Gerçekleştirilmiş Hayali Röportaj #1

in #tr6 years ago

sudefteri.jpeg


Merhaba,

Bugün bir değişiklik yaparak, sıra dışı bir röportaj ile karşınızdayım. Steemit TR camiasına, camianın bilindik hesaplarını daha yakından tanıtıp, hiç bilinmedik yönlerini açığa çıkartacağım.

Sevgili @sudefteri ile yaptığım bu röportajı, bir dere kenarında, çayımızı yudumlarken yaptık. Çay da çaydı ha, hava da güzeldi, dere zaten mis, e tabii doğa da fevkalade; daha ne olsundu!


Sevgili @sudefteri, bize biraz kendinden bahseder misin?

Ne münasebet, ben neden size kendimden bahsediyormuşum! Siz bana benden bahsedin. Siz hatta herkese benden bahsedebilirsiniz.

'
Hmm, biraz zorlu bir röportaj yapacağımızı, ilk sorudan belli ettin.

Ya bırak allasen, ilk soruymuş. Böyle soru mu olur? Biraz kendini geliştirmelisin bence. Azıcık yaratıcı ol! Zaten şiir yazdığını da sanıyorsun sen; ama senden başka kimse yazdığını şiir olarak algılamıyor. İşte şimdi de soru sorduğunu zannettin, o sebepledir itirazım.

'
Ehe, ama bir giriş yapmam gerekiyordu, sen şimdi niye beni böyle uluorta yerle yeksan ediyorsun ki?.

Bak şekerim, beğenmiyorsan çekilebilirsin.

'

Yok, yahu çekilmiyorum. Seni bulmuşken, elimden geleni yapmalıyım.

Yap tabii yap. Ben ki sulara yazılar yazıyorum.

'
Peki, o zaman, sulara yazılar yazmaya ne zaman başladın? Ne zaman keşfettin bu yeteneğini?

Sene 1999, henüz 6 aylıktım. Ankara'nın pembe pamuk şeker misali bulutlarına bakarak, hülyâlara dalıp, bilinmeyen yerlere giden sükun bulmuş ruh halim ile, biberonumdaki suyu, annemin yemek tarifi defterine dökmüştüm. Döktüğüm su ile defterdeki harflerin yer değiştirmesiyle başladım diyebiliriz. Ondan sonra; sıklıkla elime geçirdiğim suları, defter kitap gazete ayırt etmeden döktüm üzerlerine.

'
A bak yaşın da çıktı ortaya, demek daha 19 yaşındasın.

Sen öyle diyorsan öyleyimdir.

'
Ben demiyorum, ya sen yıl söyleyince hesap ortada işte.

Tamam, tamam, geçelim lütfen diğer soruya.

'
Senin için “Dünya’nın düz olduğuna inanıyor” diyorlar. Aslı astarı var mı bu söylenenlerin?

Sana ne! İstersem Dünyanın Eşkenar Üçgen Prizma olduğuna inanırım! Ya da bugün Düz olduğuna inanasım gelirken yarın Muz olduğuna inanırım. Sana mı kaldı bunu sorgulamak!

'
Ama @sudefteri niye böyle yapıyorsun, ben seni hiç böyle tanımıyordum.

Sen beni tanıyor muydun?

'
Yani yazdığın yazılardan biliyoruz seni, tamam ikizler burcusun, anlık değişebilirsin ama sen böyle davranmazsın insanlara.

Ha yani kendini insandan sayıyorsun. Komik olma abuk kuş!

'
Of ya, ben de başarılı bir röportaj olsun diye ön çalışma yaptım o kadar. İlk kişinin sen olmasının doğru olacağını düşündüm falan; senin yaptığına bak!

Ne çalışması yaptın, ne biliyorsun benim hakkımda cik cik!

