ACABALARLA DOLU BİR KARAR STEEMİT 2026

in #tr6 years ago

Zaman bu kadar mı çabuk geçer arkadaş, dün gibi hatırlıyorum dün gibi.. Yapabilir miyim acaba ? Evet normalde tutuyor fakat burada da tutar mı acaba ? diye kendime sorduğumu ve düşündüğümü hatırlıyorum. Bir yandan yazılarıma olan güven bir yandan yabancısı olduğum bir sistem arasında düşünüp duruyordum. Kayıt olduğumda onay ne zaman gelecek diye heyecanla beklediğimi hatırlıyorum. İlk yazım olan “Lazarus Etkisini” paylaşıp acaba upvote edilecek mi diye sürekli sayfayı yenileyerek beklediğimi acaba yorum gelecek mi acaba biri görecek mi diye beklediğimi hatırlıyorum. Evet üzücüydü benim için çünkü gerçekten de hiç upvote hiç yorum gelmemişti. Vazgeçmenin eşiğindeydim ki bir post dikkatimi çekti @kusadasi nin yapmış olduğu bir post bir yarışma hatırlar gibiyim 28. Projeydi sanırım. Şuanda 1240. Projeyi yapıyorlar. Postta belli etiketlerle paylaşılan ve konu başlığı şu olan postları destekleyeceğiz yazıyordu. Gözlerim dolmuş bu postu okuyordum acaba benim yazımda o desteklenecek yazılardan olabilir miydi ki ? Ne kaybederdim ? Direk başladım yazmaya yazdım yazdım yazdım uzunca bir yazı yazdım. Paylaştım ve gerçekten upvote geliyordu yorumlar geliyordu ağlamamak için kendimi zor tutuyordum ve benim steemit hayatım böylelikle başlıyordu..

752x395-malatyadaki-darbe-girisimi-davasi-icin-karar-1524145373953.jpg
Resim kaynağı

İYİ İNSANLAR SAĞOLUN

İki postumdan sonra birkaç grup bulmuş ve aralarına girmiştim. Evet para kazanılan bir sistemde kimse kimseyi kolay kolay grubuna almazdı fakat şaşırılacak bir şekilde steemit ailesindeki türk dostlarım böyle değildi. Her geleni kucak dolu sevgi ile karşılıyorlardı. Gruba girip steemit hakkında detaylı araştırma yapıyordum ve @ctuka ile tanıştım. Bana botları araştırdığım için işleyişini öğreneyim diye 0.3 SBD göndermişti kim tanımadığı birine böyle bir şey yapardı ki ? Steemit i daha çok sevmeye başlamıştım. Artık kafamda burdan para kazanmak yoktu, artık burada tek düşüncem böyle iyi insanları bulup dostlar edinmek yararlı makaleler okuyup insanları bilgilendiren yararlı makaleler paylaşmak vardı. 3. Makalemin ardından Steemit TR discord kanalına girdim birsürü insan vardı ve inanabiliyor musunuz ? İnsanları motive etmek için gönüllü bir ekip bile vardı burada.. İnsanlarla tanışmaya başladım ve @baycan abla ile tanıştım ilk @jumbot a kayıt olduğum günü hatırlıyorum @baycan ablanın hakkını hiçbir zaman ödeyemem bana hep destek oldu ve bu günlere gelmemdeki en büyük katkıyı bana sağladı 1.750 SBD atıp jumbot’a kayıt olabilmemi sağladı o geceyi hatırlıyorum çok heyecanlıydım ben bu insanları kaybetmemeliyim diyordum çünkü gerçekten çıkarsız iyilik yapan insanlardılar.

İMREREK BAKTIĞIM HESAP

Bazı hesaplar vardı trendde en üstte ve benim imrenerek baktığım okuduğum hesaplar yüzlerce upvote alan her paylaşımda trendleri gören hesaplar. Bunlardan en çok takip edip birgün bende öyle olur muyum dediğim kişi @muratkbesiroglu ydu bu insanlara ulaşmak çok zor diyordum hatta imkansız o kadar yükseklerde olan insanlar bizi nerden görecekki diyordum. Fakat 4. Paylaşımımda bir upvote dikkatimi çekmişti. Gözlerime inanamamıştım evet evet oydu işte oydu görmüştü, fark etmişti ve upvote atmıştı yazıma Allahım bu ne güzel bir duyguydu. Bu insanlarda kibir hiç yoktu. Ve benim steemitte yükselişim iyi insanlar sayesinde buralara gelişim böyle başlamıştı..

