Kavurucu bir bahar günüydü

in #tr6 years ago (edited)

dut3.jpg


Ne kadar uzun boylu olduğunu anlamadan geçirdiğimiz günlerin anısı yansıyordu bilinçaltıma.
Karanlığı gelmişti, kapatmıştı kapıları, sevmişti karanlığı
Karanlıkla oynuyordu beni düşünmeden
Uzaktan bakmak ne kadar anlamsız da olsa,
Hiç ses çıkarmadan bakıyordum yoğun bakım kapılarından

İki kapısı vardı yoğun bakımın
Bir de kapısında güvenlik
Gözlerim hep dolu ve de donuktu
Güvenlik buna alışıktı

Kavurucu bir bahar günüydü
Bedenim titriyordu
Karanlığı tercih etmişti bana
Ben ise ellerimdeki çizgilere bakarak çözümlere ulaşmaya çalışıyordum
Denedim ama olmadı

Kavurucu bir bahar günüydü
Kalbim üşüyordu
Tek çözüm kabullenmek ve onu karanlığıyla yalnız bırakmaktı
Bıraktım
Girmedim elveda namazına

Kavurucu bir bahar günüydü
Beynim acıyordu
Bir dut ağacının altı nasip olmuştu yatması için
Dökülüyordu dutlar dallarından toprağının üzerine

Kavurucu bir bahar günüydü
Kirpiklerimden ıslandım
Fazla duramadım, Kaçtım oradan
Açık kalan pencerelerin hepsini kapattım giderken, perdelerini çektim
İçeriye ışık sızdırmadan uzaklaştım

Kavurucu bir bahar günüydü
Dut ağacı ağlıyordu dallarından
ve inanmazsınız
Kavurucu bir bahar günüydü
Boğazımda yutamadığım bir dut kaldı

Bazen ağlamamak için yazılır bir şeyler
Ben yazdım ağladım



Story & Image Copyright : Zihnimin Abuk Kuşu - OTahirZGN
ZAK000.png

Sort:  

Ben okurken hislendim siz yazarken ağlamışsınızdır. Allah kimseyi sevdiklerinden ayırmasın.

Mecbur ayrılacağız sevdiklerimizden, hayatın döngüsü. Herkes en hazırlıklı olduğu zamanda ayrılsın diyeceğim ama bunun hazırlıklısı da pek olmuyor işte. Yaşamamız gerekiyor sadece bunu bilmemiz bile yeter.

Aynen ne olursa olsun hayat devam ediyor

Yapma,yazma desem... Gerçeğe ihanet ederim. Sus,kenarda öylece otur desem...Gerçek bana ihanet eder. Olsun,sen yalan söyle desem;mesela bulutlar beyaz desen, ay gece parlar desen... Yalan gerçek,gerçek yalan olur. Sen, en iyisi yaz üstat, sen yaz ki gözlerimin kuruluğu gitsin. Sen yaz ki ruhum kendini silkelesin. Sen yaz ki ben ben olayım... Tebrik Ederim.

Eyvallah dostum. Bir postun altına bırakılan yorum defalarca okuma isteği uyandırır mı?
Uyandırırmış!👏👏👏

Öyle hisli yazmışsın ki umarım gerçekleşen bir olaydan sonra yazmamışsındır.


Onu Ünlü şiirlerinin kokusu geldi burnuma bunu okuyunca bu arada.

🙏 teşekkürler @kamuhuzuru.
9 yıl önce yaşandı ama bugün yazıldı. Bazı şeyler ara ara tetikleniyor ve insanın ruhunda tekrar tekrar yaşanıyor. Bugün de öyle bir an oldu işte.

Coin Marketplace

STEEM 0.32
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64647.16
ETH 3160.49
USDT 1.00
SBD 4.13