'
Biliyorum işte, sen dizi izlemeyi seversin, enteresan filmlere enteresan yorumlar yaparak, kimsenin görmediğini görmeye çalışırsın. Farklı bilinmedik müzikler keşfederek, ev ahalisini bıktırana kadar aynı şarkıyı tekrar tekrar dinlersin. Örgü yaparak stres atan, bir sürü bir sürü ip siparişi vermekten keyif alan, kırtasiye malzemelerine bayılan, süslü süslü defterler kullanmayı pek seven birisin işte.

Aferin sana, bak beni yormadan benim hakkımda bilgi vermiş oldun. Bu işi de halettik. Hadi sen git artık, ben şu dereye yazılar yazacağım.

'
Peki, neden steemit?

İçimdekileri dökebileceği bir mecra oldu steemit, sevdim burayı, buradaki insanları…bak insan diyorum özellikle.

'
Ama Steemit su değil ki?

Seninki de us değil işte, git başımdan ya yeter.

'
Ne tür okuyucu kitlesine hitap ediyorsun?

Öff bi bitmedin! Okumayı seven, okumaktan az biraz keyif alan herkese yazılarım açık.

'
Elinde sihirli bir çubuk olsaydı, neyi değiştirmek isterdin?

Çubuk ne ya! Değnek olsun o. Bak mesela, şu an seni değiştirebilirdim. Gönderirdim evrenin uzak bir köşesine; orada öter dururdun kendi kendine. Senin dışında bir şeyler yapacak olsaydım; tabii kendime bir kovboy kasabası kurardım, canım sıkıldıkça girip orada olanları canlı canlı izleyebileceğim bir kovboy kasabası.

'
Bu mu yani? Kovboy kasabası mı? Afrika’daki aç çocuklar, savaşlar falan…

Ya güzellik yarışması mı burası? Standart bir cevap arıyorsan, niçin soruyorsun manyak? Değneğimle, bir sürü değnek yapar senin dediklerini onlarla yapardım ve birisiyle de kovboy kasabası yapardım. Oldu mu şimdi? Senin yüzünden insanlar beni yanlış tanıyacak.

'
Tamam, bak son bir soru soracağım, sonra seni rahat bırakıyorum.

Sor ve çekil lütfen.

'
Steemit’te en sevdiğin yazar / hesap? Ama sadece bir tane lütfen.

Bunun sebebini bilmiyorum, hatta sinir oluyorum ama @tahirozgen .

'
Senin yalan söyleyemeyeceğini biliyordum, şimdi diğerleri bozulacak bu duruma ama dürüst davrandığın için teşekkür ederim.

Tamam , tamam hadi naş! Suya yazacak yazılarım var ama buradan tüm stimyanlara seslenmek istiyorum. “sulara yazanların, bozulmaz mektupları…”

'


Story & Image Copyright: OTahirZGN
ZAK000.png

Sort:  

yazıyı anasayfamda görünce önce başlık dikkatimi çekti

gerçekleştirilmiş hayali röportaj

okumaya başlarken, acaba kim bu şanslı kişi derken 'aa benmişim ya' dedim🙆‍♀️
görsele bayıldım bayıldım sanki aile albümünden alınmış gibi duran o kıza da ayrıca şaşırdım:)
hemen bi arka planda kullanıcam bunu:)
çok teşekkür ediyorum

ya bu kadar nalet biri olduğumu bilmiyordum terbiyesizlik etmişim baya baya🙅‍♀️
sessiz bi ortamda sesli gülerek rezil oldum vallaa🙆‍♀️

sayfamda da dursun arada gelip okurum ben yine🙆‍♀️

Nalet 😂 ben de seni okurken kafamdan geçen sesi orada kullanamadım :)

😄😄
Sıkılmaktan ziyade eğlenebildiğin için çok sevindim.🤗🤗
Görseldeki kız güzel tevaffuk etmiş desene .

tekrar teşekkür ederim🤗
sonraki röportajı merakla bekliyorum hangi şanslı kişi acaba🙆‍♀️

Anlayışın için ben teşekkür ederim 😊

Sıradaki şanslıyı ben de merak ediyorum. 😀

Bayıldım bayıldım harika olmuş.

