ŞİİR SESLENDİRMESİ 1 (Sekte-i Us) [MEK İÇİN ARTIK YORSUN DESİN]

in #tr6 years ago

ŞİİR SESLENDİRMESİ 1


Merhaba arkadaşlar. Gecenin bu vaktinde her şeyi bir kenara atıp şiir okudum. Yetmedi YouTube'a attım. O da yetmedi Steemit'te paylaşıyorum. Bu benim için heyecan verici olmasa da bir ilk.

Şiir etkinlikleri hayalimi bilenler vardır. İlk adımı bu şekilde atıyorum. Bakalım kimlerden nasıl karşılık alacağım...

Sort:  

Alıp götürdün beni hocam, sen bu işi biliyorsun...

Küçük çapta bir şey hocam. :)

Posted using Partiko Android

Çok güzel olmuş hele ilk olduğunu düşünürsek birde :) 👏👏👏

Hayır öyle değil. Daha önce okumuştum. İlk defa yayınlıyıorum demek istemiştim. :) teşekkür ederim. Senden de beklerim. :)

Posted using Partiko Android

Congratulations @sahinadm! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of comments received

Click on the badge to view your Board of Honor.
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Hocam şiir okumak kitap okumaktan daha farklı bir konsept. Şiiri dinleyiciye duygusal olarak yansıtabilmektir önemli olan. Siz bunu gayet güzel başarmışsınız. Tebrik ederim.

Teşekkür ederim. Senin sesin de gider şiire.

Posted using Partiko Android

Bakalım deneme yapabilirim

Çok güzel olacağına inanıyorum.

Posted using Partiko Android

steemauto otomatik upvote oylama sistemine katılın yazılarına otamatik olarak upvote alın. https://steemit.com/tr/@kont82/yazilarina-otomatik-olarak-upvote-almak-istermisiniz

Congratulations @sahinadm ! You received a 10% upvote from @kryptoniabot & @kryptonia for your task of 1000 SUP Today.

Remember to receive votes from @kryptoniabot

Run a task on Kryptonia.*Join free here Kryptonia Account
Use the tags KRYPTONIA or SUPERIORCOIN in your Steemit post.

Delegate to the Kryptonia Upvote by clicking links: 10SP , 50SP , 100SP , 500SP , 1000SP

Due to an increased amount of tasks, we have changed up the voting power to evenly spread out the Upvote amount.

tebrik ederim çok güzeldi, şiiri yazandan dinlemek daha başka oluyor..

sadece bende mi ses çok kısıktı acaba diye de düşünmedim değil, duymak için kulağıma yapıştırdım da telefonu:)

teşekkür ederim. seste bir problem var sanırım. Benden başka herkes düşük dinlemiş. :)

Postunuz @bot-az ve ona katılan curation traili tarafından oylanmıştır. Teşekkürler.

Upvote you in kryptonia@CEARrtou66

Coin Marketplace

STEEM 0.35
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70625.87
ETH 3563.07
USDT 1.00
SBD 4.71