2026 O İNSANLAR ŞİMDİ NE YAPIYOR

Steemitte tanıştığım o güzel insanlar hala buradalar ve şuanda arasıra hepsiyle görüşüp kahvemizi yudumlarken geçmişten hasbihal ediyoruz. İmrendiğim hesap olan @muratkbesiroglu o zamanlar 300$lık upvote alıyordu şimdi ise 2000 – 3000$ lık upvote alıyor ve ben hala ona imreniyorum fakat artık kazancına upvotesine değil yazılarının kalitesi ve başarılı makalelelerine imreniyorum..
@baycan abla şimdilerde biraz vakit bulamıyor kendisine 1 mercedes CLA aldı. Çocuklarıyla geziyor. 2 3 günde bir yazı atıyor ve gerçekten yazılarının kalitesine imrendiğim insanların başlarında geliyor. Her yazısı şuan 1000$ - 2000$ upvote alıyor. İlk upvote ve yorumu atabilmek için yazısını dört gözle bekliyorum desem yalan olmaz 
@ctuka abimizde şuanda steemit in en popüler hesaplarından eskiden de öyleydi fakat şuan yazdıkları mesleğini bırakıp bu işe yönlenmesini sağladı. Ailesiyle vakit geçirip huzur dolu yuvasında çok güzel yazılar paylaşıyor bizlerle.
@jumbot ah jumbot ah ne yapsak seni bilmem 2020 yılına kadar bizimle devam etti ve yeni bir proje için kapatıldı şimdi aynı güzel insanlar jumbobot u kurdular 2020’den beri şuanda bu işliyor ve jumbottan 25kat daha fazla getiri sağlıyor.. Fakat @jumbot’un yeri her zaman bende ayrı olacak..

2026 STEEM BİTCOİN’i GEÇTİ

Şaşırdık mı ? Tabiki hayır bu kadar güzel insanın emek verdiği ve böyle büyük bir topluluğa hitap eden bir crypto paranın elbette bu kadar değerlenmesi normal şuanda 1 STEEM = 55$ evet yanlış duymadınız 55$. Yüzünüzde ki gülümsemeyi görür gibiyim btc 9000$ nasıl geçti diyorsunuz ? Şuan devletler kendi crypto paralarını çıkardılar ve binlerce crpyto para dünyada geziyor. Bu kadar fazla crypto paranın içinde bitcoinin adı bile geçmiyor artık çünkü herkes kendi ülkesinin parasını destekliyor yatırımlar yapıyor. Steem dünyada değer olarak 22. Sırada TRCoin 6. Sırada bende ufak ufak yatırım yapıyorum ülkemiz kazansın diye..

SON SÖZ

Evet 2018 nerdeee 2026 nerde. Aradan 14 yıl geçti aradan 8 yıl geçti dünya çok değişti çooook. Geçmişi özlüyor muyum ? Evet aslında biraz özlüyorum fakat geleceğede şükrediyorum ki bana güzel insanlar kazandırdı..
Sevgi ve sağlıcakla kalın..

Sort:  

Aramıza hoşgeldiniz.. Ne güzel yazmışsınız.. Tüm hayallerinizin gerçek olması dileğiyle.. Kaleminize sağlık..

Çok çok teşekkür ederim sizlerinde hayallerinin gerçek olması dileğiyle 😊

Tekrar hoşgeldin aramıza :)

Teşekkür ederim :)

Steemite geldiğinizden buyana olan duygularınızı çok güzel anlatmışsınız. Yazılarınıza ilk denk gelip okumaya başladığımda bu yazıları yazan biri desteklenmeli sonuna kadar diye düşündüm, geeçekten çok iyi yazılar paylaşıyorsunuz, belli bir süre sonra daha güzel yerlerde göreceğime inandığım insanlar arasındasınız, ben ve motive ekibindeki arkadaşlarım, sizin gibi güzel insanları steemitte yazmaları için elimizden geldiğince destek olmaya çalışacağız.
Bizler Türk topluluğu olarak burada hepbirlikte büyüyeceğiz 😃 tıpkı yazımda bahsettiğim gibi ileride daha güzel işlere imza atacağız inşallah.
Hikayeni çok güzel kurgulamışsın, samimi ve içten bir anlatımla. Harika olmuş. Tebrik ederim.

Çok teşekkür ederim tek ilham kaynağım sizin gibi güzel insanlar :)

Bir cirpida okudugum guzel bir yazi olmuş. Boyle hayal kuracağımiz yazilardan hergun yazsak ne guzel olur. :)

Evet hayal kurmak en sevdiğim eylemlerden insan her istediğini yaşayabiliyor hayallerinde :)

Boyle devam komutan. Umudunu kaybetme. Gayet basarili

Umudun yittiği yerde herşey biter. Asla pes etmeden devam edeceğim değerli yorumunuz için çok teşekkür ederim 😊

çok beğendim yüzümdeki gülümsemeyle keyifle okudum🤗

Çok teşekkür ederim :)

Kendimi bir an o gelecekte hayat ettim, gerçekten güzel hissettiriyor.Yıllar sonra bu yazıya dönüp bakarız inşallah.

İnşallah 2026'da kahvelerimizi yudumlayıp hasbihal ederken bu günleri konuşalım :)

@siberkomutan hepberaber 2026 bu yazılarimizi okuyup bugünleri hatırlayacağız.Yarışmada başarilar dilerim:)

Yorumunuz için çok teşekkür ederim. Katılan herkese başarılar :)

Çok güzel bir yazı hazırlamışsınız. İnsanı bilim kurgu kitabını okuuormuş gibi hissediyorsunuz. Heleki steemit hakkında yazınca çok daha güzel bir istekle okuyor insan. Yazınız şuan ismini hatırlayamadım bir kitabın veya kitap içindeki yazıya benzettim. Elinize emeğimize sağlık . Yazılarınız devamını diliyorum.

Çok teşekkür ederim :)

Ben yokum, peki...

1 saatte yazdığım için yazıyı ilk aklıma gelenleri yazabildim eminim 2026'da sizde çok iyi yerlerde olacaksınız :)

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 63966.64
ETH 3055.32
USDT 1.00
SBD 3.87