ÇOCUKLUĞUMUN KÖYÜNÜ ÖZLEDİM

in #tr5 years ago

Köyümü özledim. Etrafı meşe,çam, kayın ormanlarıyla çevrili mis gibi havası olan dağ köyümü. O dağlarda keçi koyun gütmeyi.Mantar aramayı. Bayır tarlalarda biçerdöverin olmadığı zamanlarda kan ter içinde kalarak çalışmayı.

Köyümü özledim, elektriksiz kış gecelerini gaz ocağı başında edilen neşeli sohbetleri , o karda yapttığımız kızakları özledim.

Dedemlerin evinde dayımların ve teyzemlerin ve kuzenlerin neşeli sohbetlerini özledim.

Ramazanları özledim. Sahura kadar uyanık kalıp bütün köyü davul çalıp sahura kaldırmayı,temiz derelerinde yüzmeyi. Dağlarında yaban hayvanlarının bile özgürce dolaştığı o köyü özledim.

Şimdi o köy hala var. Yerli yerinde duruyor. Fakat ormanların çoğu tahrip edilmiş. Herşey makineleşmiş. İnsanlar miras yüzünden birbirine küsmüş. Derelere kanalizasyon boşaltılmış.

O köy şuan hala var tabi yerseniz.

Sort:  

Ben de altı yaşina kadar köyde büyümüş birisi olarak özlüyorum oraları. Ne güzel yazmışsınız, köyü olmayana bile köy özlemini hissettirecek cinsten.

Hele çok uzaklarda olunca insanın burnunda tütüyor hocam.

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by sipahi17 from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

This post has received a $100.00 % upvote from @siditech thanks to: @sipahikara.
Here's a banana! banana-small.png

You got voted by @curationkiwi thanks to sipahi17! This bot is managed by Kiwibot and run by Rishi556, you can check both of them out there. To receive maximum rewards, you must be a member of KiwiBot. To receive free upvotes for yourself (even if you are not a member) you can join the KiwiBot Discord linked here and use the command !upvote (post name) in #curationkiwi.

Coin Marketplace

STEEM 0.25
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 61830.08
ETH 2986.99
USDT 1.00
SBD 3.73