Le İm Du Yor Di - Sekte-i Us

in #tr5 years ago (edited)

Seninle geçmişte birkaç kez misak ettik. Lâkin miskal miskal sözden dönmelerinle benim fark edemeyeceğimi düşünerek bana yeniden yönelmelerin oluyor. Misal istersen biner biner gösteririm ki buna hacet olmadığını en iyi sen bilirsin. Hayatımı çetrefilli minvallere bölüp bölüp daraltıyorsun ve bu yetmezmiş gibi onlarca dert eğirtiyorsun. Benimle uğraşıyorlar, anlıyor musun? Benimle çok uğraşıyorlar. İnsanlar, hayvanlar, taşlar, kum tanecikleri bile uğraşıyor benimle. Toprağa patır patır yağan yağmur damlaları da öyle.



Henüz 16 yaşında tutturdum deri ceket diye hatırlıyor musun... Arkadaşımın deri ceketini de hatırlıyor musun? Hatırlıyorsun, biliyorum. Yağmurlu bir gündü. Hem de nasıl bir yağmurdu. Önümüze boylu boyunca uzanan yolda omuz omuza iki arkadaş yürüyorduk. Islanıyorduk. Daha doğrusu arkadaşım ıslanıyordu. Benim kalın, sıcak ve su geçirmeyen bir montum vardı. Onun ise ince bir deri ceketi vardı. Ceket arkadaşımın üzerinde, benimse kalbimdeydi. Yağmuru, ıslanmayı, hastalanmayı aklımızdan geçirmiyorduk. Henüz 16 yaşındaydım ve kalbimde bir deri ceket vardı, göklerden yere yağmur dökülüyordu. Yağmurla beraber dünya yıkanıyordu. Tutturdum yine deri ceket diye. Arkadaşımdan ceketi bana vermesini ve montumu giymesini istedim.

Salak salak konuşma sıcacık montu çıkarıp bu ince şeyi mi giyeceksin?

Kalbimdeydi deri ceket: "Evet, aynen öyle yapacağız. Hadi! Çıkar şunu." der demez üzerimdeki montu çıkarıp kucağına attım. İstemsiz deri ceketini çıkarırken benim içimde bir yerde bayramlar kutlanıyordu. Ceketi giydiğimde hafif ve güçlü hissettim. Mutluydum. Zıplamalar, şakalaşmalar, itişme-kakışmalar ve yağmur. Henüz 16 yaşındaydım ve kalbimde bir deri ceket vardı, göklerden yere yağmur dökülüyordu. Yağmurla beraber dünya yıkanıyordu. Sonra ne olduysa sen çıktın karşıma. O yağmurda. Nereden geliyordun, nereye gidiyordun, bilmiyorum; fakat tam da karşımda durmuş üzerimdeki deri cekete bakıyordun. Hatırladın mı? Hatırlamadın mı? Arkadaşımın üzerinden yırtarcasına çekip aldığın montumu yerlere çalıp çamura batırdığını nasıl hatırlamazsın? Peki bendeki deri ceketi nasıl paçavraya çevirdiğini? Henüz 16 yaşındaydım ve kalbimde bir deri ceket vardı, göklerden yere yağmur dökülüyordu. Yağmurla beraber dünya kirleniyordu.

Anladın mı şimdi yağmur damlalarının bile benimle uğraştığını? Seninle ilgili, senden gelen her şey; ama her şey benimle çok uğraşıyor.

Oysa ben, benim bir deri ceketim olacaktı ve ben mutlu olacaktım, bu kadar; çok zor değildi.



Kaynakça:
Adem Şahin - Sekte-i Us
1. gif 2. gif

Sort:  

Neden bu kadar kötü biri olmak zorunda ki? Dünyanı yaşanmaz hale getirmek için mi? Eğer karşıma çıksaydı sanırım ona bu soruyu sorardım. Umarım geç de olsa yaptıklarından pişman olur...

Tüm gerçeklere rağmen sadece kendi doğrularını gerçek zannedenler asla pişman olmazlar.

Siz yazdınız ama sanki ben aklımda canlandırdım.Bu müthiş elinize ve hislerinize sağlık:)

Yorumun için teşekkür ederim @rojda. ;)

Elinize saglk!

Teşekkür ederim. :)

yağmur damlaları, deri ceket, damlalar, ceket, yağmurda bir genç..
zihnimde kısa film gibi oynuyor:(

Kısa metrajda etkileyici olabilir. Belki bir gün... :)

Hayat işte, ansızın gelenler, ansızın gidenler, beklentiler, kaybedişler, umutlar, varoluşlar, yokoluşlar degil midir?

Emeğinize kaleminize sağlık @sahinadm

Posted using Partiko Android

Teşekkür ederim @nikaja. :)

Henüz 17 olmadığım yaşımda, katliam gibi yağan yağmur damlaları kadar ısıtamadın yüreğimi...

Gerçekten yol ve yağmur katlediyordu.

Yağmurla beraber dünya kirleniyordu.

Oysa bize böyle öğretmemişlerdi, yağmurun güzelliğini düşünerek büyüyen çocuklardık biz. Artık korkuyorum kar yağar ortalık karanlığa bürünür diye...

Karanlık yağarsa, dediğin gibi şaşırmamak lazım hocam.


Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.
@c-squared runs a community witness. Please consider using one of your witness votes on us here

Eskiyi düşünüp sıkmayın canınızı hocam 🙁güzel bir gelecek var önünüzde inşallah 🙂

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by Sahinadm from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Coin Marketplace

STEEM 0.35
TRX 0.12
JST 0.039
BTC 69796.92
ETH 3521.66
USDT 1.00
SBD 4.70