Deliliğe Övgü

in #tr6 years ago (edited)

Deliliğe Övgü

Oturuyorum yatağımda, saat güneşin ilk ışıkları. Neredeyse bir buçuk saattir kitap okuyorum. Kafamda bir sürü hayvan var. Kafamın tasının en tepesinin orta yerinde bir kurt var; uluyor. Gözümün birinin ortasının en içinde bir ayı var; ayı dans ediyor. Diğer gözümün sağ üst sola biraz kayan kıyısında tilkinin biri var; almış kuyruğunu başının altına, uyuyor. Burnumun deliklerinin birinin içine bir kedi patilerini sokmaya çalışıyor. Bir patiyi sokuyor, beğenmiyor diğerini sokuyor... Çenemin arka alt tarafında bir boşluk var ya, sol taraftaki, o boşlukta bir sürü yılan dolanmış birbirine, tıslayıp duruyorlar soğuk soğuk. Çenemin orasının bir üstünde; yani yirmilik dişimin tam da yanında; ama ağzımın içindeki tarafında, tam üç tane böyle kanatlarını şaklatan yarasa var; cıyak cıyak cıyak... Bunların hepsi ensemdeki şehirleşmeden dolayı oldu.

1295794_orig.jpg
Grzegorz Radziewicz

O şehirleşme beni nasıl etkiledi bir bilsen. Duyduğuma göre şehri taşıyan bir hayvan varmış altında. Böyle sırtlamış şehri, ağır ağır yürüyormuş. Günün birinde yorulursa diye korkuyorum.

Bir keresinde iyice yakından bakayım diye eğildim; çok üzüldüm. İlk defa bir şey yaparsın ya; heyecanla, sabırsızlıkla, mutlulukla; ben de öyleydim. Gördüğümü bir görsen bu işi bırakır, alır başını gider başka diyarlara tanrılık yapardın, o derece. İnsanlar neler yapıyor o şehirde...

İnsanların neler yaptığını anlatıp canını sıkmak istemiyorum şimdi. Zaten işi bıraktım.

He çok merak ediyorsan devamını sonra ben de anlatabilirim, @tahirozgen de anlatabilir. Şu an canım çok sıkıldı. Anlatmak istemiyorum.

Kulaklığım nerede benim?

@edebiyat

Sort:  

Bu şey değil mi ya "tahirliğe özgü" :))
Şaka bir yana, hocam nefis olmuş. Özellikle kedinin patilerini nereye koyacağını bilemeyişine hayran kaldık.

Çok teşekkür ederim hocam. Beğendiğinize sevindim. Delimi özgür bırakmaya karar veridim.

Buralar iyice cümbüş olacak desenize, yaşadık :)

Sanırım öyle olacak biraz. :) İyice cümbüş.

Gülümseyerek okudum. Farklı ve güzel bir yazı olmuş. 😊

Teşekkür ederim. Gülümsemelerin eksilmesin. Teşekkür ederim.

Çok güzel yazmışsın.

Ekşi sözlükte bir postta okumuştum; "Tarih boyunca kralların hep soytarıları olmuştur ama Deli'leri hiç olmamıştır" diye.

Günümüz Dünyası gelişirken, ir yandan da her şeyi yok ediyor, zulmediyor, insanları çaresiz bırakıyor.

Çaresiz kalınan o noktada bir toplum ne kadar Deliliğe meylederse kurtuluşu o kadar çabuk olacaktır inancındayım.

Kulaklığının içinden pamuk şeker yiyen çocuklar fısıldasın. Onların gülüşüyle titret Dünyayı!

Çaresiz kalan hep akıllılar oluyor yine. Delilerinse uğraşamayacak kadar akılları var ancak.

Teşekkür ederim güzel sözlerin için.

This post has received a 3.13 % upvote from @drotto thanks to: @sahinadm.


Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.

You got a 36.56% upvote from @votepower courtesy of @sahinadm!

This post has received a 15.72% UpGoat from @shares. Send at least 0.1 SBD to @shares with a post link in the memo field.

Interested to earn daily? Delegate Steem Power to receive 95% payout rewards. Use this link https://on.king.net/shares to delegate SP to @Shares. Join us at https://steemchat.com/ discord chat.

Support my owner. Please vote @Yehey as Witness - simply click and vote.

Coin Marketplace

STEEM 0.33
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66407.27
ETH 3219.07
USDT 1.00
SBD 4.34