Sonsuz Sevgi Arayış

in #tr6 years ago


Dinmiyor içimde ismin
Duymuyor, görmüyorum
Sensiz bir yer
Yaşayamıyorum sensiz
Olamıyorum sensiz
Sensizliğe dayanamam
Bırakma beni ,tutunamam
Kalırım bu sonu olan dünyada
Çıkamam huzuruna
Sensiz kalırsam...
Coştur kalbimi delice
Sadece senin isminle
Kör et gözlerimi
Sustur dilimi
Seni görmezse
Seni konuşamazsa
Daldırma dünyaya
Kalbimde sen yoksan
Bende sen yoksan
Yaşatma beni
Sensiz bırakma
Benide sev sevdiklerinle
Seni sevmekten
Alı koyma beni
Seni çok seviyorum
ALLAH ım.

Posted using Partiko Android

Sort:  

steemauto otomatik upvote oylama sistemine katılın otamatik olarak upvote alın. https://steemit.com/tr/@kont82/yazilarina-otomatik-olarak-upvote-almak-istermisiniz

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 64799.61
ETH 3102.94
USDT 1.00
SBD 3.83