Sevgili Günlük #9 | İçinde hiç ruh yok..

in #tr6 years ago (edited)

Bazen nefes alamadığınızı hissettiğiniz zamanlar olur. Sanki boğazınızda gizli bir el varmışcasına boğulur, ya da havada yeteri kadar oksijen yokmuş da başka bir şey soluyor gibi zorlanırsınız.

《o zaman dans renk karikatürü enter》

Şu son zamanlarda kendimi boşlukta gibi hissediyor(d)um. Bizim buralarda bu gibi şeyler yaşadığını sandıklarına içinde hiç ruh yok derler. :)
Belki de doğru tespittir, ruh emiciler havada cirit atıyor zirâ...

Dışardaki yaşamdan ve kendimden sıkılıp bunaldığım anda girmişti hayatıma burası, ilaç gibi de gelmişti. Son zamanlarda ruhum daralmaya başladı. Sanki bir kutu uyku hapını avucuma koyup da içmiş gibiy(d)im...

Bir grup insan canla başla, kendinden fedakârlık yaparak bir şeyleri inşa etmeye çalışırken; bazıları da empatiden yoksun, insanlıktan nasibini almamış, bir baltaya sap olamamış, bir çocuğun başını şefkatle okşamamış gibi bir odunlukla, emekleri çöpe çevirme gayreti içinde. (Bihter gibi ne kadar uzun ve saçma bir cümle kurmuşum:)
Züccaciye dükkanına giren fil misali her şeyi devirip döküyor.

Kaynak

Bazen hiçbir çıkar gözetmeden, tamamen gönüllü olarak, diğer insanların faydası için elini taşın altına koyarsın ve bazı nankör, gözü dönmüş kişiler de gelip o taşa basarak elini acıtır.
Bunu da büyük bir zevkle yapıyor olması aslında insanın canını acıtıyor..

Başlıbaşına bir yazı yazmadım ama sağda solda böyle yorumlar yaptım tabi delicesine. :)

Kaynak

İnsanlar hep mi böyleydi yoksa o iyi insanların o güzel atlara binip gitmesiyle, demirin tuncuna insanın.. neyse hanımefendiliğimi bozmayayım daha fazla. 🙆‍♀️

Bunlardan daha kötüsü de o yumruğun
güvendiğiniz ellerden gelmesi..

Kaynak

Herkesi aptal görüp bir kendini akıllı sanarak havalı cıvalı dolaşanlar da yok değil tabi burada. :)
Ardından sallamadığı kimse kalmasa da ortak çıkarların peşinde güle oynaya koşanlar, küçük hesaplar peşinde olan küçük insancıklar size diyorum herkes sizin ne olduğunuzu biliyor ama utanmayın diye yüzünüze söylemiyor bilin istedim. 🙆‍♀️

image

Baya canım sıkılıyordu ve ben de kendime mola verdim, önce Harry Potter'a sığındım onun dünyasında huzurlu ve mutluydum. 🙆‍♀️
Daha sonra rengârenk iplerime sarıldım. Bir oda dolusu kitap ve bir oda dolusu yumak birbiriyle yarış hâlinde. :) Her ne kadar ikisini de almam şu sıralar yasak olsa da internete girdikçe, sepetime birkaç şey atmaktan da geri durmuyorum. :)

Ser'de kedilik var galiba. 🙆‍♀️
Onlara dokunmak bile beni sevindiriyor. Ben de stres atmak için bu sürede birkaç uydurmasyon çantavari şeyler denedim, ee 200 adet fermuar siparişimin bir şekilde erimesi lazım öyle değil mi.. :))

Öncelikle ne idüğü belli olmayan bir şey yaptım ve hah dedim bundan iyi şarj aleti çantası olur. Artık orda burda aramak zorunda kalmam, hem dışarı çıkarken de kablolar çantanın içinde düğümlenmiş olmaz. :)

Sonrasında mavinin tonuna bayılıp aldığım ama hiçbir şeye yakıştıramadığım simli iplerle öylesine başladım, örmek rahatlatıcıydı ben de kendimi kaptırıp kocaman örmüşüm. :)) Lacivertle de kombinlemeye çalıştım ama ne için kullanılır hiç bilmiyorum. Sahibi kim olur onu da bilemiyorum, beklesin bakalım kenarda. Aslında kitap çantası bile olabilir şimdi düşündüm de. :)

