Sekte-i Us - TANRISIZ BİR HAYATA HAYIR

in #tr6 years ago

TANRISIZ BİR HAYATA HAYIR


kediler de güzeldir

uçamadıkları kadar güzeldir kediler

memeleri dışarılara sarkan o uzun bacaklı kediler

o titrek sesli arabesk korolar yapan kediler

ne kadar da titreksiniz

bir bakıma yamyam bir bakıma olasılıksız

 

bakım bakımdır hayatlar

dikenli taçlarla doğan

sivri tabirleriyle

bir bakıma

 

tanrısız bir hayata hayır

manson sebepsiz değildir

kafasını duvarlara sokan kadın sebepsiz değildir

sirenler

deccal

ve dahi şeytan

gerçek bir dahi

bakım bakımdır hayatlar

 

bir bakıma ben bir bakıma tanrılar ve bir başka bir bakıma da şeytanlar

biz böyle şiirler yazamaya devam edersek dostlarım

adımıza marşlar çalınacak esfeli safilinde

bambaşka bir hayatta

bir adamın avucunda küçücük insanlar yaşıyor

her buluşmaları ayrı bir hayret

bir bakıma yosun tutmuş kadınlar

bakım bakımdır hayatlar

 

beni yarattığında çatlayabileceğimi düşünmedi hiç

oradaydım ben

ne kadar da çatlıyoruz biz hayatlar

 

bir bakıma alemler

yine kök salmış kadınlar görüyorum

biliyor musun ben şiir yazmaya çalışırken

hayır bunu söyleyemem

sonra görüşelim mi

Adem Şahin - Sekte-i Us

Görsel Link



Posted from my blog with SteemPress : http://www.sahinadm.tk/2018/10/sekte-i-us-tanrisiz-bir-hayata-hayir
Sort:  

Ona hayır buna hayır. Nereye kadar böyle sürecek bu keder? Neyse seni lord ilan ediyorum. Bizi Sekte-i Ussuz bırakma.

Teşekkür ederim sevgili tanrım.

Posted using Partiko Android

Yo sen beni karıştırdın yüce lord, ben kafasını duvarlara sokan kadın'ım

Çok mütevazisiniz efendim.

Posted using Partiko Android

Teşekkür ederim sevgili tanrım.

Posted using Partiko Android

Buralar çok boş, yazdıkların eko yapıyor.

Belirtiler seni bana tanıtır.

Posted using Partiko Android

Delirmeler de seni bana anlatır.

Delirmeler bana seni yakın tutar. Ben seni delirdikten sonra sevdim.

Posted using Partiko Android

Ben de baba oğul ve bi kase yoğurt adına seni kelimelere fısıldayan insan ilan ediyorum.

Beklentilerinizi boşa çıkarmayacağıma emin olabilirsiniz lordum.

Posted using Partiko Android

Beklentilerinizi boşa çıkarmayacağıma emin olabilirsiniz lordum.

Posted using Partiko Android

Aradan orjinal bakış açıları çekip çıkarmak keyifliydi :))

Hasta bakışları bunlar. Beğenilmesi hayret veriyor açıkçası. :)

Teşekkür ederim. :)

Posted using Partiko Android

kafasını duvarlara sokan kadın sebepsiz değildir

kafasını duvarlara vuran da olabilirdi, içim rahatladı birden:)

Herkes kendine bir pay çıkardı. Vallahi harikasınız. :)

Posted using Partiko Android

Bazı yerleri anlayamasam da şifreli bulmaca gibi edebi güzel bir şiir olmuş emeğinize sağlık hocam.

Teşekkür ederim görüşleriniz için.

Posted using Partiko Android

You got a 4.12% upvote from @upmewhale courtesy of @sahinadm!

Earn 100% earning payout by delegating SP to @upmewhale. Visit http://www.upmewhale.com for details!


Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.

Merhaba. Yazınız C² ekibi değerlendirmesi ile Trliste kürasyon kuyruğu tarafından oylanmıştır. Sevgiler.

Teşekkür ederim efendim.

Posted using Partiko Android

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64733.60
ETH 3170.85
USDT 1.00
SBD 4.16