Sevgili Günlük #5 / Yanlış film izleme kabiliyetim:)

in #tr6 years ago (edited)

Kaynak

Yine cumartesi gecesi Trt1'in yayın akışına baktığımda, gelenekselleşen kovboy filmimin sabah 09:15'de başlayacağını öğrendim. Çok erkenmiş yine, nasıl izleyeceğim desem de 3 ayrı alarm kurmayı da ihmâl etmedim tabi:)

Zar zor uyanıp da kanalı açtığımda gözlerime inanamadım. Henüz yarım saat olmasına rağmen film başlamış:( Gıcık oldum tabi bu duruma, keşke o zaman gidip yatsaydım... Tabi bir John Wayne filminin nasıl bu kadar boş olduğunu tahmin etmem imkansızdı o an.

Filmin adı 'gerçek cesaret'ti,
konusu da babası öldürülen bir kızın, Rooster Cogburn'den yardım isteyerek katilden intikam almasıydı.

Ben açtığımda kızın babası öldürülmüştü ve Rooster Cogburn ile tanıştığı sahnedeydim. Kızın sürekli koskaca John Wayne'a 'bay horoz' demesi kulaklarımı tırmalıyordu:/

Kaynak

Neyin ne olduğunu anlayana dek birinci reklam arası başladı. Ben de nette filmin başlangıcını aramaya koyuldum. Ama gerçek cesaret yine bizim koyduğumuz uyduruk isimlerden olduğu için bulamadım. Daha sonra Rooster Cogburn adlı bir film görünce, işte buldum meğerse adamın adıymış orjinal ismi diyerek, kendi kendime bir miktar söylendim tabi:)

Konusunu bir çırpıda okudum aman bi yanlışlık olmasın dedim, bu konuda mimliyim de biraz:))

Babası öldürülen bir kızın intikam almak için Cogburn ile birlikte hareket etmesini konu edinmiş.

Her şey normal diyerek izlemeye başladım, bu sırada reklam bitince ben de tv'ye yöneldim. Filmdeki kızın at satıcısıyla olan diyaloğuna çok güldüğüm için tamamen kötü demiyorum filme:) Bir de içki içen Cogburn'e

Beynimi çalması için ağzımın içine hırsız koyamam

diyerek, sarhoş olmasını engellemeye çalıştığı sahne güzeldi:)

Bu arada ikinci reklam arası geldi ve ben kaldığım yerden izliyorum, filmin başını 10-15 dakika geçti ama esas kızı göremiyorum hiç. Bir grup çete bir kasabaya saldırdı ve oradaki kadının babasını öldürdü. O da Cogburn'dan yardım istiyor falan ama bu işte bir terslik olduğu aklıma gelmiyor nedense:))

Kaynak

Reklam bitince filme devam ettim, zaten sonuna gelmişti ve kız babasını öldüren adamdan intikamını aldı. Cogburn ile aralarında içimizi ısıtan güzel bir dostluk kuruldu:)

Kaynak

Hatta kedisi General için söylediği şu söz çok hoşuma gitti:) "Bu kedinin sahibi sen misin" diye sorduklarında şöyle cevap verdi:

Kediler kimseye ait olmazlar, sadece benimle yaşıyor; aslında ben ona aidim...

Kaynak

Bu şekilde biten filmin ardından, benim aklım hep 'başında neler oldu acaba'daydı. Sanki ortası ve sonu çok süpermiş gibi, ne diye merak ettim bilmiyorum:))

Ama başladım tabi kaldığım yerden, 20-25 dakika oldu hâlâ esas kız çıkmadı. Ben de yaa demek 08:00'de başlamış, niye o kadar erken yayınlamışlar derken 38 dakika oldu yine bir şey yok. Aklıma o an geldi yine yanlış film izliyor olmayayım:)

Kaynak

İleri sardığımda gördüm ve çok gıcık oldum bu duruma ben 38 dakikadır bambaşka bir film izliyormuşum:/ Zaten o da güzel değildi yoksa devamını getirirdim ama hemen kapattım, diğer filmi de aramadım. Eskiden de yanlış bir kovboy filmini izlemiştim, çeviriden kaynaklıydı yine:)


Ama içlerinde hiç unutamadığım bir anım var ki hatırladıkça kendime gülerim, tv'de çıktığında o günler gelir aklıma:)

Yıllar önce yurttaki arkadaşım; daha önce izlemediğimiz Mr. Brooks adlı filmin cd'sini kiralamış, okuldan erken dönünce de bizi beklemeden izlemeye koyulmuş. Takmış cd'nin birini izlemiş izlemiş bir de bakmış ki film bitmiş ve bitiş jeneriği ekranda akmaya baslamış. Şaşırmış😮 bir anlam verememiş ve diğer cd'yi taktığındaysa filmin başlangıcının olduğunu görmüş. Yani filmin yarısından başlamış izlemeye ama yanlış bir şeyler olduğunun farkına varamamış:))

Akşama doğru geldiğimizde, bize durumu anlattı ve hepimiz güldük, aramızda dalga geçenler oldu.