En son da Pengi'mi takdim edeyim. 🐧 Minik dostu Somi'yi de yapmam gerekecek.. Trt Belgesel'de defâlarca izlediğim Kral Penguenlerin karlar altında bile içinizi ısıtacak o şahâne dostluğu görülmeye değer. Bence insanların onlardan öğreneceği çok şey var. Arkadaşının soğuktan ve açlıktan ölmesine mani olup, kendi canından bile ötede tutup hayatını kurtaracak kadar fedakârlık yaptığı o anları nasıl unutabilirim ki. Şimdi bu satırları yazdıktan sonra tekrar izleyeceğim. 🙆‍♀️

İşte moral bozukluğunu giderici acemilik faaliyetlerim. :) Yeni yeni yünlü iplerle haşır neşir oluyorum ve uyduruk yemeklerden sonra bunlara sardım. 🙆‍♀️ Umarım daha iyi şeyler de yapabilirim. :)


Okuduğunuz için teşekkür ederim. :)

Böyle kısa yazmaya alışamadım, destan gibi yazmak istedim bi an yine. :)

# Sevgili Günlük 8 | Bitmeyen Harry Potter ve Felsefe Taşı

Sort:  

Sen nasıl bir insansın ki böyle insana tercüman ses olan paylaşım ve paylaşımlar yapıyorsun nasıl birseysin sen @sudefteri'm 💖uzun zamandır ama en çok ve yoğun şekilde bende bu ruh halindeyim ruhsuzlara inat☝ ve ruhsuz olmaktan çok çok iyi bence 💪ve şu an ne istiyorum biliyor musun steemitten senin ve @baycan ın yanıma isinlanması yada benim sizlerin yanına isinlanabilmem gibi bir mucize olsa da şöyle doya doya kız kıza dökebilsek yuregimizin içini birbirimize 😔😇💙 ne diyim umarim Rabbim yüreğine ferahlık versin inşallah 🙏 ve bu delidolu paylasimlarina da devam et 😻 seviliyorsun 😊🐞🌹🌞❄💝

canım sen ne kadar tatlısın böyle, bu güzel şeyleri yazdın diye demiyorum resmen kalbinin güzelliği seni kuşatmış, içinin güzelliği dışına yansımış derler ya hani onun gibi..🤗

çok teşekkür ediyorum okuman bile yeterliyken kendinden bi parça bulmuş olman beni çok mutlu etti..🙆‍♀️

zaten steemit o eski günlerinin çok gerisinde kalmışken güzel insanlardan oluşan bir çemberde olmak ve dertleşebilmek isterdim her ne kadar derdini anlatan biri olamasam da iyi bir dinleyiciyimdir:)

seviliyorsun..💜

Çok teşekkür ediyorum canım benim 🙏insan birbirinin yansımasıdır ya hani con kez ki buna inanıyorum her ne kadar yüzünü görmemiş isem de kalbini ruhunu hissetmemden kaynaklanıyor... hani yine derler ya kalp kalbi tanır ki buna da inanıyorum ve önemli olan da bu zaten yeter ki kalp kalbi tanısın mühim olan bu gerisi zaten gelir olmasi gerektiği gibi seni seviyorum @sudefteri benim güzel arkadaşım

Ha birde günlük begeni hakkım mi bitmiş yoksa sistemden mi kaynaklandı bilemedim bu paylaşımına begeni yapamadım 😔 sen yaptım say ;)

hiç önemli değil biliyor musun..😗

Sevgili @sudefteri yaziniz yine cok can alici olmus, insaallah bu durumunuz cok yakinda duzelir. Hani bu icinde ruh yok durumu... iyi insanlar oldugu kadar maalesef ki kotu insanlar da var bu dunyada ve onlar oldugu icim belki de iyilerin kiymetini degerini anliyabiliyoruz. Ve kotuler var diye siz sakin iyi olmaktan, yardim etmekten vazgecmeyin. Cunku kotunun fitratinsa kotuluk var diye siz neden iyilikten vazgecesiniz. Her zaman derim dunya iyi insanlarin varligi sebebiyle hala dönmekte. Belki de bu sebeplerden biri de sizsinizdir kimbilir dimi? Guzel islerinizi de gördum simdi.. kendim de bir örgücü olarak diyorum ki hic de oyle icinde ruh yok gibi degil bilakis yaptiginiz guzellikler icinizdeki ruhum guzelligini varligini kanitliyor bana sorarsaniz ❤️ Elleriniz dert gormesin guzelliklere hep devam edin olur mu 😘

ben şimdi bu güzel sözlere ne diyeyim ki..💜

gülümsedim sayenizde, içime umut tohumları serpildi, sizi görmeden kalbinizdeki iyiliği hissettirdiniz bana çook teşekkür ediyorum her bir harfiniz için ayrı ayrı..🤗😗

