Karabasan İz Olur

in #tr5 years ago (edited)

Karabasan.jpeg


Yazmak ve yazmamak arasında sıkışıp kaldığım, göklerdeki havanın sağ gösterip sol göstermesi sonucu; kurcaladığım huzursuzluğa yenildiğim ve kendimi pek anlamlı bulamadığım başka bir zaman parçacığının üzerinde durmaya çalışıyorum.

Dur durak bitmeyen ölümler ve imkansız dirilişler gibi içime çektiğim sıkıntının barındırdığı ritim bozukluğunun vitrinde duran sahte coşkusuna nasıl sabır gösterebildiğime abuk kuşlar şaşırıp duruyorlar.

Yoksa çıkmış mı çivisi dünyanın ve yoksa gider borusu mu patlatılmış, sorularını şakaklarımda hissederken, düştüğüm kan denizinin tam ortasında varlığım bir pıhtıya mı sebep olmuş?

Bilemiyorum.

Bir hedeften yoksun bir şekilde çıktığım yolların çatallanması sonucu ayrıldığım parçaların bütünü olabilmek peşinde koşmaya çalıştıkça, daha fazla parçalara bölündüğüm gerçeğini ise ömrümün sonuna kadar kabul etmeyeceğimi biliyorum.

Kendime dair bu gerçekleri görmezden gelmek ve reddetmek benim kendi kontrolümde ve tercihimmiş gibi gözüküyor olsa da, hiçbirinin benim kontrolümde ve tercihli seçimlerimde olmadığını söylememin bir şeyi değiştirmeyeceğini de biliyorum.

Daha öncesinde de dile getirdiğim ve yine bulunduğum parçacığı tanımlamak adına tekrar edebileceği satırlara sığınmayı hor göremiyorum kendime.

Hayat işte, bazen gerçekten çok sıkıcı oluyor. Gülmeye ihtiyacın vardır gülemezsin. Ağlanası bir haldesindir ağlayamazsın, sanki göğsünde saatli bir bomba. Tik taklarını duyarsın, patlamasını beklersin bir türlü patlamaz. Kalakalmışsındır öylece. En sevdiğin şeyden bile nefret edersin ya, işte benim durumum da öyle oluyor bazen.
'

Her sonun bir başlangıç olabileceği iddiasının, beynimde her başlangıcın bir son olduğunu imgelemesini keşfettiğim günden bu yana; aslında, her şeyin bir bitiş olduğunu ve her varoluşun şiddetli yokluk içerdiğini kendimden ne kadar gizlemeye çalışsam da başaramadığımı biliyor olmanın; bizatihi gizleme isteğinin, henüz istek aşamasındayken başarısız bir sona kavuşacağı bilgisini de yüklediğini çok net görebiliyorum.

İşte bütün bunlar, varoluşumun daha en başlangıcında sönümlenerek canımı acıtan bir mücadeleyle beni başıboş bıraktığının ispatıdır.

Yollar zaten ayrılmak üzere birleşirlermiş.

Belki de we lost in space.

Ve belki kalplerin bütün amacı atmaktan ziyade durmaktı en başında, hatta bir yıldız parlamaktan ziyade kara delik olmaya öykünerek başlamıştı hayatına.

Belki sebebi buydu içimizdeki yıldızların sönmeye bu kadar gayret etmesi ve ruhumuzda kara deliklerin açılması.

Yahut hepimiz, hepsi boş; bomboş ve
sadece çarkların sevişebilmesiydi hayat.


Story & Image Copyright: OTahirZGN
ZAK000.png

Sort:  

bir başka yerden gelip, bu satırları tekrar okumak güzeldi..

Seni burada görmek de ne güzel :)

Posted using Partiko Android

Dur durak bitmeyen ölümler ve imkansız dirilişler gibi içime çektiğim sıkıntının barındırdığı ritim bozukluğunun vitrinde duran sahte coşkusuna nasıl sabır gösterebildiğime abuk kuşlar şaşırıp duruyorlar.

