borsalar arası işlemler blockchain ağında gözükdüyü için siteye inamım çok.

823c67693df5d42b8213850c72c08533b0855c222a135f92a61acb305e4a67ed.jpeg
image

Referans hatının bir kişi üzerinden olması da insana iman veriyor. Senin referansından kayd olarsa derhal hovuzdan sana para vermiyor, o kayd olan kişi para kazandıkca sana da oradan bir kısım (kazancın 20%-i) gemiyor.
Siteyi test etdikden sonra bu hakda bilgi paylaşım istedim. Yatırım tavsiyasi etmiyorum. Eger etmek isteseniz kayb ede bilecek paralar ile yatırım edin.

Aşağıya video da bırakıcam, isterseniz bakarınız. Anlaşılmayan konuları bana sora bilirsiniz.

Sort:  

Əla paylaşım. Son bir neçə müddətdir yazı paylaşmırdın qağa. bu əla oldu

9 gün keçib e, sabah o biri gün 40-ı çıxacaq :)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66931.79
ETH 3249.50
USDT 1.00
SBD 4.10