Ahh iste boyle ☺️Gulümseyin efendim gülümseyin, gülümseyince guzellesmeyen yuz gormedim, demisti ünlü biri.. ve umut❤️ Hope ❤️ Hoffnung❤️Hangi dilde soylerseniz soyleyin kulaga harika gelmiyo mu 😍 umut varsa hersey guzel olacak insaallah diyorum ve hep yuzunuz gulsun kalbini hep umutla dolu olsun insaallah❤️❤️❤️

çok teşekkür ederim..😍
💜

Tatlı, güzel kalpli , hamarat arkadaşım benim 🤗🤗
Bak @kuscıvıltısı ne güzel yazmış onun dediklerine yürekten katılıyor ve bu güzel sözlerinden dolayı ona teşekkür ediyorum.
Seni çok sevdiğimizi bil yeter. Güzel yazılarına devam et biz bize yeteriz. 😘😍

çok teşekkür ediyorum canım biz bize yeteriz be değil mi..🙆‍♀️
seviliyorsun.. 💜😗

bir çocuğun başını şefkatle okşamamış gibi bir odunlukla

Bütün yazının özeti burada sanırım, her şeyi görmemize rağmen, gözümüzün içine baka baka iki yüzlülük yapan yalan söyleyenlere fazla müsamaha gösterdiğimiz için suç birazda bizdemi?
Ya da insanlık adına son umut besleyen nesil biz miyiz yoksa?

Bazen gruplarda ya da Discord'da, bir şeyler olmuş oluyor ve ben de meseleye turist kalıyorum :)
Bu yazının kaleme alınma sebebi, öyle bir durum mu.. yoksa Leyla ve Eylül'ün toprakta, Vekillerin tatilde olması gibi olayların verdiği Nefes darlığı hissinden kaynaklanan bir durumumu bilmiyorum..
Öyle ise söyleyecek ve yapacak çok şey var.

Genel manada "İnsanlık" için is rakamlar iyiye gittiğimizi söylüyor:

Türkçe alt yazı mevcut

Yazı buraya ya da sanal aleme ait ait bir durum içeriyorsa o konu hakkında yorum yapmam doğru olmaz :)
Ben yazıya günümüz dünyası adına bakıyorum tabi rakamlar iyiye gidiyorsa umutları yeşertir inşallah :)

yazıyı tek bir kişi veya olay üzerinden yazmadım aslında..
çıkış noktası burayla alakalı olsa da dışarda da aynı şeyleri yaşatanlar var etrafta..

Bu yazının kaleme alınma sebebi, öyle bir durum mu.. yoksa Leyla ve Eylül'ün toprakta, Vekillerin tatilde olması gibi olayların verdiği Nefes darlığı hissinden kaynaklanan bir durumumu bilmiyorum..
Öyle ise söyleyecek ve yapacak çok şey var.

Eylül ve Leyla için hissettiklerimi, içimin yanışını başka platformlarda dile getirdim.. maalesef burada yazamayacak kadar kötü bir üslup kullandığım için değinmem mümkün değil ama ne faydası var ki giden canlar geri mi gelecek..
iki yavrumuzdan daha kötü haber geldi bu satırları yazdıktan sonra..

insanlık diye bir şey kalmadığı için rakamlar da bi anlam ifade etmiyor ama videoyu izleyeceğim teşekkür ederim:)

teşekkür ederim az önce izledim genel olarak haklı ve güzel bir konuşmaydı..

yalnız savaş sayısı azaldı diyor ama görünürde öyle yani boyut değiştirdi belki daha da kötü oldu..

"insanlar niçin ilerlemenin kıymetini bilmiyor" sözü yankılanıyor kulağımda..

teşekkür ediyorum..

her şeyi görmemize rağmen, gözümüzün içine baka baka iki yüzlülük yapan yalan söyleyenlere fazla müsamaha gösterdiğimiz için suç biraz da bizde mi?

belki de bizde..
belki değiştir umuduyla mıdır, üzmek utandırmak istemediğimizden midir bilemiyorum kırmadıklarımız gün geliyor bizi parça parça ediyor..