Abuk kuşlar bu sıralar size bazı negatiflikler yüklemiş, siz onları bana gönderin ayarlarını yapıp size iade edeyim . Bir dahaki yazınızda enerji dolu olarak yazacağınıza, ritim bozukluğunun geçeceğine eminim 😃

Abuk kuşların böyle etkileri de oluyor, bitcoin grafiği gibi onların da etkilerin de velki trend çizgileri vardır, pumplar ve dumolar vardır. Belki @sahinadm onlar için de bir analiz yapabilir. Size göndereyim ama çok şımartmayın onları :)

Posted using Partiko Android

Siz bana gönderin ben pozitif ayarlarını yapayım. Biraz şımartayım onları da komik abuk kuşlar olsunlar. Sinirleri bozulmuş anlaşılan. 😁 @sahinadm da pozitif analizlerini yapsın. bakalım faydası olacak mı bir dahaki yazınızdan anlaşılır faydası olup olmayacağı.

her bir satırında kendimi, hissettiklerimi buldum; sanki ben anlatmışım anlatmışım, sabahlara kadar dertleşmişim de kaleme almışsın gibi..

Belki sebebi buydu içimizdeki yıldızların sönmeye bu kadar gayret etmesi ve ruhumuzda kara deliklerin açılması.

Bazen bir yazın sabaha kadar dertleşmişiz etkisi yapıyordur belki de... Sen heybendikeleri dökerken, benim de dökmeme vesile oluyordur ve bir bakmışız ki dökülenler içten içe ne kadar da benzeşiyor.

Posted using Partiko Android

kesinlikle öyle olmuştur, hoşuma gitti bu:)

Belki sebebi buydu içimizdeki yıldızların sönmeye bu kadar gayret etmesi ve ruhumuzda kara deliklerin açılması.

Her şeyi anlatmaya yetiyor...

Eyvallah dostum 🙏

Posted using Partiko Android

Hocam sizi pek karamsar gördüm :) Siz ki engin bir gönüle sahipsiniz. Siz böyle olursanız kalanımız nasıl olur, yapmayın.

Zaman zaman böyle de dökülesim geliyor. Lütfen yazılara da şarkılar gibi muamele edelim :) Eğlenceli, keyifli hareketli şarkılar dinlediğimiz kadar, duygusal, ağır şarkılarda dinlemiyor muyuz.

Yoksa dinlemiyor muyuz?🤔 🤨🙄 🙃

hocam çok nadir şarkı dinliyorum, o zaman da türünü seçmiyorum o an ne geliyorsa :) Ama dediğiniz gibi edelim ;)

Congratulations @tahirozgen! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You received more than 15000 upvotes. Your next target is to reach 20000 upvotes.

Click here to view your Board
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

You can upvote this notification to help all Steemit users. Learn why here!

This post has received a 46.59 % upvote from @boomerang.

Hi, @tahirozgen!

You just got a 5.38% upvote from SteemPlus!
To get higher upvotes, earn more SteemPlus Points (SPP). On your Steemit wallet, check your SPP balance and click on "How to earn SPP?" to find out all the ways to earn.
If you're not using SteemPlus yet, please check our last posts in here to see the many ways in which SteemPlus can improve your Steem experience on Steemit and Busy.

Hocam size gerçekten hayranım ya. Maaşallah her cümleniz bir parağraf, her paragrafınız ayrı değer,
ama hüzün dolu bu sefer.
Siz bile böyle karamsar olursanız eğer.
Ne yapsın bizim gibi derbederler...

Sevgili @maonx, bu güzel sözlerin için çok teşekkür ederim.

Karamsarlık kısmına gelince,karamsarlık demeyelim de hayatın içinde olan her şey gibi hüzün de dükülebiliyor böyle zaman zaman 😐

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by tahirozgen from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Coin Marketplace

STEEM 0.35
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70601.11
ETH 3576.21
USDT 1.00
SBD 4.78