Yahu nasıl anlamaz, insan bir filmin başından değil de ortasından başlandığını nasıl bilemez,

diye gülüştüler. Ben dalga geçmedim ama güldüm yani, ver bir de ben izleyeyim merak ettim dedim:)

Kaynak

Birkaç saat sonra kuruldum ranzamın köşesine, taktım kulaklığımı ve filme başladım. Kapkaranlık bir ormanın ortasında bir ev belirdi, manzara süper. Bu şekilde başlar çoğu gerilim filmi, iyi dedim güzel bir şeye benziyor:)

Vee dakikalar sonra ekranda bitiş jeneriği akmaya başladı, oyuncuların isimleri falan... O an zaman dondu sanki ve hareketsiz kaldım şaşkınlıktan:) Yahu bu nasıl bir filmdir, ortasından başladığı nasıl anlaşılmaz diye kendi kendime güldüm, kimseye söylemedim tabi ki:) Dalga konusu olmaya hiç niyetim yoktu:)

Ne demişler gülme komşuna gelir başına:)

Kaynak

Bu da böyle bir anımdı, okuduğunuz için teşekkür ediyorum:) ‎

image

Umarım sen bu satırları okumazsın arkadaşım:)

# Sevgili Günlük 4 / İnsanlardan nefret ediyorum

Sort:  

Filmin ortası nasıl bir başlangıçsa artık :))

başlıbaşına bir filmin başlangıcı gibiydi:))

demek ki filmin başlangıcına gerek yokmuş :))

belki de boşuna çekmişlerdir:)
tv'de çıkınca baştan izlemiştim:)

Bak şimdi ben de merak ettim şu filmi. Bir fırsatını bulursam en azından başlangıcını izlemeyi düşünüyorum :)

:) ortasından izleyince daha keyifli oluyormuş:))

😃😃😃Bir kaç sefer ben de yaptım aynı hatayı diyeyim de için rahat etsin 😃

:)) içim rahatladı evet🙆‍♀️

O değil de ne kadar yaşlanmışsak artık :) Ben ve büyüklerim dahil yeni nesil hala takipte .

bir sonraki nesil de takipte olacaktır:)

Kesinliikle )

This post has received a 17.99% upvote from thanks to: @sudefteri.
For more information, click here!!!!

If you use our Robot before your post has 1 day and get an Upvote greater than 1%, you will automatically receive Upvotes between 1% and 10% as a bonus from our other robots.

Do you know, you can also earn passive income after every bidding round simply by delegating your Steem Power to @minnowhelper?
you can delegate by clicking following links: 10 SP, 100 SP, 500 SP, 1000 SP or Another amount

Help support @minnowhelper and the bot tracker by voting for @yabapmatt for Steem witness! To vote, click the button below or go to https://steemit.com/~witnesses and find @yabapmatt in the list and click the upvote icon. Thank you.

Voting for @yabapmatt

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by sudefteri from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Benimde aynı dalgınlıgı yapmışlıgım vardır ama sonuna gelmeden farkına varmıştım :) Guzel bir anıymış..Kaleminize sağlık..

yalnız değilmişim:)
çok teşekkür ediyorum😊

Paylaşımınız günün en Jumbo yazısı seçildi, tebrikler :)

Yazınız Jumbot ve Jumbot Kürasyon Kuyruğuna bağlı hesaplar tarafından oylanmıştır.



Jumbot Nedir?

Jumbot, TR içerik oluşturucularına destek olma amacıyla kurulmuş bir oluşumdur.

Jumbot Hakkında Daha Detaylı Bilgi İçin

teşekkür ederim:)

Olabilir canım benim 😍
Benzer konular olunca normaldir. Bizimle bu şirin anını paylaştığın için teşekkür ederim 😊
Ellerine sağlık içten ve samimi bir yazı olmuş 🤗

ben de okuyup beğendiğin için teşekkür ederim güzel arkadaşım🤗❤

Coin Marketplace

STEEM 0.36
TRX 0.12
JST 0.039
BTC 69965.85
ETH 3540.49
USDT 1.00
SBD 4.71