Kesinlikle

Pengi'ye bayıldım :)) Ben de Penguenler hakkında yazmıştım, inceleyebilirsiniz: [Yazı Linki] ... (Şair burada reklamcılara döndü) :D


(d) parantez içindeki "d" harfine sevindim, umarım geçmişte bırakmışsındır herşeyi.


Son olarak da başlıkta dediğin içinde hiç ruh yok duygusunu ben de yaşıyorum son zamanlarda. Steemit için ruh kalmadı sanki. Herşey soğuttu ama bomba gibi dönmenin zamanı da geldi :))

teşekkür ederim, penguenler candır:)

belki de okuyan birilerini üzmemek adına yazmışımdır o (d)'leri..

bomba gibi dönüşünü bekliyor, ruhuna ferahlık diliyorum:)

Mavili çanta ile pengi'ye bayıldım.Harika olmuş. En son en iyi arkaşım dediğim bana asla zarar vermez kazık atmaz beni yanlız bırakmaz dediğim arkadaşımla artık görüşmüyorum.O sebeple beni hicccc birsey şaşırtmıyor artık. Boşver @sudefteri hayat çok kısa üzülmeye sıkılmaya değmez:)

Babana bile güvenme diye boşuna dememişler :))

boşuna değil hiçbir söz:)

çok teşekkür ederim beğenmene sevindim😊

ben de çoğu arkadaşımla, hiç ayrılmam dediklerimle görüşmüyorum vefâsızlığa tahammülüm yok..
iş işten geçince fark ediyorlar ama gitmiş oluyorum..

'Allah iyi insanlar çıkarsın' duasına daha da inanıyorum artık..

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by sudefteri from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Meyve veren ağacı taşlarlar.

Demiş ya eskiler, işte durum bu. Birileri çıkar gözetmeksizin faydalı işlerde bulunuyor ama biri de demiyor ki ne iyi ediyorlar böyle. Milletin pek de umurunda değil olan biten, birçoğu oyumu alayım o bana yeter kafasında.

teşekkür ederim özetleyen bir söz oldu bu..
gerçekten öyle aslında ama kaybeden de onlar farkında değiller..

Fermuarlardan birini burada kullanmışsın :) benim anlamadığım o insanların varlığı değil. Maalesef geçtim o kısmı. Sadece başarılı olmalarını anlayamıyorum. Yaptıklarının bir şeye sebebiyet vermesini anlamıyorum.

geçen demiştim kendimi zor tutuyorum diye ama bardak taştı son damlayla napalım:)

beni de yaralayan o insanların varlığı ve yaptıkları değil; başardım/dağıttım diye sevinmelerine tahammül edemiyorum hazmedemiyorum..

Yapamamaları lazımdı. Neyse olan oldu. Fikrim olmadan konuşuyorum zaten

Herkesi aptal görüp bir kendini akıllı sanarak havalı cıvalı dolaşanlar da yok değil tabi burada. :)
Ardından sallamadığı kimse kalmasa da ortak çıkarların peşinde güle oynaya koşanlar, küçük hesaplar peşinde olan küçük insancıklar size diyorum herkes sizin ne olduğunuzu biliyor ama utanmayın diye yüzünüze söylemiyor bilin istedim. 🙆‍♀️

Maalesef bende bunlarin farkindayım ve bu platformdan biraz da olsa uzaklaşmama neden oldular.. Hayal kırıklığına uğratan çok kişi var ne yazık ki :( Severek heyecanla, hevesle yazdığım gunler geride kaldı. Umarım bende toparlarım kendimi.. Sizin gibi eski hobilerime nakış ve kurabiyelerime geri döndüm..

Hayal kırıklığına uğratan çok kişi var ne yazık ki:( Severek heyecanla, hevesle yazdığım günler geride kaldı. Umarım ben de toparlarım kendimi..

umarım hepimiz toparlarız kendimizi, eskisi gibi keyifli olsun buralar artık..

Sizin gibi eski hobilerime nakış ve kurabiyelerime geri döndüm..

merakla bekliyorum o zaman paylaşımlarınızı:)

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66274.97
ETH 3175.04
USDT 1.00
SBD 4.06