Farklıydı bu hikaye

in #tr5 years ago

Sen de hissetmişsindir elbette. Yüzüne baktığında sanki her saniye kredin tükeniyormuş gibi. Uzunca bakamazsın o yüzden. Kalp atışları hızlanır ama yanma midenin hemen biraz üstünde. Kendi hayatından verip onun hayatını uzatmak istercesine.


Kaynak : pexels.com
image.png


6-7 yaşlarındayken aynaya çok uzun bakarsan cin görürsün demişti köydeki üvey ninem. Aynaya 5 saniyeden fazla bakamazdım içimdeki kötülüğü göreceğim diye. Bu hiç de öyle değildi. Neden bakamazdı insan bu güzelliğe? Göz göze gelmiyorduk da oysa ki. Nereden bilecekti ki benim baktığımı?


Kaynak : pexels.com
image.png


Düşündüm çok bunun üstüne. Düşmanımın bile gözünün içine bakabiliyorken neden bu farklıydı? Anlatması zor derler ama bence zor değil. Çok kötü hissederken nasılsın sorusuna verilen iyiyimdeki ses tonu gibi biraz da. Ne kadar tersini de söylesen de bilen, hisseden anlıyor ne olduğunu. Gözler evrensel birer duygu üstadı, canlıların kablosuz bağlantısı.

Anlayacak diyeydi bütün korkum. Anladı da. Keşke anlamasaydı ve hala güzel bir hikaye olsaydı bu. Yanında olmak için yarını, uzakta olmak için bugünü seçtim.

Meğerse hiç sevmemişim ben...

Sort:  

Vay hocam gerçekten önceki postlarınıza hiç benzemiyor, çok şairane :)valla inanamıyroum sizin yazdığınıza elinize sağlık siz de steemit in duygusal erkekler grubuna dahil oldunuz artık :) Hayırlı olsun.

o zaman bir sonraki hedefim de steemit kamyoncular derneği olsun :) teşekkürler @etasarim

:)) naptın ya @etasarim ne güzeldi böyle, şimdi yazmayacak baksana kamyoncu falan diyor 🤷‍♀️
sen ona kulak asma arada böyle yazıp şaşırt bizi @steinhammer :)

Ya aşk olsun @sudefteri hocam ne dedim ki ben şimdi :) @steinhammer hocam rica ederim, yazmaya devam ;)

diğerleri güzel değil mi yani? onu mu demek istiyorsun @sudefteri ? :)

You got a 18.94% upvote from @minnowvotes courtesy of @etasarim!

bu yazıyı okuyunca inanamadım, böyle duygusal bir yönünü bizden saklamış olmana biraz söylendim🤷‍♀️

ara ara okuyacağım bir yazıydı ve hatta bazı kısımlarını defterime not alacağım..

Yanında olmak için yarını, uzakta olmak için bugünü seçtim.

ben aslında sözlüklerde bu tarz daha çok yazıyordum ama steemitte tarz değişikliği oldu. ben yine gezi yazılarıma geri dönerim yakında :) teşekkürler @sudefteri

Yeni okuyabildim bu farklı olan hikayeyi. Gayet iyidi, ellerine sağlık. Artık farklı hikayelerini de bekliyor olacağız.

I really like your photos, the first one esspecially. :)

well thank you very much @nesni996 I do follow you now :)

Çok güzel şiir tadında olmuş, biraz başka duygular içine girdim, yüreğine sağlık....

çok teşekkürler @avina yorumun için!

Profiline girip tekrar baktım. LA anılarını okuduğumuz, bana bir saat önce ilginç bir yorum yapan @steinhammer olduğundan emin olmak istedim :)

Oldukça güzel bir yazı tebrik ediyor ve eklemek istiyorum;

Hiçbir hikaye maalesef güzel olabileceği için güzel olabileceği şekle bürünemiyor.

Normal yazılarımdan biraz farklı oldu bu :) Ben de bir daha girdim profilime acaba kapıyı açık mı bıraktık diye...
Teşekkürler @doctorbishop!

Sabah sabah iyyi geldin :D Kapı açık kalsın hocam. Sen böyle çeşitlilik sağlarsan biri o kapıdan girer belki de gezi yazısı çıkarır :)

her zaman gelsinler ve yazsınlar. sanırım gönül kapım açık kalmış, hep ondan oldu bu çeşitlilik.

Oturup yazan herkes biraz öyle değil midir?

eminim ki öyledir. ayakta yazanlara da ayıp olmasın onlar da bence çok farklı değildir. bu yorumlar bana cesaret veriyor ama gerçekten. içten teşekkürler :)

Ben teşekkür ederim. Güne ortalamanın üzerinde başladım. Ayakta yazanlara rağmen :)

Congratulations @steinhammer! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You received more than 4000 upvotes. Your next target is to reach 5000 upvotes.

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do not miss the last post from @steemitboard:

Are you a DrugWars early adopter? Benvenuto in famiglia!
Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by steinhammer from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

@steinhammer purchased a 5.43% vote from @promobot on this post.

*If you disagree with the reward or content of this post you can purchase a reversal of this vote by using our curation interface http://promovotes.com


Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.
@c-squared runs a community witness. Please consider using one of your witness votes on us here

Coin Marketplace

STEEM 0.25
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 62986.12
ETH 3072.14
USDT 1.00
SBD 3.84