Ruhun bedenden ayrıldığı nokta

in #tr5 years ago

Bazen uyuduğumda bile hissediyorum bazı duyguları.O halde kime göre bedenle hissedilir.Basit bir organlamı hiç sanmıyorum.Ben ruhumla hisediyorum.Bedenimden ayıran noktam tamamen duygularımdır.Kimi insanlar duygularını dizginliyor.Fakat bilmiyorki hisslerini susturan duygularını dizginleyen insan tıpkı ruhuna zincir vurup,kendi benliğini kafese koymaktan fafksız olmadığını.

Sort:  

Congratulations @rojda! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You received more than 50 upvotes. Your next target is to reach 100 upvotes.

Click here to view your Board
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do not miss the last post from @steemitboard:

SteemWhales has officially moved to SteemitBoard Ranking
SteemitBoard - Witness Update

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Bazı durumlarda kendi benliğimizi ister istemez bir kafese koymak zorunda kalırız bazen de kafes yerine bir kuş gibi özgür hissederiz herşey bizim için tutsaklık da özgürlük de
Hayatı kararında yaşamak diyorum ben buna 🙂

Belkide dediğinize saygı duyuyorum ama bence her halükarda insanın kendini tutsak etmemesi gerek.Bırakalım bizim istediğimiz gibi yönlensin.

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64383.21
ETH 3098.60
USDT 1.00
SBD 3.89