SEKTE-i US - SONSUZA KADAR SENİN OLABİLİRİM

in #tr6 years ago

SONSUZA KADAR SENİN OLABİLİRİM

gözlerinden okuyabiliyorum

görebiliyorum nehirlerin her sayfasını

yavaşça uzaklaşan annenin kucağındaki taşları

kafandaki güvercini papağanı

balıkları ve çiçekleri

 

anlaşılmaz bir şarkı oluyor değil mi bu

olsun

ben yine de görebiliyorum

 

korkumu çekimserliğimi

bedenimdeki çizikleri

ellerimin kirini

kar tanelerini

güzel çizimli saçları

kimi yarım bırakılmış

kimi sonradan tamamlanmış şiirleri

nuhun gemisinden inen çiftleri

o gemi senin avucuna konmadı mı ki

böyle çığlıklardasın

 

anlaşılmaz bir şarkı oluyor

olsun

ben yine de her bir notayı şarkılarda

her bir dizeyi şiirlerde

seni parmak uçlarımda görebiliyorum

görebiliyorum

 

iki kadın nuhun son konuşmasını beklemiyor

ve bir adam için defin malzemeleri hazırlanmış bile

bir kız çocuğu uzun bacalı evler inşa ediyor

bir oğlanın ise büsbütün fikirleri dışarılarda

 

tanrılar nuh için birkaç tane ay çiziyor gökyüzüne kıpkırmızı

ne geceler bilindik ne de kış manzaraları

 

anlaşılmıyor farkındayım

olsun

ben yine de gözyaşlarımı tutmuyorum

sesimin titremesine izin veriyorum

Adem Şahin Sekte-i Us


Posted from my blog with SteemPress : http://www.sahinadm.tk/2018/10/sekte-i-us-sonsuza-kadar-senin-olabilirim
Sort:  

You got a 3.95% upvote from @upmewhale courtesy of @sahinadm!

Earn 100% earning payout by delegating SP to @upmewhale. Visit http://www.upmewhale.com for details!

Congratulations @sahinadm ! You received a 10% upvote from @kryptoniabot & @kryptonia for your task of 500 SUP Today.

Remember to receive votes from @kryptoniabot

Run a task on Kryptonia.*Join free here Kryptonia Account
Use the tags KRYPTONIA or SUPERIORCOIN in your Steemit post.

Delegate to the Kryptonia Upvote by clicking links: 10SP , 50SP , 100SP , 500SP , 1000SP

Due to an increased amount of tasks, we have changed up the voting power to evenly spread out the Upvote amount.

You got a 5.30% upvote from @dailyupvotes courtesy of @sahinadm!

This post has received a 3.13 % upvote from @drotto thanks to: @sahinadm.

You got a 1.86% upvote from @moneymatchgaming courtesy of @sahinadm! Please consider upvoting this post to help support the MMG Competitive Gaming Community.

You got a 5.00% upvote from @brupvoter courtesy of @sahinadm!

This post has received a 6.04% upvote from thanks to: @sahinadm.
For more information, click here!!!!
Send minimum 0.010 SBD|STEEM to bid for votes.


Do you know, you can also earn daily passive income simply by delegating your Steem Power to @minnowhelper by clicking following links: 10SP, 100SP, 500SP, 1000SP or Another amount

Anlaşılmaz bir şarkının içindeyiz sevgili dostum...

Biz birbirimizi anlıyoruz; fakat şarkıyı anlamıyoruz. Şarkı da bizi anlamıyor. Bu anlaşmazlıklar yüzünden biz de bazen anlaşamıyoruz. Çünkü bazen çok gürültülü.

Ama yine de şarkıyı söylüyoruz

O şarlo bizim şarlomuz.

Posted using Partiko Android

Şarlo siyah Şarlo beyaz, Şarlo gibi ol ırkçılığa dur de!

Edi bese!

Geçen @edebiyat'la sıkıntı mı yaşamızsınız... Kulağını çekerim ben onun.

Posted using Partiko Android

Edebiyat kulaksız! Edebiyat yazık!

Bu aralar canı sıkkın. Hoş görmek gerek. Duyduğuma göre artık şiir yazamadığı için sağa sola, özellikle güzel yazı yazanlara, çatıyormuş. :))

Posted using Partiko Android

Renk midir sadece insanı ayrıştıran?

Yoksa insan mıdır renklerle kafayı bozan?

Posted using Partiko Android

Kesinlikle buna katılırım renklerle gözlerimizi boyayıp zihinlerde bir ırkçılık yapıldığını düşünüyorum...

You got a 27.38% upvote from @boinger courtesy of @sahinadm!

How Cool!

You got a 40.00% upvote from @coolbot courtesy of @sahinadm!

Help us grow, delegate today!

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 63966.64
ETH 3055.32
USDT 1.00
SBD 3.87