Sevgili Günlük #14 | İstanbul'da zaman

in #tr6 years ago (edited)

Soğuk bir sabaha uyanıp da semâda kara kara bulutları görünce acaba çok mu ince kıyafetler aldım diye, birkaç kalın şey daha tıkıştırdım. Birden bire hava değişiyor; hem kısa kollu giyip, ya hava soğursa diye yanına hırka alıp, aynı anda şemsiye de taşıyabiliyorsunuz bu mevsimde. :)

Biraz heyecanlıydım aslında, eski mahallemi, eski okullarımı görüp; niye bu şehirden gittik diye yine serzenişte bulunacağım çok iyi biliyorum. :)
Aslında hem görmeyi çok istiyorum hem de düşününce gözlerim doluyor; artık oraların bir başkasının olduğu hissine kapılıp uzaklaşmak istiyorum. Kendimden kaçmak gibi bir şey galiba bu.

Denizin kokusunu, dalga seslerini, hatta martıların o tiz çığlıklarını bile özledim.
Kız Kulesi'ne dalıp giderken, kendimi boğazın serin sularına bıraktığımın hayalini kurmak bile çok güzeldi, yol boyunca düşündüm. :)

Sürekli güneşin vurdugu pencereye denk düşmek ve perdeyi çekip, karşı camdaki manzarayı izlemek; yan koltukta oturan birinin gazetesini kafayı uzatıp okumak gibi bir şeydi galiba ama napim. 🤷‍♀️

Birkaç sıra öndeki Esra Erol izleyen erkekler, sürekli hapşıran çocuk ve gidene kadar bitmeyen Riddick Günlükleri'ni seyreden adamın dikkatimi dağıtmasıyla; ekrandaki filmlerden hangisini izlesem acaba diye diye yolun büyük bi kısmını geçmiş olmama rağmen hiçbir şey seçemediğim bir yolculuktu benim için. Sürekli naneli şeker yemekten tat duygumu da kaybetmiştim.
İyi ki yazışarak muhabbet ettiğim güzel yol arkadaşlarım vardı da milleti izlemek zorunda kalmadım daha fazla. :D


Kaç sene İstanbul'da yaşamama ve sonrasında da birçok kez gelip gitmeme rağmen ilk defa esenler otogarına yolum düştü. Düşmek kelimesi buraya çok yakıştı, hiç bu kadar berbat bir terminal görmemiştim ne iğrenç bir yermiş. :/

Neyse kötü şeyleri düşünmek yok artık, bir deniz havası almak iyi gelecek bana galiba.🙆‍♀️

Evet Ankara'nın denizi yok biliyoruz her zaman da hatırlatmanıza gerek yok. Biz de kendimizi kandırmaktan vazgeçip; "ama bilmemne göllerimiz var" deyip, içimizden kendimize "bunu inanarak mı söylüyorsun" demeyi bırakırız belki..

Bunları söylememem lazımdı galiba, kendimi Ankara'ma ihânet etmiş gibi hissediyorum. :(


Aklıma bir ara defalarca dinlemekten bıkmadığım, müziğin ve sözlerin esiri olduğum o farsça şarkı geldi..

içimde bir sokak var
seninle yürümediğim
bir yolculuk var
seninle daha gitmediğim
gündüzler ve geceler var
seninle daha geçirmediğim
aşk sözleri var
sana daha anlatmadığım..

Her şeyin en değerlisi daha yaşanmamışı galiba. Varılmayan yollar, tutulmayan eller, söylenmemiş sözler daha sahici belki de.


Burada bana melankolik depresif diyen kişiyi haklı çıkarmak mı istiyorum acaba. Sadece kendi kendimle konuşuyorum şurada. 🙆‍♀️

Kaynak

İstanbul'u özlemişim be.
Birini daha özledim tabii. :)

# Sevgili Günlük 13 | kumandasızlık

Sort:  

This post has received a 4.63% upvote from thanks to: @sudefteri.
For more information, click here!!!!
Send minimum 0.010 SBD|STEEM to bid for votes.


Do you know, you can also earn daily passive income simply by delegating your Steem Power to @minnowhelper by clicking following links: 10SP, 100SP, 500SP, 1000SP or Another amount

Ben de diyorum; şehirde bir gariplik var. Meğer gelişine hazırlanıyormuş

:)) çok güzel olmuş🙆‍♀️

This post has received a 1.56 % upvote from @drotto thanks to: @sudefteri.

Aaa Ankarada deniz yok mu?

Var tabiiki :)

:) ben de öyle görmüştüm haberlerde

vaar🙆‍♀️

Denize alışık biri olarak deniz olmayan yerde yaşamak çok zor olur. Seni çok iyi anlıyorum ben de deniz görmeden yaşayamam gibi geliyor. Yine duygularını harika anlatmışsın . Büyük bir özlemle. Ama hayat insanı herşeye alıştırıyor değil mi güzellik 🤗

teşekkür ederim canım😗
evet denizin yerini hiçbir şey tutmuyor ama alışılıyor belki de galiba sanırım pek emin değilim ama🤷‍♀️

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by sudefteri from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Sudefteri bence sen kitap yazmalisin :)) tarzina bayılıyorum.

çok teşekkür ederim🤗

credit: @oendertuerk

Tebrikler!

Bu yazı Steemit Türkiye discord sunucusunda önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında günün yazısı olarak @benyamin @steemit-turkey ve @technomania tarafından seçilerek oy kazanmıştır. #tr tagi altında kaliteli içeriklerizi görmekten mutluluk duyarız.


Detaylı bilgi için Steemit Türkiye Discord bağlantısını ziyaret edebilir ve #steemit post paylaşım kanalında yazılarınızı paylaşabilirsiniz.

çok teşekkür ederim🙏

Birbirinden farklı farklı konuları bir arada okurken sayenizde sıkılmayabiliyorum. Burada yol hikayesi mi hasretlik mi özlem mi desem, hepsi bir arada harmanlanmış ama birbirinden bağımsız değiller gibi :))

normalde de birkaç cümleyi kafamda düşünüp tek cümle olarak karşımdakine anlattığım abuk subuk durumda kaldığım zamanlar oluyor:)
burada da o şekilde yazıyorum galiba🤷‍♀️
beğeniliyorsa ne mutlu bana:))


Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.

teşekkür ederim:)

Coin Marketplace

STEEM 0.25
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 62432.37
ETH 3003.22
USDT 1.00
SBD 3.78