Hayatımın kahramanları.

in #tr6 years ago

Hiç bir şey tesadüf değil. Hayat boyunca tanışdığımız ve rastladığımız her bir insanın hayatımızda kendi yeri var, hatta bir dakikalık gördüğümüz birinin bile. Kimse tesadüf deyil.
Bazıları yardım etmek için, bazıları bize kim olduğumuzu hatırlatmak için, bazıları ise destek vermek için gelir. Biri gelir, diğeri gider. Biri işini bitirince yerini başkasına verer.

Kurallara göre rastladığımız insanın vazifesini bilmemeliyiz, ama sadece gereken tüm insanlarla tanışlığa açık olmalıyız, çünkü böyle lazım.
Tanışlıklar hepsi uzun sürmeye bilir, bazısı sadece bir an içinde biter, mesela sizi bekleyen bir yol kazasından kurtarmak için. Ve ya hayatınızda ciddi bir rol alacak kişiyle karşılaşmanız için.

Bizi uyandırmak için gelenler- bu insanlar hayatımızda ciddi ve uzun süre yer ala bilir. Onlar hayatımızı değişir, bu insanlar eşimiz, sevgilimiz, hayat ortağımız ola bilir. Onlar yanımızda uzun süre, hatta bir ömür boyu da kala bilirler.

Bize kim olduğumuzu hatırlatmak için gelenler- bazen hayat şartları bizi öyle meşgul eder ki, ne istediğimizi, arzularımızı, kim olduğumuzu bile unuturuz. Bu insanlar zamanında gönderilir ve bize kim olduğumuzu ve boşuna zaman kayb ettiğimizi hatırlatırlar.

Bir anlık gelenler- Onların da gelişi manasız değil, bazen sokakda birilerile karşılaşır ve bir-birinize gülümsersiniz-bu da boşuna değil.

Geriye baktığımızda hayat boyu tanışdığımız adamlar kızılı saplarla bir-birine sarınmış ve her kes kendi zamanını bekliyormuş gibi. Bu bir tiyatrodur-her kesin kendi tiyatrosu var ve her kes kendi rolunu yapar.
Hayatta kötü insanlarla da karşılaşıyoruz- bu da bizim için bir ders. Hayatın tecrübe dersi.
Ben iki yıl önce hayatımda baş veren olayları inceledim ve bu karara geldim- tanıdığım insanlar hepsi hemin anda bana lazımmış, aynı anda ben de onların hayatında kendi rolumu yaptım.
Artık yeni tanışdığım her bir insan benim için filmin bir kahramanı gibidir. Kimsenin boşuna gelmediğini biliyorum.
Ve hayatımın kahramanlarına saygı duymaya çalışıyorum, çünkü ben de onların filminin kahramanıyım.

Sort:  

Harika bir yazi 👏

Teşekkürler.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64106.00
ETH 3129.71
USDT 1.00
SBD 4.16