İkimizde Yorgunuz - Geceye Bir Şarkı Bırak

in #tr6 years ago

Kadife gibi bir sesle ve can alıcı bir sözle giriş yapan bir parçayı paylaşmak istiyorum sizlere bu gece. Birkaç film karakteri ile şarkıya ayak uyduran bir klip eşlik etmiş sanatçıya klibinde.


Source

Sen içinde kalan yarası kapanmayan
Hangi büyük felaketi avuttun bende
Ben darmadağın dünyalık sızılarım'dan
Bir tatlı uyku gibi avundum sende
İkimizde yorgunuz akıntıya kürekten
Yeni bir liman gerek sığınmaya denizden
İkimizde bitkiniz simsiyah gecelerden
Bembeyaz sabahlara özlemimiz bu yüzden.

Bu gibi sözler sayesinde bu adamın şarkılarını dinlerken gözleri yaşaran insanlarında olduğunu şarkılarının yorumlarında görmüşlüğümde olmuştur. Neyse sözü çok uzatmadan sizleri Zakkum'un şarkısı ile başbaşa bırakıyorum.


Music

Bir sonraki paylaşımımızda buluşmak üzere hoşçakalın...

Sort:  

çook severim Zakkum'u da bu şarkısını da. Yusuf'u ayrı severim çok samimi cana yakın bir arkadaşımdır. :)

Maşallah tanımadığınız yok bu alemde. Beğenmenize sevindim :]

Coin Marketplace

STEEM 0.35
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 71288.26
ETH 3580.30
USDT 1.00
SBD 4.77