GÜVENDİĞİM KARLARA DAĞ YAĞDI

in #tr5 years ago (edited)

GÜVENDİĞİM KARLARA DAĞ YAĞDI


 

 

"Kelebekler uçuşsun." dedi bir kız çocuğu, elinde hasta bir çiçekle. "Çiçeğimin iyileşmesi gerek. Ellerime kelebekler konsun ki tanrım, çiçeğim canlanıversin."

Kızcağıza göklerden kelebekler yağmur oldu ve çiçekler açtı her yerde. Dans ile eşlik etti küçük kız kelebeklerle doğaya. Zaman hızlı geçti. Hızlı geçiyordu zaman çünkü kız çok mutluydu. Sonra bir şiir koptu göklerden ve dedi ki:

> "güzel şeyler söyle bana

adımlarımı küçültüyorum, çabuk ol

güzel şeyler söyle"

 

Tekrar etti @yesimeren. Elinde en güzel tablolar için erimeye hazır boyalarla şiire kucak açarak. Şiir, önce @yesimeren'in sonra @sudefteri'nin yanağına birer öpücük bırakıp geldiği yere, tanrının dudaklarına, uçtu. Ortadan kaybolurken @sudefteri sonsuza kadar açtı defterini ve @yesimeren ile @baycan deftere milyonlarca su @damla'cığı ile milyonlarca şiir yazdı. Tanrıya müteşekkir üç kız çocuğu doğayı şenlendiriyordu.

 

Bir başka şiir dökülüverdi @tahirozgen'in kucağına karların hükmettiği Ağrı Dağın'da:

> "bembeyaz kar içinde kocaman ağaçlar

ağaçların içinde saklı bir evcik

evciğin içinde boşluk

boşluğun içinde karanlık

karanlığın içinde soğuk

soğuğun içinde çığlıklar

çığlıkları duyan sislerin arasında bir dağ

dağın tepe yerinde ben

beyaz karlar içinde kocaman ağaçlar

ağaçların içinde ben

içimde boşluk

boşluğumun içinde karanlık

karanlığımın içinde soğuk

soğuğumun içinde ağlayışlar çığlıklar

çığlıkları duyan sislerin içinde sen

tam kalbinde bir ölü"

 

"Biz ahmaklar olduk asırlarca." dedi @avina: "Kalbimizde ölüler taşıyoruz ve bu, bize hiç dokunmuyor mu?"

Boynuna sardığı kemanıyla gelen bir kız çocuğu doğayı uykulara gönderirken @doctorbishop, doktrinler savıyordu çevresine:

 

> "bir şeyler oluyor kafamda

bir şeyler değişiyor besmele çekiyorum

besmele çekiyorum allah bana yaklaşıyor

o bana yaklaştıkça ben senden uzaklaşıyorum

çiçekler

 

çiçekler konuyor üzerime besmele çekiyorlar

besmele çekiyorlar şeytan beni rahatsız ediyor

o beni rahatsız ettikçe ben sana yaklaşıyorum

keman

 

keman diyor ki ağla

ben şaşırıyorum keman konuşuyor

aşk kızarmış

bir giriyor keman bir daha

tanrılar kopuyor göklerden

her yer tanrı oluyor her yer

kılıçlar

 

kılıçlar aman allahım kılıçlar kalkıyor

birileri ağlıyor birileri tekbir

birileri besmele çekiyor

uzuyor uzadıkça uzum

dur

 

dur usum dur kurban olayım dur

kaçma besmele çekiyorum"

 

Kız çocuğu, kemanını yere bırakıp ellerini göklere uzatarak bir parça toprak koparıyor Cennet-i Âlâdan: "Benim adım @damla! Seni baştan yaratıyorum ey @anadolu!" diyordu. Hayretler içinde izleyenler hep bir ağızdan dualar gönderiyordu @damla'ya. İnsanlar yeni @anadolu'yu yeniden yurt edinirken gözyaşları içindeydi. Mutluydular; çocuklar kurtarıyordu memleketi.

