SEKTE-i US - BEYNİM AĞRIYOR [ŞİİR SESLENDİRMESİ]

in #tr5 years ago (edited)

BEYNİM AĞRIYOR


biliyorum. biliyorum, ensemdesin
öyle bir ensemdesin ki seni tüylerimin diplerinde hissediyorum
ürpertin bedenimin en bilinmez yerlerinde kara delikler açıyor
öyle bir ensemdesin ki sigara kokunu alabiliyorum
bir tanrının sigara içtiğini düşüyorum daha ne olsun

şimdi tutup sana bir şeyler anlatmaya çalışsam
saçlarından yeryüzüne yağmurlar yağacak piyano darbeleriyle beraber
sonra çanlar vurulacak ve ormanlar ölülerin notalarına ağlayacak
sonra, sonra beni deliliğimle baş başa bırakıp gideceksin biliyorum

bir kız yaratacaksın; kapkara yüzü olacak
parmak uçlarından paşlayıp piyano çalacakken
onu ağaca çevireceksin
gün batacak

dedim ya kalkıp bir şeyler anlatsam sana
anlamayacaksın

ben gözlerimi kapadığımda uçuşan asfaltlar görüyorum
bisiklet süren tavşanlar asfaltlarda

sonra bir damla kirli suyun sebep olduğu tsunamiler
sonra ateş böceklerinin kargalarla muhabbetleri

sonrasında tutup hücremde başımı duvarlara vurasım var
daha sonrasında sappho geliyor aklıma
daha bir sonrasında sapphonun atladığı uçurum ben olsaymışım keşke diyorum
daha daha sonrasında ahir nefesimi suların altına alıyorsun

eğleniyorsun benimle değil mi

@sahinadm, @edebiyat

sapho111899.jpg
Görsel

Sort:  

Harika👏👏 buna bir bot yollamayi sünnet bilirim.

Ben de çok beğendiğim 👏 siz artık şiir okumayı sanat haline getirdiniz ne mutlu size bize de bu güzel şiiri okuyarak yaşattığınız için @sahinadm hocam ağzınıza sağlık

Estağfirullah. Sanat kısmı bana göre değil. :)

Teşekkürler.

Posted using Partiko Android

Teşekkür ederim hocam. Mutlu oldum.

Posted using Partiko Android

Calling @originalworks :)
img credz: pixabay.com
Nice, you got an awesome upgoat, thanks to @thales7
BuildTeam wishes everyone a bullish new Year!
Want a boost? Minnowbooster's got your back!

Bir beynin ağrımasını dizelere döküp, o dizeleri sesle buluşturan ademlere selam olsun. Sevmiştik, yine sevdik, daha bi sevdik, hep seveceğiz!

Ben de seni seviyorum. Çok seviyorum. :)

Posted using Partiko Android

@edebiyat hocam özellikle inanılmaz bir hayal gücünüz olduğunu belirteyim :) Sanki Alice harikalar diyarında gibi oldum, sonlara doğru. Video işinde de gayet iyileştiniz ne kullanıyorsunuz? Teşekkürler paylaşım için

Movie maker kullanıyorum hocam. @tahirozgen'den video dersi almam gerektiğini fark ettim. :) O daha iyi.

Teşekkür ederim. :)

hocam ben de geleyim beraber alalım o dersi :) ben de bugün fark ettim

Tek kelme ile, güzel !!!

Çok teşekkür ederim hocam. Sen de çok güzelsin. :)

saçlarından yeryüzüne yağmurlar yağacak piyano darbeleriyle beraber

bi an hayal ettim..
biraz daha devam etseydi müzik ve şiir ne çabuk bitti:(

Teşekkür ederim efendim. Beraber daha uzununu yazabiliriz. :)

Posted using Partiko Android

Bittiğinde, sanki güzel bir yemeğin damakta bıraktığı o enfes tadı bıraktı. 🙇‍♀️

Ne mutluluk verici bir yorum. Çok teşekkür ederim.

Posted using Partiko Android

Merhaba,

Yazınız C² ekibi değerlendirmesi ile Trliste kürasyon kuyruğu tarafından oylanmıştır.


Kürasyon kuyruğuna katılarak Steemit'te Türkçe yazılara siz de destek olabilirsiniz.

Sevgiler @trliste

Teşekkür ederim :)


Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.
@c-squared runs a community witness. Please consider using one of your witness votes on us here

Teşekkürler. :)

@sahinadm purchased a 20.47% vote from @promobot on this post.

*If you disagree with the reward or content of this post you can purchase a reversal of this vote by using our curation interface http://promovotes.com

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66258.39
ETH 3170.93
USDT 1.00
SBD 4.07