Sıradaki şanslı kişi ben olmak isterim lütfen benimle de röportaj kurkusu yapın @tahirozgen 🙆 çok güzel olmuş emeklerinize sağlık teşekkürler :)

Çok eğlenceli bir yazı olmuş, tebrik ederim. Ulaşabilğiniz birazcık veriyle hayal gücünüzü harmanlayıp harika bir röportaj çıkarmışsınız.

Keyif aldığınıza sevindim 😊 çok teşekkür ederim.

hocam bir an yazıya kendimi kaptırıp gerçek sandım :D sonrasında yorumlarda uyandım. Hoş bir kurgu olmuş. Bir de görsel size ait sanırım, umarım yanlış anlamamışımdır. Manipülasyon da çok profesyonel. Elinize sağlık.

😄😄😀😀 çok teşekkürler.

Görsel son ürün olarak bana ait, çizim yeteneğim yok tabiiki. Ama farklı çizimleri ya da fotoları birleştirip oynayarak ve değiştirerek bir şeyler elde etmeye çalışıyorum. Orda da bir manipülasyon var diyebiliriz :)

anladım hocam evet tabii ki o da manipülasyon :) Sanırım röportajların devamı gelecek, takipte olacağım, iyi çalışmalar

İşin erbabına, konunun cühelası olarak açıklama yapma girişiminde bulunmuş olabilirim. 😬 😂 Tekrar teşekkürler.

estağfurullah hocam :) ben teşekkür ederim

hocam bir an yazıya kendimi kaptırıp gerçek sandım :D

nee gerçek mi🤷‍♀️

Ne kadar da guzel ve eğlenceli olmuş. :)))

:)) teşekkürler.

Birçok yazarın normal hayatta kişilikleri sevilmeyebiliyor, bu röportajı okurken de yazdıklarını okuduğum kişi bu olamaz diye tereddüt etmiştim @sudefteri hakkında, neyse ki gerçek değilmiş :))

Ellerinize sağlık @tahirozgen keyifle okudum :))

:)) Keyif almış olmanız, sevindirdi. Çok teşekkürler.

Ben yokken neler yapmışsınız ya :(

Gitmemi mi bekliyor bu stimyanlar, bir şeyler yapmak için?

Bilemedik sen gittin.

Görsel tasarımların güzelliği dikkatimden kaçmıyor, özeniyorum.

Adeta anti-sudefteri ropörtajı olmuş.

Teşekkürler hocam 😄


Röportajı @sudefteri nin merhametine güvenerek hınzırca yaptığım doğrudur. 😌 Sanırım ileride sizlerin de merhametinize güvenebilirim. 😄

Sadece memnun olurum

görsel konusunda ben de kıskanmıyor değilim:)

Adeta anti-sudefteri ropörtajı olmuş.

belki de gerçekten öyleyimdir:))
o kadar olmasa da birazcık belki🤷‍♀️

:)) aslında her ikizler burcunun arada bir nadir de olsa öyle olabilme ihtimali var 😜

yoo kim demiş öyle🤷‍♀️

Bilmem, Rezzan kiraz demiştir belki de. 😜

Bu yazı tam da hazırlayacağımız yarışmaya uymuş kalbimizi okumuşsunuz resmen. Yoksa mneccimlik de mi var hocam. :)))

Kalp kalbe karşı olmuş o zaman, :)) yarışmayı da merak ettim şimdi 👀👀

İşi hayale bırakmak çok sıkıntı. Bence görüşelim 😂

😂😂 çok mantıklı konuştun.

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by tahirozgen from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

YOU JUST GOT UPVOTED

Congratulations,
you just received a 14.46% upvote from @steemhq - Community Bot!

Wanna join and receive free upvotes yourself?
Vote for steemhq.witness on Steemit or directly on SteemConnect and join the Community Witness.

This service was brought to you by SteemHQ.com

Coin Marketplace

STEEM 0.25
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64057.95
ETH 3104.17
USDT 1.00
SBD 3.90