Gözyaşlarını tutamayan hasut @sahinadm, şiirlerin çirkinliğine rağmen olanlara hayret ediyordu. Ağlıyordu; kaybetmişti çünkü. Çıkardı cebinden bir şiir de o okudu:

 

> "bir bukalemun bir bukalemuna bre bukalemun

gel kamufle olalım bak flamingo demiş

bir flamingo bir flamingoya bre flamingo

gel bak bukalemun demiş"

 

DQmadTLum9Npk6RMmzMVJnwBSvk5u6tTvc28ZEVy9Bord6L.png
Bu metin @baycan, @sudefteri ve @damla'nın gayretleri ile gerçekleştirilen yarışma için hazırlanmıştır.

Sevgiler.

Sort:  

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by Sahinadm from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Bayıldım, hayranlıkla okudum. Adımın geçmesi ise beni duygulandırdı. Yüreğine sağlık, sevgiler.

Beğendiğine sevindim. Teşekkür ederim.

Steemite hoş geldin. :)

Posted using Partiko Android

Merhaba @yesimeren steemite hoşgeldiniz 😃
Buradan çok keyif alacağınıza eminim arada yarışmalar yapıyoruz. Katılırsanız seviniriz. 🤗 Sormak istediğiniz hususlar olursa bizler her zaman yardımcı olmaya hazırız.

Hocam çok güzel bir paylaşım olmuş emeğinize sağlık . İsmimi gördüğüme de ayrıca sevindim.

Teşekkür ederim. :)

İstediğim gibisini yapamadım; ama böyle oldu. :)

Posted using Partiko Android

Bence harika olmuş 👍

Teşekkürler. İlk oldum galiba. Bakalım başka neler gelecek...

Posted using Partiko Android

Çok teşekkür ederim benim için çok karışık bir sistem ama öğreneceğim. Onlara da katılım göstereceğim mutlaka 🙏🏻

İlk başlarda gerçekten karışık gelse de sonradan öyle bir alışıyor ki insan seviyor bu sistemi.
Güzel katılımlarınızı bekliyorum 🤗

You got a 4.31% upvote from @upmewhale courtesy of @sahinadm!

Earn 100% earning payout by delegating SP to @upmewhale. Visit http://www.upmewhale.com for details!

Congratulations @sahinadm ! You received a 20% upvote from @kryptoniabot & @kryptonia for your task of 2000 SUP Today.

Remember to receive votes from @kryptoniabot

Run a task on Kryptonia.*Join free here Kryptonia Account
Use the tags KRYPTONIA or SUPERIORCOIN in your Steemit post.

Delegate to the Kryptonia Upvote by clicking links: 10SP , 50SP , 100SP , 500SP , 1000SP

Due to an increased amount of tasks, we have changed up the voting power to evenly spread out the Upvote amount.


Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.

Yeni okudum dostum ellerine sağlık. Kucağıma düşen şiiri ve @doctorbishop un doktrinini çok sevdim çok. 👌

Kucak açarsan şiir düşer kucağına. Şiir düşerse seversin. Seversen @doctorbishop manifestolar okur ardı ardına. Tanrılar sıkıntıya düşer.

Posted using Partiko Android

Şiir okusaydı tanrılar, düşmezlerdi sıkıntıya, Doktorun kucağında manifestolar yükselirken arşa.

Şiir okurlarsa @doctorbishop'lar var olur binlerce. "Ol!" derim; @yesimeren'ler doğar defalarca yeniden. @baycan'lar, @sudefteri'ler el ele tutuşurken tanrıçalar ağlamaya başlar @damla @damla yeryüzüne.

Posted using Partiko Android

Siz neler yapıyorsunuz ya :)

ben de bilmiyorum ama okurken kulağa çok hoş geliyor:)

şiir @sudefteri'nin yanağına birer öpücük bırakıp geldiği yere, tanrının dudaklarına, uçtu. Ortadan kaybolurken @sudefteri sonsuza kadar açtı defterini..

çok sevdim bunu🙆‍♀️
hele ki müzik eşliğinde okumak.. şiirler..

Baya baya bi destan:) enerjisine bayıldım....

Çok teşekkür ederim efendim. Biraz geç verdim cevabınızı. Kusura bakmayın. Şimdi gördüm. Sevgiler.

Posted using Partiko Android

Coin Marketplace

STEEM 0.36
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70846.59
ETH 3567.69
USDT 1.00
SBD 4.79